SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Oke let's gooooI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
oja lolsorry liet me ff gaan, maar waar waren we nu?\\
ga ff denken doe ik peukje.
Do what you love, love what you do!![]()
Mooie tekst voor een nieuw nummerquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef kree het volgende:
maargoed ze laf dus op bed
haar benen gespreid, zo nat als de amazone rivier die door zuid Amerika stroomt enzo
terwijl ze daar lag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo komt die date met Drakin nooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
ga ff denken doe ik peukje.![]()
Heyquote:Justin al bij u? Mis hem hier al een paar dagen niet gezien
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyJustin al bij u? Mis hem hier al een paar dagen niet gezien
![]()
![]()
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bedquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
O dacht dat hij weer opgeknapt was. Wens hem maar beterschap.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er niet
Zijn jullie wel samen dan zodat je hem lekker kan verwennen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waterbed?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
Uitkijken dat je er geen gaatje in brandt![]()
![]()
quote:
Groetjes en sterkte aan de lepelaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er niet![]()
![]()
Nah dit is meer een ander soort niet lekker in je vel zitten, heeft ff tijd nodig om wat dingen te verwerken. Ik ben thuis en hij is in zijn eigen huis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat hij weer opgeknapt was. Wens hem maar beterschap.
Zijn jullie wel samen dan zodat je hem lekker kan verwennen?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bed![]()
![]()
lolol zo ging het trouwens nier helemaal, maaaaaaaaar okquote:
ik heb er echt geen problemen mee om te vertellen hoor.
liet me fff gaan sorryDo what you love, love what you do!![]()
O, dat is helemaal vervelend. Doe hem maar een dikke knuffel van mij als je hem spreekt. En voor jou ook een dikke knuffelquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah dit is meer een ander soort niet lekker in je vel zitten, heeft ff tijd nodig om wat dingen te verwerken. Ik ben thuis en hij is in zijn eigen huis.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Waterbed?
Uitkijken dat je er geen gaatje in brandt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is helemaal vervelend. Doe hem maar een dikke knuffel van mij als je hem spreekt. En voor jou ook een dikke knuffel![]()
![]()
tja hahaha weet ik was zo groen als gras toen enzo. weet ik veel ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo komt die date met Drakin nooitDo what you love, love what you do!![]()
oja daar, ok als jullie het aan kunnen we gaan ff stapje terug dus nog voor de amazone enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bedDo what you love, love what you do!![]()
ik zal eerlijk zeggen, hoe het ging was dat hele oor knabbel verhaal klopt trouwens wel.
en zoenen en etc.
maargoed konden we al niet van elkaar afblijven dus,Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand die ik net kent hij een hand op mijn schouder legt dan een hand op mijn middelActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
btw voor de tijdlijn we waren nu maanden verder hoor na eerste date.
maargoedDo what you love, love what you do!![]()
ze duwde haar lichaam tegen me aan, met haar lekker tietjes enzo hmmmms niet te groot niet te klein enzo.Do what you love, love what you do!![]()
terwijl haar hand min mijn broek ging en zei kree, ga is liggen op bed.
(bedenk dus ik had nooit eerder seks gehad he)
naja ik weet niet de rest ging eigenlijk vanzelf en daarna hebben we helemaal naakt nog lang liggen knuffelen.
ok was al verliefd maar toen helemaal dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef kree het volgende:
terwijl haar hand min mijn broek ging en zei kree, ga is liggen op bed.
(bedenk dus ik had nooit eerder seks gehad he)
naja ik weet niet de rest ging eigenlijk vanzelf en daarna hebben we helemaal naakt nog lang liggen knuffelen.
ok was al verliefd maar toen helemaal dus.ben je bezopen ofzo?
![]()
weet niet of meer detail nodig is trouwens, maargoed en nog aantal keer erna, * kree was iig dik verliefd enzoDo what you love, love what you do!![]()
het is een waar verhaal, precies zoals het ging, want wilde jullie weten. nou ok krijg je het ook? zie er geen kwaad in eigenlijk want het lijkt me normaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op zaterdag 13 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
weet niet of meer detail nodig is trouwens, maargoed en nog aantal keer erna, * kree was iig dik verliefd enzo
[/quote]
Het was al teveel detail.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hij leest voor uit een bouqette reeks boekjequote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nouja en nu allemaal handjes boven de tafels of bed of weet ik veel .......
nu weten jullie het en meer vertel ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
hmmms mss moet je ff iemand hebben om je rug in te smeren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks douchen Kree. Zonder klerenDo what you love, love what you do!![]()
Zal ik je rug komen wassen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks douchen Kree. Zonder kleren
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En zonder douchegordijn?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks douchen Kree. Zonder kleren![]()
![]()
hahaha wat een geil topic zeg
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....
Ik zuig liever aan wat anders dan een duimquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef kree het volgende:
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....![]()
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef kree het volgende:
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Team Inloopdouchequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat sowieso ik heb een inloop douche![]()
![]()
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zuig liever aan wat anders dan een duimDo what you love, love what you do!![]()
Nou poe je hebt me wel hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?![]()
Dan ren jij wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?![]()
![]()
Zullen we weer even normaal doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
haha moet zeggen kreeg beetje een beetje harde van, hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
maarre helaas, laten we maar stoppen, want alle tere zieltjes hier kunnen geen waarheid aan. dus. ok
jullie vroegen he?Do what you love, love what you do!![]()
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.quote:![]()
Ah, het ligt aan ons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef kree het volgende:
maarre helaas, laten we maar stoppen, want alle tere zieltjes hier kunnen geen waarheid aan. dus. ok
jullie vroegen he?![]()
Ik hen niks gevraagd en wil het ook niet weten ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef kree het volgende:
jullie vroegen he?
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik cringe zo hard dat het pijn doet![]()
![]()
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.![]()
Necrofilie is ook vies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollen![]()
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Praktische man ❤️quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerk![]()
ok wacht ik geef ff 4 min voor de azijn zeikers om allemaal te klagen,
en daarna gaan we gewoon weer verder. damn zeg. een wolk negativiteit gaat er van jullie uit.Do what you love, love what you do!![]()
Het werd hem wel gevraagdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.
Trekt hij het gordijn weg terwijl ik je rug aan het wassen ben.quote:
Monster wil je weer een stijgertquote:
Eerder met je koekie in je hand vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.![]()
![]()
Weer zonder toestemming.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.
Ik zie een patroon ontstaan.![]()
Nee, nee, ook jij bent er schuldig aan, hoe dan ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.![]()
Door al dit gedoe haal ik de naaimachine maar van stal.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.![]()
Je kan een natte dweil in je nek krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?
haha het is echt merkwaardig om te zien hoeveel haat ik krijg nu. LOL
terwijl ik vertel gewoon een waar verhaal.
Naja zal mij het boeien ook,Do what you love, love what you do!![]()
No brainer. Doen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooi![]()
![]()
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.![]()
![]()
hangt van verhouding af en je hebt het nu over dat plaatje wat er stond. dat was iig niet in verhouding. maar okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.
Ik heb een nieuwe tablet.![]()
![]()
* notturna geeft kree een doos tissues kan hij zijn handjes afvegenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:16 schreef kree het volgende:
haha het is echt merkwaardig om te zien hoeveel haat ik krijg nu. LOL
terwijl ik vertel gewoon een waar verhaal.
Naja zal mij het boeien ook,Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
weet je wat ik trouwens denk he, en geldt echt voor iedereen, LOL dat ik zo met jullie zou kunnen lachen ook in het echt he.
echt meen het.Do what you love, love what you do!![]()
Je vindt het niet erg want je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja super jammer, Kree heeft me gewoon afgewezen
Had ik jou al een uitnodiging gestuurd voor mijn feestje?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vindt het niet erg want je hebt mij nog.![]()
quote:volgens mij was jij bezig iemand te triggeren
Dat jij die nodig hebt wil niet zeggen dat ik ze ook heb.quote:
Maar tis ook wel gewoon te makkelijk en soms kan ik de verleiding moeilijk weerstaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]volgens mij was jij bezig iemand te triggeren
![]()
Scheer je weg maat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik blijf gewoon trouw aan @:lovely
Weet jij welke kleur ze van binnen hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij die nodig hebt wil niet zeggen dat ik ze ook heb.![]()
dot wij knuffelen wel ff samen hoor andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]volgens mij was jij bezig iemand te triggeren
Dat blijktquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar tis ook wel gewoon te makkelijk en soms kan ik de verleiding moeilijk weerstaan![]()
Maar het is jammer dat dan de schuld bij Kree komt te liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe zou ik dat nou moeten weten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet jij welke kleur ze van binnen hebben?
Jij hebt dus ook een hele nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat nou moeten weten?![]()
![]()
ach ik kan dat hebben joh, jaloers allemaal omdat koekie wel met mij onder douhce wil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Maar het is jammer dat dan de schuld bij Kree komt te liggen.Do what you love, love what you do!![]()
Vorige keer was niet bewust. Nu misschien n beetje. Ik ga mezelf wel even straf geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Maar het is jammer dat dan de schuld bij Kree komt te liggen.![]()
Hoi Dotquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geduchte medestander SBE en ik merk dat @:Lovely er wel oortjes naar heeft
O monster wil niet dan mag ik op komen dravenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
dot wij knuffelen wel ff samen hoor anders
Lul.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een hele nodig.
ik straf je wel.....v:Pquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vorige keer was niet bewust. Nu misschien n beetje. Ik ga mezelf wel even straf geven.Do what you love, love what you do!![]()
Nee vorige keer kwam uit het n ietsquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vorige keer was niet bewust. Nu misschien n beetje. Ik ga mezelf wel even straf geven.![]()
Je hoeft geen straf hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Nottquote:
nouja die moest ik ff straf geven, daarna kom ik je een knuffel gevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O monster wil niet dan mag ik op komen draven
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.quote:![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.dat denk je maar......... hmmmmmmm je zult nog eens wat beleven denk.
Ouchquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.![]()
![]()
ik denk nl koekie je komt al klaar als ik met het puntje van mijn tong tussen je benen ga...Do what you love, love what you do!![]()
Daar ging mijn bier.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
![]()
kweet niet wil eigenlijk zeggen laten we maar kappen. maar vind t wel grappig eigenlijk zo
Ik kreeg een of andere email van ze. Maar de meeste muziek luister ik niet via spotify, dus echt representatief is het niet helemaal. Daarnaast, "rock" is wel heel erg breed, daar vallen zowel zz-top als asphyx (deathmetal) onder. Op spotify luister ik vaak naar latin muziek, zou dat onder indie vallen? Net zoals "the shins" wat ik laatst ook een paar uur aan had laten staan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij is het country, pop en Indie geloof ik. Waar kan ik dit vinden?![]()
Zo ver kom je niet mopquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
ik denk nl koekie je komt al klaar als ik met het puntje van mijn tong tussen je benen ga...![]()
![]()
Jij hebt dus ook een brede smaak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere email van ze. Maar de meeste muziek luister ik niet via spotify, dus echt representatief is het niet helemaal. Daarnaast, "rock" is wel heel erg breed, daar vallen zowel zz-top als asphyx (deathmetal) onder. Op spotify luister ik vaak naar latin muziek, zou dat onder indie vallen? Net zoals "the shins" wat ik laatst ook een paar uur aan had laten staan.
fair enough.quote:ok, nouja je zou natuurlijk wel willen, maar snap.
Dat is voor de plebs.quote:
Crewbash, +2,5 notequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
zeik niet joh mod, er is niks aan de handF.K.A. SuperwormJim![]()
Je hebt vandaag geleerd plaatjes te posten. Knap. Een sticker erbij voor jou.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]F.K.A. SuperwormJim![]()
ik mag je wel. maar het blauwe kleurtje moet je niet naar je hoofd steiger he? ingrijpen wanneer nodig en was er nu niet, dus ga niet stoer doen....quote:
Dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik mag je wel. maar het blauwe kleurtje moet je niet naar je hoofd steiger he? ingrijpen wanneer nodig en was er nu niet, dus ga niet stoer doen....F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar ik zou er 5 note van makenF.K.A. SuperwormJim![]()
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hebt vandaag geleerd plaatjes te posten. Knap. Een sticker erbij voor jou.
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.Do what you love, love what you do!![]()
Terwijl je op zijn zusje lag?quote:
Hahahaha, je zei kut geintjequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... ok
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.F.K.A. SuperwormJim![]()
Kijk dat was nou humorquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... ok
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.
Precies. Anders moet je eind van de maand zeker weer onzuivere dingen doen ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.![]()
nee meen dit serieus, want kan echt wel tegen geintjes en is geen probleem, maar ga hier nou niet ineens de man uithangen enzo, want daar kan ik dan slecht tegen....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een notequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.![]()
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze traumatische ervaring een plekje te geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
nee meen dit serieus, want kan echt wel tegen geintjes en is geen probleem, maar ga hier nou niet ineens de man uithangen enzo, want daar kan ik dan slecht tegen....F.K.A. SuperwormJim![]()
Wat voor soort ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een note![]()
Heb je het over mij?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij ‘de man’ uithangt
Dank dat ik mn notes kan dumpen bij je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een note
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nou ja, om nu meteen alles eruit te gaan laten hangen ....quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij ‘de man’ uithangtF.K.A. SuperwormJim![]()
Sodeknetters verdiend alleen positieve note's.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze traumatische ervaring een plekje te geven.
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelostDo what you love, love what you do!![]()
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinktquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een lage E is wel een van mijn favorieten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij ‘de man’ uithangt![]()
![]()
We nemen het mee. U hoort nog van ons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelost![]()
OW NEE HET IS KREE ZN MENING DAN ZAL IK MAAR SNEL VERDWIJNEN HIERquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelostF.K.A. SuperwormJim![]()
Bovenste snaar van een basgitaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinkt![]()
Hoeft niet nu meteen hoor, we kunnen het ook even opbouwen. Ik snap dat je het spannend vindt!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou ja, om nu meteen alles eruit te gaan laten hangen ....![]()
Tja helaas voor jou, maar dat mogen ze dus welquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelost
Basgitaar, basgitaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bovenste snaar van een basgitaar
@FreshFruit![]()
ik weet hoe die klinkt want speel piano. (en beetje gitaar)quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinktDo what you love, love what you do!![]()
Sow!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 gevoel voor muziekquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bovenste snaar van een basgitaar![]()
Het langzaamste tempo hier is van 0 naar 230 in 4,5 ms.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoeft niet nu meteen hoor, we kunnen het ook even opbouwen. Ik snap dat je het spannend vindt!F.K.A. SuperwormJim![]()
gedraag je eens als mod joh?????? wil je me nu uitlokken of niet? want kan hoor dan ga ik nog ff door>?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
OW NEE HET IS KREE ZN MENING DAN ZAL IK MAAR SNEL VERDWIJNEN HIER
nog 1 keer dan. zei al het is toch leuk geweest en lachen en klaar mee?Do what you love, love what you do!![]()
IK LACH TOCH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ENZ.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
gedraag je eens als mod joh?????? wil je me nu uitlokken of niet? want kan hoor dan ga ik nog ff door>?
nog 1 keer dan. zei al het is toch leuk geweest en lachen en klaar mee?F.K.A. SuperwormJim![]()
nog wel jah maar ga er denk over klagen zeker na dit alweer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja helaas voor jou, maar dat mogen ze dus welDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het langzaamste tempo hier is van 0 naar 230 in 4,5 ms.Ik zeg even niks
![]()
zucht echt mod waardig ben jij @Danny. doe er wat aan of @yvonnequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
IK LACH TOCH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ENZ.Do what you love, love what you do!![]()
Op een bas is het: een aap die gaapt en op een gitaar, een aap die geen bananen eetquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 gevoel voor muziek![]()
Doen! [insert popcorngif]quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nog wel jah maar ga er denk over klagen zeker na dit alweer.F.K.A. SuperwormJim![]()
Kunnen ze meteen iets aan jouw grammatica, spelling en zinsopbouw doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
zucht echt mod waardig ben jij @:danny. doe er wat aan of @:YvonneF.K.A. SuperwormJim![]()
vind dit gedrag van je @SwJ echt niet ok, zeker niet als mod.....Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga ze een compliment geven, dus dan cancelen we elkaar uitquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nog wel jah maar ga er denk over klagen zeker na dit alweer.![]()
![]()
![]()
Oh jee, dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nog wel jah maar ga er denk over klagen zeker na dit alweer.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Vervelend voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:47 schreef kree het volgende:
vind dit gedrag van je @:Swj echt niet ok, zeker niet als mod.....
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hebben ze daar ook al een knop voor? FOK! Wordt steeds beter!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen iets aan jouw grammatica, spelling en zinsopbouw doen.![]()
![]()
zucht als ik mods niet meer kan vertrouwen flikker dan maar op,. dit is gewoon uitlokken op mij. niet ok hoor...Do what you love, love what you do!![]()
Hey, het is zaterdagavond. Dan gelden die regels niet meerquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:Swj niet om te zeiken maar zei je niet tegen ons dat we moesten negerenF.K.A. SuperwormJim![]()
OH zijn dat de regelsquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hey, het is zaterdagavond. Dan gelden die regels niet meer![]()
![]()
ga weg joh hij zit de hele dag al uit te lokken. en ervoor en daarvoor bande ie me.......quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:Swj niet om te zeiken maar zei je niet tegen ons dat we moesten negeren
hmmms kijk ik zeg nu al paar keer grapjes zijn leuk, maar nu hebben we hier te maken met een opstandige mod die niet doet wat zijn taak is dus. sterker nog het uitlokt.Do what you love, love what you do!![]()
op rapport en omdat ik weet dat je mod bent ook naar Danny en Yvonne. succes.Do what you love, love what you do!![]()
Dat jullie wat moeite hebben met elkaar in de omgang kan. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn. Ik denk wel dat jij soms ook moet leren om dingen los te laten. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
ga weg joh hij zit de hele dag al uit te lokken. en ervoor en daarvoor bande ie me.......
hmmms kijk ik zeg nu al paar keer grapjes zijn leuk, maar nu hebben we hier te maken met een opstandige mod die niet doet wat zijn taak is dus. sterker nog het uitlokt.![]()
mods kunnen niet bannen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:50 schreef kree het volgende:
[..]
ga weg joh hij zit de hele dag al uit te lokken. en ervoor en daarvoor bande ie me.......
hmmms kijk ik zeg nu al paar keer grapjes zijn leuk, maar nu hebben we hier te maken met een opstandige mod die niet doet wat zijn taak is dus. sterker nog het uitlokt.![]()
dat klopt maar lees eens terug dan? ik zei al we zijn er klaar mee en was grappig. echt heel stuk terug al. en dan nog uitdagen. Ik vind het niet ok hoor zo..... maargoed mss ben ik wel te hard ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat jullie wat moeite hebben met elkaar in de omgang kan. Je kunt niet met iedereen vrienden zijn. Ik denk wel dat jij soms ook moet leren om dingen los te laten. Zoals nu bijvoorbeeld.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat mag hij niet van mij.quote:
Nee, alleen hypocriet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt maar lees eens terug dan? ik zei al we zijn er klaar mee en was grappig. echt heel stuk terug al. en dan nog uitdagen. Ik vind het niet ok hoor zo..... maargoed mss ben ik wel te hard ofzo.![]()
Dat zou nu toch wel afgezakt moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt maar lees eens terug dan? ik zei al we zijn er klaar mee en was grappig. echt heel stuk terug al. en dan nog uitdagen. Ik vind het niet ok hoor zo..... maargoed mss ben ik wel te hard ofzo.![]()
Ga me nou niet uitlokken jonguhquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:51 schreef kree het volgende:
op rapport en omdat ik weet dat je mod bent ook naar Danny en Yvonne. succes.F.K.A. SuperwormJim![]()
Oehquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat mag hij niet van mij.
F.K.A. SuperwormJim![]()
zo jammer altijd want het was onwijs grappig, en ineens komt die blauwe erin en het is verziekt omdat ie ff zijn mod power moet laten zien ofzo met een idee, terwijl niet bij geweest.
Er was nl niks aan de hand,. althans niet voor mijn idee.
Dit is toch bs, nou ban me maar weer, ben er wel klaar mee ook eigenlijk gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Welkom bij De Grote Kree-showquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef kree het volgende:
zo jammer altijd want het was onwijs grappig, en ineens komt die blauwe erin en het is verziekt omdat ie ff zijn mod power moet laten zien ofzo met een idee, terwijl niet bij geweest.
Dit is toch bs, nou ban me maar weer, ben er wel klaar mee ook eigenlijk gelijk.![]()
![]()
Linkje naar waar ik mn modpower laat zien, want dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef kree het volgende:
Dit is toch bs, nou ban me maar weer, ben er wel klaar mee ook eigenlijk gelijk.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Laat ze nu eens met rust voor deze geintjes Kreequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
zucht echt mod waardig ben jij @:danny. doe er wat aan of @:Yvonne
Danny heeft wel wat anders aan zijn hoofd dan dit gedoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zullen we naar FB gaan dan denk ik maar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef SwJ het volgende:
Geil woord ... ik laat je mn modpowers zien.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoef niet terug te lezen. Jij zegt het is klaar maar wil het laatste woord hebben. Zo werkt het gewoon niet Kree. Ook jouw argumenten dat mods niet mogen mee posten waar ze mod zijn is onnodig. Dit is geen baan voor mods he. Die mensen doen dit vrijwillig om het forum in goede banen te leiden. Laat het los, als je dat niet kunt ga je een rondje wandelen of een half uur piano spelen. Je hoeft niet altijd overal op te reageren of door te gaan om je zin te krijgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Kree jij blijft als een kind doorzaniken ook al zegt iedereen dat je ermee moet stoppen. Het ligt niet aan SwJ maar aan jezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef kree het volgende:
Dit is toch bs, nou ban me maar weer, ben er wel klaar mee ook eigenlijk gelijk.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dan score je dik bij de vrouwtjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef SwJ het volgende:
Kom je mee naar mn slaapkamer? Laat ik je mn verzameling modpowers zien.
Is dat het Forman Bates motel? Dan wil ik ook wel meequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
zullen we naar FB gaan dan denk ik maar?![]()
![]()
gedraag je als mod joh. en als je zo wil praten doe je maar als user ook gewoon......quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef SwJ het volgende:
Kom je mee naar mn slaapkamer? Laat ik je mn verzameling modpowers zien.Do what you love, love what you do!![]()
Pick mequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef SwJ het volgende:
Kom je mee naar mn slaapkamer? Laat ik je mn verzameling modpowers zien.![]()
![]()
Ga bij de Powerrangers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef SwJ het volgende:
Geil woord ... ik laat je mn modpowers zien.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Meteen daarna helikopter ik mn notes er achteraan.![]()
En onze liefde dan?quote:
Niet naar broekknoopjes kijken dan hoor. Dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg liefde voor jullie allemaal![]()
![]()
Oh gaan we zo doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoor
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg liefde voor jullie allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet naar broekknoopjes kijken dan hoor. Dan gaat het hard.![]()
![]()
flop flop flop flop ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoor![]()
best grappig het topic was gezellig en ok. en met alles. en nou is het mijn schuld?Do what you love, love what you do!![]()
In duikvlucht wel tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoorF.K.A. SuperwormJim![]()
zeker heb paar dagen gezien, iig jij bent niet geschikt als mod.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Boem boem bailandoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er is geen schuld. Het topic is gewoon nog gezellig en ok. Loslaten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef kree het volgende:
best grappig het topic was gezellig en ok. en met alles. en nou is het mijn schuld?![]()
Hoho, jij hebt nu je eigen topic.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
zeker heb paar dagen gezien, iig jij bent niet geschikt als mod.
F.K.A. SuperwormJim![]()
en jij moet niet mekkeren enzo, want je hebt er niks mee te maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Alsof jij bepaald wanneer ik wat zeg of nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
en jij moet niet mekkeren enzo, want je hebt er niks mee te maken.
dat is ook zo, maar snap niet swj zit zich ermee te bemoeien. en ok als je mod bent dan doe je dat netjes enzo. en ok dat kan ie niet, daarom ongeschikt dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er is geen schuld. Het topic is gewoon nog gezellig en ok. Loslaten.Do what you love, love what you do!![]()
Smooth. Zo blijf je wel tot je sok veroordeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
en jij moet niet mekkeren enzo, want je hebt er niks mee te maken.![]()
![]()
Nou, mijn heli kan een behoorlijk intense duikvlucht maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een heli gezeten. Dus ook geen duikvlucht mee gemaakt, jij wel?F.K.A. SuperwormJim![]()
Wat heb je nou niet begrepen aan loslaten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar snap niet swj zit zich ermee te bemoeien. en ok als je mod bent dan doe je dat netjes enzo. en ok dat kan ie niet, daarom ongeschikt dus![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoorActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wauwquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou, mijn heli kan een behoorlijk intense duikvlucht maken.![]()
![]()
Los en laten, denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat heb je nou niet begrepen aan loslaten?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik wilde luisteren maar mijn telefoon zegt NOPEquote:![]()
waarom kwam je hier? heb je hele dag niet gezien en er is geen probleem, niks naar gekeken ook aan moderatie. dan kom je de laatste minuut en gaat denken dat je alles maar ff kan zeggen hoe je wil, no fucking way dat al, klaar staan ga je met hoofdletters naar me schreeuwen en mij uitmaken.quote:
\
vent , ga het puber topic maar modden ofzo. of het minder topic.
owja met opzet ff kracht woorden weg gehaald, omdat je me daar anders op banned,.
Is het al de laatste minuut?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
waarom kwam je hier? heb je hele dag niet gezien en er is geen probleem, niks naar gekeken ook aan moderatie. dan kom je de laatste minuut en gaat denken dat je alles maar ff kan zeggen hoe je wil, no fucking way dat al, klaar staan ga je met hoofdletters naar me schreeuwen en mij uitmaken.
\
vent , ga het puber topic maar midden ofzo. of het minder topic.
owja met opzet ff kracht woorden weg gehaald, omdat je me daar anders op banned,.
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Kree. Het is een openbaar forum. Hij heeft net zoveel recht om hier te zijn als jij. Laat het los.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
waarom kwam je hier? heb je hele dag niet gezien en er is geen probleem, niks naar gekeken ook aan moderatie. dan kom je de laatste minuut en gaat denken dat je alles maar ff kan zeggen hoe je wil, no fucking way dat al, klaar staan ga je met hoofdletters naar me schreeuwen en mij uitmaken.
\
vent , ga het puber topic maar midden ofzo. of het minder topic.
owja met opzet ff kracht woorden weg gehaald, omdat je me daar anders op banned,.![]()
nou iig ik zie geen nut in je bijdrage, het is nu alleen drama omdat je er zelf in komt..... anders was het topic gewoon rustig door gegaan,... maarja he je moest je je er ff in mengen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heb jij eigenlijk wel bolkrechten?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar dan volg je haar benen en kijkt zolang je kijken kan vanaf haar hoofd tot aan haar tenen is zij de stoutste droom van elke man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sinds SwJ hier is, is de sfeer in dit topic juist een stuk beter, en is het niet meer de grote show van één bepaald persoon![]()
![]()
ja dat klopt het is openbaar en hij mag zeggen wat ie wil, probleem alleen dat ie mod is en niet eentje van ons dus.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
Kree. Het is een openbaar forum. Hij heeft net zoveel recht om hier te zijn als jij. Laat het los.
En ok als mod moet je er boven staan denk ik, zeker als je een forum mod.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn bolks tellen dubbelquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel bolkrechten?
F.K.A. SuperwormJim![]()
DISCRIMINATIE!!!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt het is openbaar en hij mag zeggen wat ie wil, probleem alleen dat ie mod is en niet eentje van ons dus.....
En ok als mod moet je er boven staan denk ik, zeker als je een forum mod.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik zou naar het strafhof in Den Haag stappen.quote:
Nee. Gewoon nee. Klaar over. Ga ff wat anders doen. Koel af. En kom dan terug.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt het is openbaar en hij mag zeggen wat ie wil, probleem alleen dat ie mod is en niet eentje van ons dus.....
En ok als mod moet je er boven staan denk ik, zeker als je een forum mod.![]()
Wauw Kree, je gaat wel heel ver nu.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
\
vent , ga het puber topic maar modden ofzo. of het minder topic.
SwJ is een prima mod. Je mag blij zijn met zo mod hier
Hij ziet heel veel door de vingers.
Je blijft zelf doorgaan en doorgaan en met een grap probeert SwJ je te stoppen maar je gaat maar door
En dan deze post
Als ik hier mod was geweest had ik je genote en gemeld na deze postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje te ver lopen voor nuquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou naar het strafhof in Den Haag stappen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik wil wel voor je gaan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Koffie drinkenquote:
Oke, dan maar gelijk aan het bier ( ik hou het wel bij sparood)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat kree lekker zijn ding doen libelle forum figuren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: