* notturna geeft kree een doos tissues kan hij zijn handjes afvegenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:16 schreef kree het volgende:
haha het is echt merkwaardig om te zien hoeveel haat ik krijg nu. LOL
terwijl ik vertel gewoon een waar verhaal.
Naja zal mij het boeien ook,
Je vindt het niet erg want je hebt mij nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja super jammer, Kree heeft me gewoon afgewezen
Had ik jou al een uitnodiging gestuurd voor mijn feestje?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vindt het niet erg want je hebt mij nog.
quote:
Dat jij die nodig hebt wil niet zeggen dat ik ze ook heb.quote:
Maar tis ook wel gewoon te makkelijk en soms kan ik de verleiding moeilijk weerstaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]volgens mij was jij bezig iemand te triggeren
Scheer je weg maat.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik blijf gewoon trouw aan @:lovely
Weet jij welke kleur ze van binnen hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat jij die nodig hebt wil niet zeggen dat ik ze ook heb.
dot wij knuffelen wel ff samen hoor andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]volgens mij was jij bezig iemand te triggeren
Dat blijktquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar tis ook wel gewoon te makkelijk en soms kan ik de verleiding moeilijk weerstaan
Hoe zou ik dat nou moeten weten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weet jij welke kleur ze van binnen hebben?
Jij hebt dus ook een hele nodig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat nou moeten weten?
ach ik kan dat hebben joh, jaloers allemaal omdat koekie wel met mij onder douhce wil.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Maar het is jammer dat dan de schuld bij Kree komt te liggen.
Vorige keer was niet bewust. Nu misschien n beetje. Ik ga mezelf wel even straf geven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Maar het is jammer dat dan de schuld bij Kree komt te liggen.
Hoi Dotquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een geduchte medestander SBE en ik merk dat @:Lovely er wel oortjes naar heeft
O monster wil niet dan mag ik op komen dravenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
dot wij knuffelen wel ff samen hoor anders
Lul.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een hele nodig.
ik straf je wel.....v:Pquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vorige keer was niet bewust. Nu misschien n beetje. Ik ga mezelf wel even straf geven.
Nee vorige keer kwam uit het n ietsquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Vorige keer was niet bewust. Nu misschien n beetje. Ik ga mezelf wel even straf geven.
Hey Nottquote:
nouja die moest ik ff straf geven, daarna kom ik je een knuffel gevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O monster wil niet dan mag ik op komen draven
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lieverd jij komt al klaar als ik naar je broekknoop kijk. Ik denk niet dat jij mij straf kunt geven.
Ouchquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar ging mijn bier.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere email van ze. Maar de meeste muziek luister ik niet via spotify, dus echt representatief is het niet helemaal. Daarnaast, "rock" is wel heel erg breed, daar vallen zowel zz-top als asphyx (deathmetal) onder. Op spotify luister ik vaak naar latin muziek, zou dat onder indie vallen? Net zoals "the shins" wat ik laatst ook een paar uur aan had laten staan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij is het country, pop en Indie geloof ik. Waar kan ik dit vinden?
Zo ver kom je niet mopquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:28 schreef kree het volgende:
ik denk nl koekie je komt al klaar als ik met het puntje van mijn tong tussen je benen ga...
Jij hebt dus ook een brede smaak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere email van ze. Maar de meeste muziek luister ik niet via spotify, dus echt representatief is het niet helemaal. Daarnaast, "rock" is wel heel erg breed, daar vallen zowel zz-top als asphyx (deathmetal) onder. Op spotify luister ik vaak naar latin muziek, zou dat onder indie vallen? Net zoals "the shins" wat ik laatst ook een paar uur aan had laten staan.
fair enough.quote:
Dat is voor de plebs.quote:
Crewbash, +2,5 notequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
zeik niet joh mod, er is niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |