De weg naar Romequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leidt de weg. Die jullie moeten gaannnnnn
Met jou naar Rome.quote:
Ik heb gewoon 2quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @:aardappelschotel en @:lovely een FOK! stelletje warenWat doet @:superbadeendje daar nu weer tussen....
@:paul schrijf je het even op in je schriftje?
met ieniequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @:aardappelschotel en @:lovely een FOK! stelletje warenWat doet @:superbadeendje daar nu weer tussen....
Dan heb jij nooit opgelet. Lovely en sbe waren eerder. Maar lovely snoept wel eens van andere mannen. Zo ook eerst met Paul. 🙃quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus afquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Op de weg of waren ze nu ern broodje smeren?
Ze heeft haar eigenste bootje. Zittend op jou rug en schuilen onder jou vleugels voor de regen.quote:
sbe probeert anders ook elke dag een anderquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit opgelet. Lovely en sbe waren eerder. Maar lovely snoept wel eens van andere mannen. Zo ook eerst met Paul. 🙃
Alleen hapt niemand 🤣quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
sbe probeert anders ook elke dag een ander
Je hebt er maar eendje de rest is lucht.quote:
Er gaat niemand op mijn rugquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigenste bootje. Zittend op jou rug en schuilen onder jou vleugels voor de regen.
Hou der maar in de gaten. Ze lust er wel pap vanquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er maar eendje de rest is lucht.
AardappelSchotel is geen luchtquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er maar eendje de rest is lucht.
ho hoquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Er gaat niemand op mijn rug![]()
Ben geen paard ofzo
Volgens mij antwoorde ik op SBE en niet op jouquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Er gaat niemand op mijn rug![]()
Ben geen paard ofzo
Morgen ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
sbe probeert anders ook elke dag een ander
Uhuh en die moeten wij zeker geloven?quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef devzero het volgende:
Zwarte berenBij de eerste die ik tegenkom ga ik natuurlijk angstig achter een boom staan, maar daar komen jullie nooit achter en ik ga natuurlijk hele stoere verhalen ophangen hier
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef devzero het volgende:
Zwarte berenBij de eerste die ik tegenkom ga ik natuurlijk angstig achter een boom staan, maar daar komen jullie nooit achter en ik ga natuurlijk hele stoere verhalen ophangen hier
Noe weet je dat. Heb je hem al geproefd 🤣quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Noe weet je dat. Heb je hem al geproefd 🤣
Uiteraard. Als je er niet bij bent geweest, hoe kun je dan weten of het waar is of nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh en die moeten wij zeker geloven?
Zag laatste filmpje van n gezinnetjr lekker aan de wandel met n beer achter hen aamquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:16 schreef devzero het volgende:
Hoiquote:
Je geloven op je trouwe ogenquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je er niet bij bent geweest, hoe kun je dan weten of het waar is of niet
Ik heb blauwe ogen.quote:
Badeendje geven nooit op.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2024 20:31 schreef KoningWouter het volgende:
Lekker gegeten, nu lekker op de bank hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |