Je hebt vandaag geleerd plaatjes te posten. Knap. Een sticker erbij voor jou.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
ik mag je wel. maar het blauwe kleurtje moet je niet naar je hoofd steiger he? ingrijpen wanneer nodig en was er nu niet, dus ga niet stoer doen....quote:
Dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik mag je wel. maar het blauwe kleurtje moet je niet naar je hoofd steiger he? ingrijpen wanneer nodig en was er nu niet, dus ga niet stoer doen....
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar ik zou er 5 note van maken
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hebt vandaag geleerd plaatjes te posten. Knap. Een sticker erbij voor jou.
Terwijl je op zijn zusje lag?quote:
Hahahaha, je zei kut geintjequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... ok
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.
Kijk dat was nou humorquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... ok
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.
Precies. Anders moet je eind van de maand zeker weer onzuivere dingen doen ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.
nee meen dit serieus, want kan echt wel tegen geintjes en is geen probleem, maar ga hier nou niet ineens de man uithangen enzo, want daar kan ik dan slecht tegen....quote:
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een notequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze traumatische ervaring een plekje te geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
nee meen dit serieus, want kan echt wel tegen geintjes en is geen probleem, maar ga hier nou niet ineens de man uithangen enzo, want daar kan ik dan slecht tegen....
Wat voor soort ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een note
Heb je het over mij?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij ‘de man’ uithangt
Dank dat ik mn notes kan dumpen bij je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een note
Nou ja, om nu meteen alles eruit te gaan laten hangen ....quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Sodeknetters verdiend alleen positieve note's.quote:
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze traumatische ervaring een plekje te geven.
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinktquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een lage E is wel een van mijn favorieten
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
We nemen het mee. U hoort nog van ons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |