Ik zuig liever aan wat anders dan een duimquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef kree het volgende:
hahaha wat een geil topic zeg
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef kree het volgende:
hahaha wat een geil topic zeg
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....
Team Inloopdouchequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat sowieso ik heb een inloop douche
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zuig liever aan wat anders dan een duim
Nou poe je hebt me wel hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?
Dan ren jij wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zullen we weer even normaal doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
haha moet zeggen kreeg beetje een beetje harde van, hahahaquote:
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.quote:
Ah, het ligt aan ons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef kree het volgende:
maarre helaas, laten we maar stoppen, want alle tere zieltjes hier kunnen geen waarheid aan. dus. ok
jullie vroegen he?
Ik hen niks gevraagd en wil het ook niet weten ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef kree het volgende:
maarre helaas, laten we maar stoppen, want alle tere zieltjes hier kunnen geen waarheid aan. dus. ok
jullie vroegen he?
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik cringe zo hard dat het pijn doet
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.
Necrofilie is ook vies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollen
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.quote:
Praktische man ❤️quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerk
Het werd hem wel gevraagdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.
Trekt hij het gordijn weg terwijl ik je rug aan het wassen ben.quote:
Monster wil je weer een stijgertquote:
Eerder met je koekie in je hand vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.
Weer zonder toestemming.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
Nee, nee, ook jij bent er schuldig aan, hoe dan ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
Je kan een natte dweil in je nek krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?
No brainer. Doen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooi
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.
hangt van verhouding af en je hebt het nu over dat plaatje wat er stond. dat was iig niet in verhouding. maar okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |