Geweldig hè!quote:
Lekker!quote:
Cider heeft ook een heerlijk simpel gehalte.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
England en Frankrijk hebben goede ciders, alhoewel ik die met een smaakje ook lekker vind. Niet die Sommersby of hoe die ook heet.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Cider heeft ook een heerlijk simpel gehalte.
Druiven: Gedoe!
Appels: CiderVrienden, hooibaal.
Ja! Ze hebben er ook geweldige lokale tradities bij.quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
England en Frankrijk hebben goede ciders, alhoewel ik die met een smaakje ook lekker vind. Niet die Sommersby of hoe die ook heet.
Ik ben dol op tradities ( echt)quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ze hebben er ook geweldige lokale tradities bij.
Nouquote:Op dinsdag 16 april 2024 23:43 schreef StevenHyde het volgende:
Leuk ja van die running gags in de familie altijd ja
Ik heb als kind een keer een knakworst in 1x in mijn mond gestoken terwijl die te warm was. Ook 30 jaar moeten horen bij elke verjaardag jeuj.quote:
Auw!quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb als kind een keer een knakworst in 1x in mijn mond gestoken terwijl die te warm was. Ook 30 jaar moeten horen bij elke verjaardag jeuj.
Kijkze
moet ik dat ook kijken?quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:46 schreef yvonne het volgende:
Ik ga FallOut kijken, dag dag.
Tot de volgende.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lekker!
Mijn eerste avontuur met cider in de pub: "The Hung Drawn & Quartered" Oh lekker appelsap met prik.
Ik waggelde de pub uit. Mijn engelse familie vindt het enorm lollig dat iedere keer aan te halen
"Need your vitamines Yvonne"
![]()
Mailyquote:
Early Greysquote:
Stiggyquote:
Uitgebreidquote:Op woensdag 17 april 2024 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stiggy![]()
Heb jij Sally wel gefeliciteerd
En toen dacht je nietquote:Op woensdag 17 april 2024 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uitgebreid
Maar hier ook even:
@:Sally: Gefeliciteerd
Neuhquote:Op woensdag 17 april 2024 07:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En toen dacht je niet
Laat ik greys even zeggen dat Sally jarig is
Hou ook van jou lieverdquote:
Nouuuuuuquote:Op woensdag 17 april 2024 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou lieverd
Ik wist het welquote:
Tis dat jij het bentquote:
Oke, volgende topic is door jou te openenquote:Op woensdag 17 april 2024 07:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou lieverd
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 08:01 schreef maily het volgende:
[..]
Oke, volgende topic is door jou te openen
Maar nijntjes zijn liefquote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
Anders staan er straks weer konijnen in
Somsquote:Op woensdag 17 april 2024 08:11 schreef greysbones het volgende:
En we moeten wel een beetje variatie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |