Doe ja sowieso welquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?
Jou leg ik om voor 25 cent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Diep van binnen geef ik wel om jou.quote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diep van binnen geef ik wel om jou.
Ik geef om jullie allemaalquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diep van binnen geef ik wel om jou.
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uurquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee. Ik ben net thuis. Zit net even rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uur
Jij kent mij wel een beetje.quote:
Ik dacht gewoon 2 uur lang beetje geinenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uur
Jij geinmuis.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon 2 uur lang beetje geinen
Met je bijl?quote:
Ohw. Was jij dat dan niet... met bijl...quote:
Ik heb geen bijlquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Was jij dat dan niet... met bijl...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |