SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Oke let's gooooI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
oja lolsorry liet me ff gaan, maar waar waren we nu?\\
ga ff denken doe ik peukje.
Do what you love, love what you do!![]()
Mooie tekst voor een nieuw nummerquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef kree het volgende:
maargoed ze laf dus op bed
haar benen gespreid, zo nat als de amazone rivier die door zuid Amerika stroomt enzo
terwijl ze daar lag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo komt die date met Drakin nooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
ga ff denken doe ik peukje.![]()
Heyquote:Justin al bij u? Mis hem hier al een paar dagen niet gezien
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyJustin al bij u? Mis hem hier al een paar dagen niet gezien
![]()
![]()
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bedquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
O dacht dat hij weer opgeknapt was. Wens hem maar beterschap.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er niet
Zijn jullie wel samen dan zodat je hem lekker kan verwennen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waterbed?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
Uitkijken dat je er geen gaatje in brandt![]()
![]()
quote:
Groetjes en sterkte aan de lepelaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er niet![]()
![]()
Nah dit is meer een ander soort niet lekker in je vel zitten, heeft ff tijd nodig om wat dingen te verwerken. Ik ben thuis en hij is in zijn eigen huis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat hij weer opgeknapt was. Wens hem maar beterschap.
Zijn jullie wel samen dan zodat je hem lekker kan verwennen?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bed![]()
![]()
lolol zo ging het trouwens nier helemaal, maaaaaaaaar okquote:
ik heb er echt geen problemen mee om te vertellen hoor.
liet me fff gaan sorryDo what you love, love what you do!![]()
O, dat is helemaal vervelend. Doe hem maar een dikke knuffel van mij als je hem spreekt. En voor jou ook een dikke knuffelquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah dit is meer een ander soort niet lekker in je vel zitten, heeft ff tijd nodig om wat dingen te verwerken. Ik ben thuis en hij is in zijn eigen huis.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Waterbed?
Uitkijken dat je er geen gaatje in brandt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is helemaal vervelend. Doe hem maar een dikke knuffel van mij als je hem spreekt. En voor jou ook een dikke knuffel![]()
![]()
tja hahaha weet ik was zo groen als gras toen enzo. weet ik veel ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo komt die date met Drakin nooitDo what you love, love what you do!![]()
oja daar, ok als jullie het aan kunnen we gaan ff stapje terug dus nog voor de amazone enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bedDo what you love, love what you do!![]()
ik zal eerlijk zeggen, hoe het ging was dat hele oor knabbel verhaal klopt trouwens wel.
en zoenen en etc.
maargoed konden we al niet van elkaar afblijven dus,Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat iemand die ik net kent hij een hand op mijn schouder legt dan een hand op mijn middelActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
btw voor de tijdlijn we waren nu maanden verder hoor na eerste date.
maargoedDo what you love, love what you do!![]()
ze duwde haar lichaam tegen me aan, met haar lekker tietjes enzo hmmmms niet te groot niet te klein enzo.Do what you love, love what you do!![]()
terwijl haar hand min mijn broek ging en zei kree, ga is liggen op bed.
(bedenk dus ik had nooit eerder seks gehad he)
naja ik weet niet de rest ging eigenlijk vanzelf en daarna hebben we helemaal naakt nog lang liggen knuffelen.
ok was al verliefd maar toen helemaal dus.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:00 schreef kree het volgende:
terwijl haar hand min mijn broek ging en zei kree, ga is liggen op bed.
(bedenk dus ik had nooit eerder seks gehad he)
naja ik weet niet de rest ging eigenlijk vanzelf en daarna hebben we helemaal naakt nog lang liggen knuffelen.
ok was al verliefd maar toen helemaal dus.ben je bezopen ofzo?
![]()
weet niet of meer detail nodig is trouwens, maargoed en nog aantal keer erna, * kree was iig dik verliefd enzoDo what you love, love what you do!![]()
het is een waar verhaal, precies zoals het ging, want wilde jullie weten. nou ok krijg je het ook? zie er geen kwaad in eigenlijk want het lijkt me normaal.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Op zaterdag 13 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
weet niet of meer detail nodig is trouwens, maargoed en nog aantal keer erna, * kree was iig dik verliefd enzo
[/quote]
Het was al teveel detail.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hij leest voor uit een bouqette reeks boekjequote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nouja en nu allemaal handjes boven de tafels of bed of weet ik veel .......
nu weten jullie het en meer vertel ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
hmmms mss moet je ff iemand hebben om je rug in te smeren?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks douchen Kree. Zonder klerenDo what you love, love what you do!![]()
Zal ik je rug komen wassen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks douchen Kree. Zonder kleren
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En zonder douchegordijn?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga straks douchen Kree. Zonder kleren![]()
![]()
hahaha wat een geil topic zeg
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....
Ik zuig liever aan wat anders dan een duimquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef kree het volgende:
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....![]()
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef kree het volgende:
naja weet want jullie denken zuigt ie uit zijn duim, maar het is wel het ware verhaal eigenlijk.....Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Team Inloopdouchequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat sowieso ik heb een inloop douche![]()
![]()
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik zuig liever aan wat anders dan een duimDo what you love, love what you do!![]()
Nou poe je hebt me wel hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?![]()
Dan ren jij wegquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?![]()
![]()
Zullen we weer even normaal doen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa hmmms en jij dan, heb je je broekje al beetje uit?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
haha moet zeggen kreeg beetje een beetje harde van, hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
maarre helaas, laten we maar stoppen, want alle tere zieltjes hier kunnen geen waarheid aan. dus. ok
jullie vroegen he?Do what you love, love what you do!![]()
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.quote:![]()
Ah, het ligt aan ons.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef kree het volgende:
maarre helaas, laten we maar stoppen, want alle tere zieltjes hier kunnen geen waarheid aan. dus. ok
jullie vroegen he?![]()
Ik hen niks gevraagd en wil het ook niet weten ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:09 schreef kree het volgende:
jullie vroegen he?
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik cringe zo hard dat het pijn doet![]()
![]()
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollenquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Echt he, in douchegordijnen word je opgerold als je staat te douchen als je alleen thuis bent soor seriemoordenaars. Daarom heb ik geen douchegordijn. Je moet het ze niet te makkelijk maken.![]()
Necrofilie is ook vies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
hou op koekje want ik zou je er wel uitrollen![]()
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Praktische man ❤️quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb geen douchegordijn/deur omdat het weer scheelt qua schoonmaakwerk![]()
ok wacht ik geef ff 4 min voor de azijn zeikers om allemaal te klagen,
en daarna gaan we gewoon weer verder. damn zeg. een wolk negativiteit gaat er van jullie uit.Do what you love, love what you do!![]()
Het werd hem wel gevraagdquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou lekker voor je, het gaat anderen geen zak aan.
Trekt hij het gordijn weg terwijl ik je rug aan het wassen ben.quote:
Monster wil je weer een stijgertquote:
Eerder met je koekie in je hand vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.![]()
![]()
Weer zonder toestemming.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.
Ik zie een patroon ontstaan.![]()
Nee, nee, ook jij bent er schuldig aan, hoe dan ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn bij voorbaat onschuldig.![]()
Door al dit gedoe haal ik de naaimachine maar van stal.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooiquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:12 schreef kree het volgende:
ik sta ff met koekie onder de douche onderhand.![]()
Je kan een natte dweil in je nek krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?
haha het is echt merkwaardig om te zien hoeveel haat ik krijg nu. LOL
terwijl ik vertel gewoon een waar verhaal.
Naja zal mij het boeien ook,Do what you love, love what you do!![]()
No brainer. Doen!quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd toch. Ik zit gewoon op de bank proteïne ijs te eten en me af te vragen of ik er nog wat speculooskoekjes doorgooi![]()
![]()
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef kree het volgende:
@:monsterkoekie zullen we elkaar maar afdrogen dan?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.![]()
![]()
hangt van verhouding af en je hebt het nu over dat plaatje wat er stond. dat was iig niet in verhouding. maar okquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las net dat ik jouw type toch niet ben. Jij houdt niet van grote tieten.
Ik heb een nieuwe tablet.![]()
![]()
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: