Hey baas.quote:
Ja primaquote:
quote:
Oh wat fijn, das vast een opluchting eventjes.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima
Net gehoord dat er weer iets is uitgesteld wat mij ruimte geeft
En met jou?
[..]
* TheStigsDutchCousin tips helmet
Jaa net wat zonnestraaltjes op me laten komenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:03 schreef StevenHyde het volgende:
Een goedemorgen. Dagje thuiswerken hier met een zonnetje buiten. Lekker zeg.
Goedemorgen FFquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:11 schreef M_0_0_N het volgende:
Eens met de TT![]()
Moooooon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hallo nog eens lieve Moooon
Hooooi
Hoi Stiggiequote:
Ik zie het ookquote:Op donderdag 18 april 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
ow is iets geks gebeurd in die quote van hierboven bij Moon zie ik
Ja ach, ik had het ergens wel verwachtquote:Op donderdag 18 april 2024 09:21 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh wat fijn, das vast een opluchting eventjes.
Met mij gaat het goed![]()
[..]quote:Op donderdag 18 april 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa net wat zonnestraaltjes op me laten komen
[..]
Goedemorgen FF![]()
![]()
[..]Hallo nog eens lieve Moooon
Hooooi
Je bent nog niet wakkerquote:Op donderdag 18 april 2024 09:22 schreef Kissingbird het volgende:
ow is iets geks gebeurd in die quote van hierboven bij Moon zie ik
[..]quote:Op donderdag 18 april 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa net wat zonnestraaltjes op me laten komen
[..]
Goedemorgen FF![]()
![]()
[..]Hallo nog eens lieve Moooon
Hooooi
Sallyquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Hier zit nu al een dag of 3 een duif rond ons huis. Zijn favoriete plek is precies voor onze voordeur. Alleen net zat hij ineens precies voor mijn raam en ik had het niet door en keek even opzij en schrok me de ..
Een gier zou pas echt eng zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
Hier zit nu al een dag of 3 een duif rond ons huis. Zijn favoriete plek is precies voor onze voordeur. Alleen net zat hij ineens precies voor mijn raam en ik had het niet door en keek even opzij en schrok me de ..
Dan zou ik toch eens de kamers langsgaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gier zou pas echt eng zijn.
haha ja dan zou ik verhuizenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een gier zou pas echt eng zijn.
Of de dierentuin bellen!quote:
Vogeltjequote:Op donderdag 18 april 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ach, ik had het ergens wel verwacht
[..]
[..]
Hoi Stiggie![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
quote:
Is vast een nest aan het makenquote:Op donderdag 18 april 2024 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop dat ie vanzelf weg gaat. Las op internet dat je ze weg kunt jagen met geluid van roofvogels. Ben nu dus achter mijn laptop de hele dag zelf een imitatie van een roofvogel aan het oefenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |