Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2024 18:53:36 ]![]()
Ik ook. Die heb ik dus ook gehaaldquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik heb niets gezegd.
Vind de thermoshirts van de decathlon wel fijn trouwens.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik kijk hem nu voor de 7e of 8e keer. Ben de tel kwijtgeraaktquote:
Zodra de laatste aflevering is afgelopen begin ik opnieuw.
Het is zelfs zo erg dat toen ik in het ziekenhuis lag na een spoedoperatie en onder oxycodon lag weg te doezelen ik half wakker figureerde in die allerlaatste aflevering. Daarin marcheert een leger van dode kinderen twee keer dag door het ziekenhuis, terwijl het ziekenhuis waar ik lag werd verbouwd. Ik schrok me de tyfus toen @Rob ineens aan m'n bed stond met schone kleding.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
5 euro !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wie moet ik daarvoor omleggen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Doe je dat voor 5 euroquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie moet ik daarvoor omleggen?![]()
![]()
Eigenlijk doe ik het voor de lol dus die 5 euro is mooi meegenomen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik weet wel iemandquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie moet ik daarvoor omleggen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het begint met een P?quote:
SBE kan wel meer aan dan een iemand!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee. Met een J.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Sjonnie De Mol gaan we niet omleggen, mentaal gehandicapten is gewoon not donequote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@Rob in schone kleren lijkt me ook iets om van te schrikkenquote:Op dinsdag 16 april 2024 18:53 schreef DJMO het volgende:
@Rob ineens aan m'n bed stond met schone kleding.![]()
Oh hij.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Die is geestelijk toch al dood net als de meeste BNers.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonnie De Mol gaan we niet omleggen, mentaal gehandicapten is gewoon not doneActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga nu maar de afwas doen.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik het voor de lol dus die 5 euro is mooi meegenomen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb jij ook nog iemand?quote:
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gaarne al uw hit lijsten geordend inleveren via PM!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doe ja sowieso welquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?
Jou leg ik om voor 25 cent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?
Diep van binnen geef ik wel om jou.quote:
Dat mag ik hopen jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diep van binnen geef ik wel om jou.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik geef om jullie allemaalquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Diep van binnen geef ik wel om jou.![]()
![]()
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uurquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik jullie lastig vallen deze avond?![]()
Oh nee. Ik ben net thuis. Zit net even rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uur
Toedels met je woke-onderwerp
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jij kent mij wel een beetje.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik dacht gewoon 2 uur lang beetje geinenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat staat er op de agenda? Eerst een uurtje besteden aan een (anti) woke-onderwerp? Ik heb nog wel een gaatje in mijn agenda voor de komende 2 uurTrotste mama van Ambar
Jij geinmuis.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon 2 uur lang beetje geinen
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Met je bijl?quote:
In het bos.....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ohw. Was jij dat dan niet... met bijl...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen bijlquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw. Was jij dat dan niet... met bijl...Trotste mama van Ambar
Dan was het iemand anders hier op het forumquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: