Je hebt vandaag geleerd plaatjes te posten. Knap. Een sticker erbij voor jou.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
ik mag je wel. maar het blauwe kleurtje moet je niet naar je hoofd steiger he? ingrijpen wanneer nodig en was er nu niet, dus ga niet stoer doen....quote:
Dat zei je moeder ook gisteravondquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
ik mag je wel. maar het blauwe kleurtje moet je niet naar je hoofd steiger he? ingrijpen wanneer nodig en was er nu niet, dus ga niet stoer doen....
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wil niet stoken maar ik zou er 5 note van maken
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Je hebt vandaag geleerd plaatjes te posten. Knap. Een sticker erbij voor jou.
Terwijl je op zijn zusje lag?quote:
Hahahaha, je zei kut geintjequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... ok
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.
Kijk dat was nou humorquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht echt dat het verongeluk ging dus had al gevraagd enzo aan Danny enzo om ff te helpen. blijkt het een kut geintje van jou te zijn.... ok
ik had wel 3 keer opnieuw ingelogd enzo, dus ga nou niet de man uithangen, ik respecteer je als je je moderatie doet zoals het hoort. en er is nu niks voor je te doen denk.
Precies. Anders moet je eind van de maand zeker weer onzuivere dingen doen ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.
nee meen dit serieus, want kan echt wel tegen geintjes en is geen probleem, maar ga hier nou niet ineens de man uithangen enzo, want daar kan ik dan slecht tegen....quote:
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een notequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik moet wel aan mn quotum komen natuurlijk.
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze traumatische ervaring een plekje te geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
nee meen dit serieus, want kan echt wel tegen geintjes en is geen probleem, maar ga hier nou niet ineens de man uithangen enzo, want daar kan ik dan slecht tegen....
Wat voor soort ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een note
Heb je het over mij?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij ‘de man’ uithangt
Dank dat ik mn notes kan dumpen bij je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het je kan helpen ben ik wel vrijwilliger voor een note
Nou ja, om nu meteen alles eruit te gaan laten hangen ....quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Sodeknetters verdiend alleen positieve note's.quote:
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden om deze traumatische ervaring een plekje te geven.
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinktquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een lage E is wel een van mijn favorieten
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
We nemen het mee. U hoort nog van ons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelost
OW NEE HET IS KREE ZN MENING DAN ZAL IK MAAR SNEL VERDWIJNEN HIERquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk van mening dat mods niet mogen mee posten in topics waarover ze mod rechten hebben, maargoed die leg ik wel neer bij het management.
maar ok voor nu ok ik heb verder geen drama en vond alles eigenlijk grappig, dus ok voor nu maar opgelost
Bovenste snaar van een basgitaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinkt
Hoeft niet nu meteen hoor, we kunnen het ook even opbouwen. Ik snap dat je het spannend vindt!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou ja, om nu meteen alles eruit te gaan laten hangen ....
Tja helaas voor jou, maar dat mogen ze dus welquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Basgitaar, basgitaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bovenste snaar van een basgitaar
ik weet hoe die klinkt want speel piano. (en beetje gitaar)quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik neig sterk te gaan zoeken hoe die klinkt
Sow!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.
Ik heb echt 0,0 gevoel voor muziekquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bovenste snaar van een basgitaar
Het langzaamste tempo hier is van 0 naar 230 in 4,5 ms.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoeft niet nu meteen hoor, we kunnen het ook even opbouwen. Ik snap dat je het spannend vindt!
gedraag je eens als mod joh?????? wil je me nu uitlokken of niet? want kan hoor dan ga ik nog ff door>?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:42 schreef SwJ het volgende:
[..]
OW NEE HET IS KREE ZN MENING DAN ZAL IK MAAR SNEL VERDWIJNEN HIER
IK LACH TOCH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ENZ.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
gedraag je eens als mod joh?????? wil je me nu uitlokken of niet? want kan hoor dan ga ik nog ff door>?
nog 1 keer dan. zei al het is toch leuk geweest en lachen en klaar mee?
nog wel jah maar ga er denk over klagen zeker na dit alweer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Tja helaas voor jou, maar dat mogen ze dus wel
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:44 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het langzaamste tempo hier is van 0 naar 230 in 4,5 ms.
zucht echt mod waardig ben jij @Danny. doe er wat aan of @yvonnequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef SwJ het volgende:
[..]
IK LACH TOCH HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ENZ.
Op een bas is het: een aap die gaapt en op een gitaar, een aap die geen bananen eetquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb echt 0,0 gevoel voor muziek
Doen! [insert popcorngif]quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nog wel jah maar ga er denk over klagen zeker na dit alweer.
Kunnen ze meteen iets aan jouw grammatica, spelling en zinsopbouw doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
zucht echt mod waardig ben jij @:danny. doe er wat aan of @:Yvonne
Ik ga ze een compliment geven, dus dan cancelen we elkaar uitquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh jee, dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Vervelend voor je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:47 schreef kree het volgende:
vind dit gedrag van je @:Swj echt niet ok, zeker niet als mod.....
Hebben ze daar ook al een knop voor? FOK! Wordt steeds beter!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen iets aan jouw grammatica, spelling en zinsopbouw doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |