Geen idee. Bedoel je Jozef?quote:Op donderdag 18 april 2024 15:44 schreef ToT het volgende:
En dan heb je nog die geile duif die Maria ff lekker bezwangerd had.
En die duif van Noach: hele planeet onder water, kreng fladdert 7 dagen rond en hee: hij komt terug met een olijventak. Die is donders snel gegroeid dan!quote:
quote:
Earl Greysquote:
Ze is wel heet he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer wasquote:
quote:Op donderdag 18 april 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer was![]()
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is wel heet he!
KneiterheetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Alsof ik daar iets om geef.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog? Ik dacht dat veel 'oude' kleuren niet woke en gender neutraal meer was![]()
Zal ik jou eens iets gevenquote:Op donderdag 18 april 2024 20:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alsof ik daar iets om geef.
Kom danquote:
Kom jij maar naar het tuinhuisje, daar hebben we alle materialen als klaar staan voor jequote:
Pfff, hier staat alles al klaarquote:Op donderdag 18 april 2024 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kom jij maar naar het tuinhuisje, daar hebben we alle materialen als klaar staan voor je
HIER DOEN WE NIET AAN MODERNquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Raken" was toch een modernere term hier op FOK! ?
Nou, dat ging de laatste keer niet echt goed. Toen heeft de stig 3 maanden in het ziekenhuis gelegenquote:Op donderdag 18 april 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
"Raken" was toch een modernere term hier op FOK! ?
Dat was Stig's Weak-Ass Cousin, daar praten we niet over.quote:Op donderdag 18 april 2024 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat ging de laatste keer niet echt goed. Toen heeft de stig 3 maanden in het ziekenhuis gelegen
Ey. Laat je dit even in het andere topic?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |