Earl Greysquote:
Ze is wel heet he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer wasquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer was![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is wel heet he!
KneiterheetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Alsof ik daar iets om geef.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer was![]()
Zal ik jou eens iets gevenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets om geef.
Kom danquote:
Kom jij maar naar het tuinhuisje, daar hebben we alle materialen als klaar staan voor jequote:
Pfff, hier staat alles al klaarquote:Op donderdag 18 april 2024 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom jij maar naar het tuinhuisje, daar hebben we alle materialen als klaar staan voor je
HIER DOEN WE NIET AAN MODERNquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Raken" was toch een modernere term hier op FOK! ?
Nou, dat ging de laatste keer niet echt goed. Toen heeft de stig 3 maanden in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Raken" was toch een modernere term hier op FOK! ?
Dat was Stig's Weak-Ass Cousin, daar praten we niet over.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat ging de laatste keer niet echt goed. Toen heeft de stig 3 maanden in het ziekenhuis gelegen
Ey. Laat je dit even in het andere topic?quote:
ToTGodquote:
Zeker wetenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een paar uur flink geslapen,even wakker worden.quote:
Ook een onrustige nacht gehad, ook wakker worden.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur flink geslapen,even wakker worden.
Met u dan?
Koffie dan maar.quote:Op vrijdag 19 april 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een onrustige nacht gehad, ook wakker worden.
Verse sinaasappelsapquote:
Veel te gezond.quote:
Ik doe er ook nog een halve limoen in. Lekker!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt wel effectiever te zijn om wakker van te worden.
Sow dan, een zure slok op de vroege ochtend!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog een halve limoen in. Lekker!
Mr Hyde!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen! Dagje kantoorwerken. Hopelijk is de duif niet 50km achter me aangevlogen.
En een scheut wodka.quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe er ook nog een halve limoen in. Lekker!
Nee niet zuurquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow dan, een zure slok op de vroege ochtend!
Goedemorgen.Heb je een sluiproute genomen?quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen! Dagje kantoorwerken. Hopelijk is de duif niet 50km achter me aangevlogen.
Echt een heerlijk slechte film, waar deze uit komt!quote:Op vrijdag 19 april 2024 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha nu overschat je me hoor. Ook een goedemorgen.
Maar ik vond het wel een mooie filmquote:Op vrijdag 19 april 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt een heerlijk slechte film, waar deze uit komt!
De film waardoor Sean Connery dacht: "Ik kap nu echt met acteren!"
De rol van Gandalf had hij laten liggen, maar deze rol nam hij wel
De reden? Hij begreep het figuur Gandalf niet en wilde hem dan ook niet spelen, en toen bleek LOTR een enorme hit te worden.
Allan Quartermaine van A League Of Extraordinary Gentlemen begreep hij ook niet, DUS moest die film ook wel een hit gaan worden, en dus nam hij de rol maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |