Geen neukende poep!quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"
Stress hormonenquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
bij hormonen en genen zit het er niet "ineens"
dat denk jequote:Op dinsdag 16 april 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hersenen en doorzetting.
Ik denk dat het heeeeel lang geleden was dat Marco maatje m hadquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.
Waarom denk jij van niet?quote:
Dat is wel heel veel, geen vocht?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.
Maar goed, deze pens is wel van vrij recent.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het heeeeel lang geleden was dat Marco maatje m had
Wesley Sneijder achtigquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed, deze pens is wel van vrij recent.
Kleine kans dat ik zwanger word.quote:
Logisch toch? Van maatje M naar XXXL in 9 maanden!quote:
Ach, met die operaties van tegenwoordig....quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine kans dat ik zwanger word.
Ik zal jou eens even opereren.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, met die operaties van tegenwoordig....
We hebben geen idee waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
Ja natuurlijk heeft hij stress vanwege die beschuldigingen over dat gegrabbel tijdens die bbq's enzo, maar als je van maatje M in zeer korte tijd ineens naar XXXL gaat, moet je die vork toch wel even neerleggen.
Zwanger van een bierbuikquote:
Nee deze is echt zwanger dacht ikquote:
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.quote:
Vraag me af wat die hormonen voor een invloed hebben op het ongeboren kindquote:Op dinsdag 16 april 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee een dame die d'r borsten heeft laten afzetten, en een hormoonkuurtje heeft genomen voor baardgroei en haar op de armen en benen enzo.
Seahorse dad, zoek maar op....
Men is verplicht om een bepaalde tijd voor de zwangerschap te stoppen met die hormonen, maar of dat altijd ook gebeurt....?quote:Op dinsdag 16 april 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vraag me af wat die hormonen voor een invloed hebben op het ongeboren kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |