SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
Het kan niemand natuurlijk wat schelen, maar een van de leukste beestjes hier zijn "cicadas" (google vertaalt het als krekel, maar dat is onjuist). Ze maken 's avonds een enorm lawaai, net als de grote verzameling boomkikkers die hier wonen. Bepaalde soorten cicadas komen maar af en toe uit de grond gekropen om dan in een paar dagen heeeeeel veel lawaai te maken en voort te planten.
Volgende maand komen er 2 van dat soort periodieke cicadas uit: de 13 en 17 jarigen. Dat zal een fijn orkest worden, alleen zijn ze niet hier, maar een aantal uur noordelijk van hierIk las hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Ik heb wel een kleine bijl om hout te splijten voor een kampvuur bij kamperen, maar dat ding is te klein om iemand mee te vermoordenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan was het iemand anders hier op het forum
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
Het kan niemand natuurlijk wat schelen, maar een van de leukste beestjes hier zijn "cicadas" (google vertaalt het als krekel, maar dat is onjuist). Ze maken 's avonds een enorm lawaai, net als de grote verzameling boomkikkers die hier wonen. Bepaalde soorten cicadas komen maar af en toe uit de grond gekropen om dan in een paar dagen heeeeeel veel lawaai te maken en voort te planten.
Volgende maand komen er 2 van dat soort periodieke cicadas uit: de 13 en 17 jarigen. Dat zal een fijn orkest worden, alleen zijn ze niet hier, maar een aantal uur noordelijk van hierJa dat is een uitzondering dat ze er tegelijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oordopjes al uitverkocht?
Chocoladefondue bij de hand?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine bijl om hout te splijten voor een kampvuur bij kamperen, maar dat ding is te klein om iemand mee te vermoorden
Vast nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb wel een kleine bijl om hout te splijten voor een kampvuur bij kamperen, maar dat ding is te klein om iemand mee te vermoorden
Mijn dochtertje heeft een dood exemplaar in een leeg jam potje in haar kamer staan. Ik wil dat ding eigenlijk al een paar jaar wegdoen, maar zul je zien dat ze dat direct door heeftquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is een uitzondering dat ze er tegelijk zijn
Oordopjes al uitverkocht?
Chocoladefondue bij de hand?
Gaan er vast een paar bij komen nuquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft een dood exemplaar in een leeg jam potje in haar kamer staan. Ik wil dat ding eigenlijk al een paar jaar wegdoen, maar zul je zien dat ze dat direct door heeft
Het soort cicada wat hier voor komt wacht geen 13 of 17 jaar om uit te komen. Die zitten noordelijkerquote:
Zeg dat je twee nieuwe verschillende voor haar gaat vangenquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn dochtertje heeft een dood exemplaar in een leeg jam potje in haar kamer staan. Ik wil dat ding eigenlijk al een paar jaar wegdoen, maar zul je zien dat ze dat direct door heeft
Ga je ze zien tijdens je kampeertripje? Of is dat weer te noordelijk?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het soort cicada wat hier voor komt wacht geen 13 of 17 jaar om uit te komen. Die zitten noordelijker
Oh, ze heeft specifiek 1 van *die* in dat potje zitten?quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het soort cicada wat hier voor komt wacht geen 13 of 17 jaar om uit te komen. Die zitten noordelijker
Ik heb het gevoel dat dat precies daar isquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je ze zien tijdens je kampeertripje? Of is dat weer te noordelijk?
quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dat precies daar is
Oh jammer.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Net niet, ik moet daar over 10 jaar weer heengaan
[ afbeelding ]
Als er maar vlees aan zit.quote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg andere beestjes te zien en horen zijn
Vast wel. Tis een mooi gebiedquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg andere beestjes te zien en horen zijn
Ik zou er best wel eens naar toe willen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 16 april 2024 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou er best wel eens naar toe willen.
Zullen we samen gaan?quote:
Ik weet niet zo goed hoe ik deze vraag moet beantwoordenquote:
Ja liever met jou.quote:
Waarheen wil je?quote:
Ik kijk er wel naar uit, ook al vind ik het wel een beetje spannendquote:
Ik kan er we over berichten, maar er is totaal geen mobielbereik, dus zal even offline zijnquote:
Leidt de weg. Die jullie moeten gaannnnnnquote:
Nee hoor. Is een van de eerste stelletje die ik hier in dts tegen kwam.quote:
Ik zie de foto's dan wel als je weer online kunt zijn dan. Ziet niets anders op.quote:Op dinsdag 16 april 2024 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar uit, ook al vind ik het wel een beetje spannend
[..]
Ik kan er we over berichten, maar er is totaal geen mobielbereik, dus zal even offline zijn
Nu wordt het gecompliceerd. Ik dacht dat @AardappelSchotel en @Lovely een FOK! stelletje warenquote:
De weg naar Romequote:Op dinsdag 16 april 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leidt de weg. Die jullie moeten gaannnnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |