Ik hoef niet terug te lezen. Jij zegt het is klaar maar wil het laatste woord hebben. Zo werkt het gewoon niet Kree. Ook jouw argumenten dat mods niet mogen mee posten waar ze mod zijn is onnodig. Dit is geen baan voor mods he. Die mensen doen dit vrijwillig om het forum in goede banen te leiden. Laat het los, als je dat niet kunt ga je een rondje wandelen of een half uur piano spelen. Je hoeft niet altijd overal op te reageren of door te gaan om je zin te krijgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
dat klopt maar lees eens terug dan? ik zei al we zijn er klaar mee en was grappig. echt heel stuk terug al. en dan nog uitdagen. Ik vind het niet ok hoor zo..... maargoed mss ben ik wel te hard ofzo.
Kree jij blijft als een kind doorzaniken ook al zegt iedereen dat je ermee moet stoppen. Het ligt niet aan SwJ maar aan jezelf.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef kree het volgende:
zo jammer altijd want het was onwijs grappig, en ineens komt die blauwe erin en het is verziekt omdat ie ff zijn mod power moet laten zien ofzo met een idee, terwijl niet bij geweest.
Er was nl niks aan de hand,. althans niet voor mijn idee.
Dit is toch bs, nou ban me maar weer, ben er wel klaar mee ook eigenlijk gelijk.
Dan score je dik bij de vrouwtjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef SwJ het volgende:
Kom je mee naar mn slaapkamer? Laat ik je mn verzameling modpowers zien.
Is dat het Forman Bates motel? Dan wil ik ook wel meequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
zullen we naar FB gaan dan denk ik maar?
gedraag je als mod joh. en als je zo wil praten doe je maar als user ook gewoon......quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef SwJ het volgende:
Pick mequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:58 schreef SwJ het volgende:
Ga bij de Powerrangers.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef SwJ het volgende:
Geil woord ... ik laat je mn modpowers zien.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Meteen daarna helikopter ik mn notes er achteraan.
En onze liefde dan?quote:
Niet naar broekknoopjes kijken dan hoor. Dan gaat het hard.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg liefde voor jullie allemaal
Oh gaan we zo doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoor
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb genoeg liefde voor jullie allemaal
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet naar broekknoopjes kijken dan hoor. Dan gaat het hard.
flop flop flop flop ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |