Ja hoorquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als volwassene heb je toch ook nachtmerries?
of hc alleen?![]()
Afhankelijk van wat je meemaaktquote:
Als kind, rennen en struikelen mar die is verklaarbaar.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hebben jullie nooit nachtmerries?
Of herinner je je dromen sowieso niet?
In echt geen jaren meer nachtmerries gehad, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar hebben jullie nooit nachtmerries?
Of herinner je je dromen sowieso niet?
Jij bent mijn nachtmerrie op hol.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
In echt geen jaren meer nachtmerries gehad, gelukkig.
Ik had vroeger wel vaak dromen dat ik achtervolgd werd en moest schuilen en uiteindelijk kon vliegen en zo kon ontsnappen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als kind, rennen en struikelen mar die is verklaarbaar.
Ik moest eerst nog eten kopenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent mijn nachtmerrie op hol.![]()
![]()
Wil je weten hoe dat komt?quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik ken de verklaringenquote:
Nope heeft een andere betekenis dquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik had een half jaar geleden wel een droom dat mijn tanden er uit vielen, maar dat komt doordat ik een implantaat heb en die 's nachts soms raar aanvoelt.
Ach zolang je niet droomt dat je derde been er af is gevallen.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh ik had een half jaar geleden wel een droom dat mijn tanden er uit vielen, maar dat komt doordat ik een implantaat heb en die 's nachts soms raar aanvoelt.
I know, geen macht over de situatie enzo, maar ik voelde in m'n half slapende toestand echt het dode van die ene tand, en dat gevoel verspreidde zich gewoon. In dit geval zat er weinig symbolisch achter.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope heeft een andere betekenis d
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zolang je niet droomt dat je derde been er af is gevallen.
Dromen doe je niet half slapendquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, geen macht over de situatie enzo, maar ik voelde in m'n half slapende toestand echt het dode van die ene tand, en dat gevoel verspreidde zich gewoon. In dit geval zat er weinig symbolisch achter.
Dat is meer fantaserenquote:
wat en toffe droomquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel vaak dromen dat ik achtervolgd werd en moest schuilen en uiteindelijk kon vliegen en zo kon ontsnappen.
Tegenwoordig droom ik over dat ik een gigantisch groot oud bouwval opkoop en ga opknappen, if dat ik op een vliegveld / treinstation verdwaald raak, maar op een gegeven moment zoiets heb van "Fuck it!" en probeer op de meest aantrekkelijke vliegtuig/trein te stappen voor een geweldige vakantie.
ka ook andere betekenissen hebbenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:31 schreef ToT het volgende:
Het laatstequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
ik droom echt veel (of herinner me veel)
Droomde je van ToTquote:
Neequote:
Kan gebeuren als je het echt een beetje teveel doet toch?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik droom eigenlijk nooit over fok
Of fok users
Zou wel kunnen jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je het echt een beetje teveel doet toch?
ONZ / Scoop: SBE, Lovely en Aardappelschotel hebben een trio-verkeringquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @:aardappelschotel en @:lovely een FOK! stelletje warenWat doet @:superbadeendje daar nu weer tussen....
@:paul schrijf je het even op in je schriftje?
Nee.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Scoop: SBE, Lovely en Aardappelschotel hebben een trio-verkering
scooooooooop
Dat overkwam mij toen ze zei dat ze zei dat ze een vijver had.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan gebeuren als je het echt een beetje teveel doet toch?
Gewoon aandacht trekkenquote:
En als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nogquote:
Rot op met je idioterie.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
scooooooooop
Bolkdromenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja
Volgens mij zijn er wel users die dat eens hebben gezegd
Dromen vertellen eigenlijk heel veel over iemandquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dromen vertellen eigenlijk heel veel over iemand
Spanning en stress kan veel met iemand doenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mega vette pens van hem niet; die is echt!
Veel eten ookquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spanning en stress kan veel met iemand doen
Moet ik nu bij jou op de bank gaan liggen en over mijn dromen praten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dromen vertellen eigenlijk heel veel over iemand
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu bij jou op de bank gaan liggen en over mijn dromen praten?
Denk dat het misschien wel een combi van is. Of stress eten kan ook nog.quote:
Idiootquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:39 schreef Paul het volgende:
[..]
scooooooooop
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zijn zijn genen onlangs wel heel erg op hol geslagen.
Ik heb hersenen en doorzetting.quote:
Geen neukende poep!quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"
Stress hormonenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"
dat denk jequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hersenen en doorzetting.
Ik denk dat het heeeeel lang geleden was dat Marco maatje m hadquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.
Waarom denk jij van niet?quote:
Dat is wel heel veel, geen vocht?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.
Maar goed, deze pens is wel van vrij recent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het heeeeel lang geleden was dat Marco maatje m had
Wesley Sneijder achtigquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed, deze pens is wel van vrij recent.
Kleine kans dat ik zwanger word.quote:
Logisch toch? Van maatje M naar XXXL in 9 maanden!quote:
Ach, met die operaties van tegenwoordig....quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik zwanger word.
Ik zal jou eens even opereren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, met die operaties van tegenwoordig....
We hebben geen idee waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel tijdens die bbq's enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.
Zwanger van een bierbuikquote:
Nee deze is echt zwanger dacht ikquote:
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.quote:
Vraag me af wat die hormonen voor een invloed hebben op het ongeboren kindquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.
Seahorse dad, zoek maar op....
Men is verplicht om een bepaalde tijd voor de zwangerschap te stoppen met die hormonen, maar of dat altijd ook gebeurt....?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af wat die hormonen voor een invloed hebben op het ongeboren kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |