Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 18:53:36 ]![]()
Ik ook. Die heb ik dus ook gehaaldquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik heb niets gezegd.
Vind de thermoshirts van de decathlon wel fijn trouwens.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kijk hem nu voor de 7e of 8e keer. Ben de tel kwijtgeraaktquote:
Zodra de laatste aflevering is afgelopen begin ik opnieuw.
Het is zelfs zo erg dat toen ik in het ziekenhuis lag na een spoedoperatie en onder oxycodon lag weg te doezelen ik half wakker figureerde in die allerlaatste aflevering. Daarin marcheert een leger van dode kinderen twee keer dag door het ziekenhuis, terwijl het ziekenhuis waar ik lag werd verbouwd. Ik schrok me de tyfus toen @Rob ineens aan m'n bed stond met schone kleding.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
5 euro !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie moet ik daarvoor omleggen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Doe je dat voor 5 euroquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie moet ik daarvoor omleggen?![]()
![]()
Eigenlijk doe ik het voor de lol dus die 5 euro is mooi meegenomen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik weet wel iemandquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie moet ik daarvoor omleggen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het begint met een P?quote:
SBE kan wel meer aan dan een iemand!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee. Met een J.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Sjonnie De Mol gaan we niet omleggen, mentaal gehandicapten is gewoon not donequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Rob in schone kleren lijkt me ook iets om van te schrikkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:53 schreef DJMO het volgende:
@Rob ineens aan m'n bed stond met schone kleding.![]()
Oh hij.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die is geestelijk toch al dood net als de meeste BNers.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonnie De Mol gaan we niet omleggen, mentaal gehandicapten is gewoon not doneActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga nu maar de afwas doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik het voor de lol dus die 5 euro is mooi meegenomen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb jij ook nog iemand?quote:
quote:
Gaarne al uw hit lijsten geordend inleveren via PM!
Doe ja sowieso welquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?
Jou leg ik om voor 25 cent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?
Diep van binnen geef ik wel om jou.quote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diep van binnen geef ik wel om jou.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik geef om jullie allemaalquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diep van binnen geef ik wel om jou.![]()
![]()
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uurquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?![]()
Oh nee. Ik ben net thuis. Zit net even rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uur
Toedels met je woke-onderwerp
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jij kent mij wel een beetje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik dacht gewoon 2 uur lang beetje geinenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uurTrotste mama van Ambar
Jij geinmuis.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon 2 uur lang beetje geinen
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Met je bijl?quote:
In het bos.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ohw. Was jij dat dan niet... met bijl...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen bijlquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Was jij dat dan niet... met bijl...Trotste mama van Ambar
Dan was het iemand anders hier op het forumquote:
Het kan niemand natuurlijk wat schelen, maar een van de leukste beestjes hier zijn "cicadas" (google vertaalt het als krekel, maar dat is onjuist). Ze maken 's avonds een enorm lawaai, net als de grote verzameling boomkikkers die hier wonen. Bepaalde soorten cicadas komen maar af en toe uit de grond gekropen om dan in een paar dagen heeeeeel veel lawaai te maken en voort te planten.
Volgende maand komen er 2 van dat soort periodieke cicadas uit: de 13 en 17 jarigen. Dat zal een fijn orkest worden, alleen zijn ze niet hier, maar een aantal uur noordelijk van hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
Het kan niemand natuurlijk wat schelen, maar een van de leukste beestjes hier zijn "cicadas" (google vertaalt het als krekel, maar dat is onjuist). Ze maken 's avonds een enorm lawaai, net als de grote verzameling boomkikkers die hier wonen. Bepaalde soorten cicadas komen maar af en toe uit de grond gekropen om dan in een paar dagen heeeeeel veel lawaai te maken en voort te planten.
Volgende maand komen er 2 van dat soort periodieke cicadas uit: de 13 en 17 jarigen. Dat zal een fijn orkest worden, alleen zijn ze niet hier, maar een aantal uur noordelijk van hierIk las hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Ik heb wel een kleine bijl om hout te splijten voor een kampvuur bij kamperen, maar dat ding is te klein om iemand mee te vermoordenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders hier op het forum![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
Volgende maand komen er 2 van dat soort periodieke cicadas uit: de 13 en 17 jarigen. Dat zal een fijn orkest worden, alleen zijn ze niet hier, maar een aantal uur noordelijk van hierJa dat is een uitzondering dat ze er tegelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oordopjes al uitverkocht?
Chocoladefondue bij de hand?![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine bijl om hout te splijten voor een kampvuur bij kamperen, maar dat ding is te klein om iemand mee te vermoordenTrotste mama van Ambar
Vast nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine bijl om hout te splijten voor een kampvuur bij kamperen, maar dat ding is te klein om iemand mee te vermoorden![]()
Op de juiste plek, goed mikken![]()
Mijn dochtertje heeft een dood exemplaar in een leeg jam potje in haar kamer staan. Ik wil dat ding eigenlijk al een paar jaar wegdoen, maar zul je zien dat ze dat direct door heeftquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is een uitzondering dat ze er tegelijk zijn
Oordopjes al uitverkocht?
Chocoladefondue bij de hand?![]()
![]()
Gaan er vast een paar bij komen nuquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft een dood exemplaar in een leeg jam potje in haar kamer staan. Ik wil dat ding eigenlijk al een paar jaar wegdoen, maar zul je zien dat ze dat direct door heeft
Het soort cicada wat hier voor komt wacht geen 13 of 17 jaar om uit te komen. Die zitten noordelijkerquote:![]()
Zeg dat je twee nieuwe verschillende voor haar gaat vangenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft een dood exemplaar in een leeg jam potje in haar kamer staan. Ik wil dat ding eigenlijk al een paar jaar wegdoen, maar zul je zien dat ze dat direct door heeft![]()
![]()
Ga je ze zien tijdens je kampeertripje? Of is dat weer te noordelijk?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het soort cicada wat hier voor komt wacht geen 13 of 17 jaar om uit te komen. Die zitten noordelijkerTrotste mama van Ambar
Oh, ze heeft specifiek 1 van *die* in dat potje zitten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het soort cicada wat hier voor komt wacht geen 13 of 17 jaar om uit te komen. Die zitten noordelijkerOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb het gevoel dat dat precies daar isquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je ze zien tijdens je kampeertripje? Of is dat weer te noordelijk?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat precies daar is
Trotste mama van Ambar
Beestjes allemaal beestjes.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Net niet, ik moet daar over 10 jaar weer heengaan
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Als er maar vlees aan zit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg andere beestjes te zien en horen zijn
Vast wel. Tis een mooi gebiedquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg andere beestjes te zien en horen zijnTrotste mama van Ambar
Ik zou er best wel eens naar toe willen.quote:
* drakin Moet nog steeds eten makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Olleke bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er best wel eens naar toe willen.Trotste mama van Ambar
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
Zullen we samen gaan?quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag moet beantwoordenquote:Trotste mama van Ambar
Ja liever met jou.quote:
Nieuw stelletje
Waarheen wil je?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik kijk er wel naar uit, ook al vind ik het wel een beetje spannendquote:Ik kan er we over berichten, maar er is totaal geen mobielbereik, dus zal even offline zijnquote:![]()
Leidt de weg. Die jullie moeten gaannnnnnquote:
Zijn er ook beren?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee hoor. Is een van de eerste stelletje die ik hier in dts tegen kwam.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie de foto's dan wel als je weer online kunt zijn dan. Ziet niets anders op.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar uit, ook al vind ik het wel een beetje spannend
[..]
Ik kan er we over berichten, maar er is totaal geen mobielbereik, dus zal even offline zijnTrotste mama van Ambar
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @AardappelSchotel en @Lovely een FOK! stelletje warenquote:Wat doet @Superbadeendje daar nu weer tussen....
@Paul schrijf je het even op in je schriftje?![]()
De weg naar Romequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leidt de weg. Die jullie moeten gaannnnnn![]()
![]()
Met jou naar Rome.quote:
Ik heb gewoon 2quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @:aardappelschotel en @:lovely een FOK! stelletje warenWat doet @:superbadeendje daar nu weer tussen....
@:paul schrijf je het even op in je schriftje?![]()
![]()
met ieniequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @:aardappelschotel en @:lovely een FOK! stelletje warenWat doet @:superbadeendje daar nu weer tussen....
@:paul schrijf je het even op in je schriftje?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan heb jij nooit opgelet. Lovely en sbe waren eerder. Maar lovely snoept wel eens van andere mannen. Zo ook eerst met Paul. 🙃quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul schrijf je het even op in je schriftje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vraag ik me dus afquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op de weg of waren ze nu ern broodje smeren?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ze heeft haar eigenste bootje. Zittend op jou rug en schuilen onder jou vleugels voor de regen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
sbe probeert anders ook elke dag een anderquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit opgelet. Lovely en sbe waren eerder. Maar lovely snoept wel eens van andere mannen. Zo ook eerst met Paul. 🙃
Alleen hapt niemand 🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
sbe probeert anders ook elke dag een anderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt er maar eendje de rest is lucht.quote:
Zwarte berenBij de eerste die ik tegenkom ga ik natuurlijk angstig achter een boom staan, maar daar komen jullie nooit achter en ik ga natuurlijk hele stoere verhalen ophangen hier
![]()
Er gaat niemand op mijn rugquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigenste bootje. Zittend op jou rug en schuilen onder jou vleugels voor de regen.![]()
Ben geen paard ofzo
Hou der maar in de gaten. Ze lust er wel pap vanquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er maar eendje de rest is lucht.
AardappelSchotel is geen luchtquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er maar eendje de rest is lucht.![]()
![]()
ho hoquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Er gaat niemand op mijn rug![]()
Ben geen paard ofzo![]()
Volgens mij antwoorde ik op SBE en niet op jouquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Er gaat niemand op mijn rug![]()
Ben geen paard ofzo
Morgen ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
sbe probeert anders ook elke dag een ander
Uhuh en die moeten wij zeker geloven?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef devzero het volgende:
Zwarte berenBij de eerste die ik tegenkom ga ik natuurlijk angstig achter een boom staan, maar daar komen jullie nooit achter en ik ga natuurlijk hele stoere verhalen ophangen hier
Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef devzero het volgende:
Noe weet je dat. Heb je hem al geproefd 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:
Ja werd eens tijd!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noe weet je dat. Heb je hem al geproefd 🤣![]()
![]()
![]()
over proeven, zal toch eens eten makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nu nog. Dat is laatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard. Als je er niet bij bent geweest, hoe kun je dan weten of het waar is of nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh en die moeten wij zeker geloven?![]()
Ik ben bij nanowar of steelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zag laatste filmpje van n gezinnetjr lekker aan de wandel met n beer achter hen aamquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Hoiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je geloven op je trouwe ogenquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je er niet bij bent geweest, hoe kun je dan weten of het waar is of nietTrotste mama van Ambar
Ik heb blauwe ogen.quote:
![]()
Badeendje geven nooit op.quote:
Voor ik ga blozen, snel kopje thee, nog wat voorbereiden voor een van mijn studenten, en dan laatste (online) workshop van de dag![]()
![]()
lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:31 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker gegeten, nu lekker op de bank hangen.![]()
Nu de afwas nog.
Kusje voor onderweg danquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:31 schreef devzero het volgende:
Voor ik ga blozen, snel kopje thee, nog wat voorbereiden voor een van mijn studenten, en dan laatste (online) workshop van de dag
Trotste mama van Ambar
A soooo sweetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou hoor.
Waarom heeft hij mij dan als adviseur nodig?quote:
Heeft hij nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom heeft hij mij dan als adviseur nodig?
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Dat weet jij helemaal niet.quote:
Bezigheidstherapie noemen ze dat
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jezelf?quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie moet ik daarvoor omleggen?![]()
Iemand die opdrachten aanneemt is helemaal geen adviseurquote:
Dat doe ik met behulp van treintjes.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Rust zequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar boven toe ben te moe. Tot morgen allen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar boven toe ben te moe. Tot morgen allen.
Lekker mak an!quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar boven toe ben te moe. Tot morgen allen.![]()
![]()
slaap lekker !quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:56 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar boven toe ben te moe. Tot morgen allen.♡♡♡♡![]()
man3 ik heb mijn leesbril vergeten @ werk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 21:04:46 ]![]()
En geen reserf.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
man3 ik heb mijn leesbril vergeten @ werk
Zo'n rood groene?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen zo'n brilletje van de action, maar dan moet ik kiezen met welk ook ik lees
Ik droom van jou in 3d.quote:
Waardeloos is dat ja.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:10 schreef Lovely het volgende:
Heb gelukkig zelf al lang geen nachtmerrie meer gehad, vroeg wel vaak![]()
Ja BOLK ja.
Eigenlijk best wel interessant waarom je als kind nachtmerries hebt maar als volwassene niet.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
als volwassene heb je toch ook nachtmerries?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Eigenlijk best wel interessant waarom je als kind nachtmerries hebt maar als volwassene niet.
of hc alleen?
♡♡♡♡![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Daar hebben we mijn nachtmerrie.quote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als volwassene heb je toch ook nachtmerries?
of hc alleen?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Afhankelijk van wat je meemaaktquote:
En mee hebt gemaakt heeft iedereen nachtmerries
De een weet zich het beter te herinneren dan de anderEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als kind, rennen en struikelen mar die is verklaarbaar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hebben jullie nooit nachtmerries?
Of herinner je je dromen sowieso niet?
In echt geen jaren meer nachtmerries gehad, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hebben jullie nooit nachtmerries?
Of herinner je je dromen sowieso niet?![]()
Jij bent mijn nachtmerrie op hol.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
In echt geen jaren meer nachtmerries gehad, gelukkig.![]()
![]()
Ik had vroeger wel vaak dromen dat ik achtervolgd werd en moest schuilen en uiteindelijk kon vliegen en zo kon ontsnappen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als kind, rennen en struikelen mar die is verklaarbaar.
Tegenwoordig droom ik over dat ik een gigantisch groot oud bouwval opkoop en ga opknappen, if dat ik op een vliegveld / treinstation verdwaald raak, maar op een gegeven moment zoiets heb van "Fuck it!" en probeer op de meest aantrekkelijke vliegtuig/trein te stappen voor een geweldige vakantie.![]()
Ik moest eerst nog eten kopenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mijn nachtmerrie op hol.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je weten hoe dat komt?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2454 / +111 / +13 / 2510 / 3276
2. Monsterkoekie / 674 / +3 / +9 / 2534 / 2815
3. AardappelSchotel / 618 / +43 / +68 / 1899 / 2259
4. kree / 540 / +9 / +41 / 1534 / 1890
5. JustinK / 520 / +40 / +7 / 1880 / 2143
6. MizzezAmy / 438 / +30 / +26 / 1191 / 1510
7. drakin / 431 / +103 / +125 / 1001 / 1182
8. Superbadeendje / 407 / +7 / +25 / 807 / 1033
9. HappyCharly / 353 / +20 / +20 / 1270 / 1443
10. hemarookworst / 301 / +24 / +16 / 664 / 860
11. devzero / 300 / +6 / +22 / 575 / 731
12. KillemWieft / 290 / +17 / +66 / 136 / 278
13. Lovely / 289 / +26 / +12 / 920 / 1123
14. Dr.Mikey / 281 / +12 / +67 / 514 / 684
15. ieniminimuis / 231 / +8 / +38 / 838 / 1006
16. DerRabbit / 204 / +9 / +4 / 416 / 472
17. Speklap3000 / 170 / +14 / +10 / 1085 / 1189
18. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234
19. gebrokenglas / 156 / +13 / +0 / 502 / 596
20. greysbones / 141 / +21 / +28 / 723 / 792SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ken de verklaringenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh ik had een half jaar geleden wel een droom dat mijn tanden er uit vielen, maar dat komt doordat ik een implantaat heb en die 's nachts soms raar aanvoelt.![]()
Nope heeft een andere betekenis dquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik had een half jaar geleden wel een droom dat mijn tanden er uit vielen, maar dat komt doordat ik een implantaat heb en die 's nachts soms raar aanvoelt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ach zolang je niet droomt dat je derde been er af is gevallen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik had een half jaar geleden wel een droom dat mijn tanden er uit vielen, maar dat komt doordat ik een implantaat heb en die 's nachts soms raar aanvoelt.
![]()
![]()
I know, geen macht over de situatie enzo, maar ik voelde in m'n half slapende toestand echt het dode van die ene tand, en dat gevoel verspreidde zich gewoon. In dit geval zat er weinig symbolisch achter.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope heeft een andere betekenis d![]()
verklaring volgtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zolang je niet droomt dat je derde been er af is gevallen.![]()
![]()
Dromen doe je niet half slapendquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, geen macht over de situatie enzo, maar ik voelde in m'n half slapende toestand echt het dode van die ene tand, en dat gevoel verspreidde zich gewoon. In dit geval zat er weinig symbolisch achter.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nacht hengstThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dagdromenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is meer fantaserenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
wat en toffe droomquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel vaak dromen dat ik achtervolgd werd en moest schuilen en uiteindelijk kon vliegen en zo kon ontsnappen.
Tegenwoordig droom ik over dat ik een gigantisch groot oud bouwval opkoop en ga opknappen, if dat ik op een vliegveld / treinstation verdwaald raak, maar op een gegeven moment zoiets heb van "Fuck it!" en probeer op de meest aantrekkelijke vliegtuig/trein te stappen voor een geweldige vakantie.♡♡♡♡![]()
ka ook andere betekenissen hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik had een half jaar geleden wel een droom dat mijn tanden er uit vielen, maar dat komt doordat ik een implantaat heb en die 's nachts soms raar aanvoelt.♡♡♡♡![]()
Het laatstequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
ik droom echt veel (of herinner me veel)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dromen zijn bedrog.![]()
![]()
Fantaseren is meer als je alvast 30 miljoen uitgeeft die je toch niet gaat winnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Droomde je van ToTquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neequote:
Ik droom eigenlijk nooit over fok
Of fok usersEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kan gebeuren als je het echt een beetje teveel doet toch?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik droom eigenlijk nooit over fok
Of fok usersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zou wel kunnen jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je het echt een beetje teveel doet toch?
Volgens mij zijn er wel users die dat eens hebben gezegdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ONZ / Scoop: SBE, Lovely en Aardappelschotel hebben een trio-verkeringquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
@:paul schrijf je het even op in je schriftje?
scooooooooopWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Scoop: SBE, Lovely en Aardappelschotel hebben een trio-verkering
scooooooooopOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat overkwam mij toen ze zei dat ze zei dat ze een vijver had.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je het echt een beetje teveel doet toch?
Gewoon aandacht trekkenquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nogquote:
Rot op met je idioterie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
scooooooooopActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bolkdromenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja
Volgens mij zijn er wel users die dat eens hebben gezegdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dromen vertellen eigenlijk heel veel over iemandquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dromen vertellen eigenlijk heel veel over iemand
♡♡♡♡![]()
Spanning en stress kan veel met iemand doenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mega vette pens van hem niet; die is echt!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil wel een mooie droom
Veel eten ookquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spanning en stress kan veel met iemand doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ziekte ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet ik nu bij jou op de bank gaan liggen en over mijn dromen praten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dromen vertellen eigenlijk heel veel over iemandActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu bij jou op de bank gaan liggen en over mijn dromen praten?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Denk dat het misschien wel een combi van is. Of stress eten kan ook nog.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hormonen en genen ook nogDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Idiootquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
scooooooooop![]()
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zijn zijn genen onlangs wel heel erg op hol geslagen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb hersenen en doorzetting.quote:
Geen neukende poep!quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"![]()
![]()
Stress hormonenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat denk jequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hersenen en doorzetting.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel tijdens die bbq's enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.![]()
Ik denk dat het heeeeel lang geleden was dat Marco maatje m hadquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waarom denk jij van niet?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is wel heel veel, geen vocht?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Maar goed, deze pens is wel van vrij recent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het heeeeel lang geleden was dat Marco maatje m had![]()
![]()
Wesley Sneijder achtigquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed, deze pens is wel van vrij recent.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zwangerschap kan ook nogDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kleine kans dat ik zwanger word.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Logisch toch? Van maatje M naar XXXL in 9 maanden!quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan issie wel hoog zwanger
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ach, met die operaties van tegenwoordig....quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik zwanger word.![]()
Ik zal jou eens even opereren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, met die operaties van tegenwoordig....
![]()
We hebben geen idee waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel tijdens die bbq's enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zwanger van een bierbuikquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee deze is echt zwanger dacht ikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.quote:
Seahorse dad, zoek maar op....![]()
Vraag me af wat die hormonen voor een invloed hebben op het ongeboren kindquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.
Seahorse dad, zoek maar op....Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Men is verplicht om een bepaalde tijd voor de zwangerschap te stoppen met die hormonen, maar of dat altijd ook gebeurt....?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af wat die hormonen voor een invloed hebben op het ongeboren kind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: