Necrofilie is ook vies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollen
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.quote:
Praktische man ❤️quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerk
Het werd hem wel gevraagdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.
Trekt hij het gordijn weg terwijl ik je rug aan het wassen ben.quote:
Monster wil je weer een stijgertquote:
Eerder met je koekie in je hand vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.
Weer zonder toestemming.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
Nee, nee, ook jij bent er schuldig aan, hoe dan ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
Je kan een natte dweil in je nek krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?
No brainer. Doen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooi
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.
hangt van verhouding af en je hebt het nu over dat plaatje wat er stond. dat was iig niet in verhouding. maar okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |