SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Oke let's gooooI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
oja lolsorry liet me ff gaan, maar waar waren we nu?\\
ga ff denken doe ik peukje.
Do what you love, love what you do!![]()
Mooie tekst voor een nieuw nummerquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:43 schreef kree het volgende:
maargoed ze laf dus op bed
haar benen gespreid, zo nat als de amazone rivier die door zuid Amerika stroomt enzo
terwijl ze daar lag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo komt die date met Drakin nooitquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
ga ff denken doe ik peukje.![]()
Heyquote:Justin al bij u? Mis hem hier al een paar dagen niet gezien
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyJustin al bij u? Mis hem hier al een paar dagen niet gezien
![]()
![]()
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bedquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
O dacht dat hij weer opgeknapt was. Wens hem maar beterschap.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er niet
Zijn jullie wel samen dan zodat je hem lekker kan verwennen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waterbed?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef kree het volgende:
Uitkijken dat je er geen gaatje in brandt![]()
![]()
quote:
Groetjes en sterkte aan de lepelaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin zit ff niet zo lekker in zijn vel daarom isti er niet![]()
![]()
Nah dit is meer een ander soort niet lekker in je vel zitten, heeft ff tijd nodig om wat dingen te verwerken. Ik ben thuis en hij is in zijn eigen huis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat hij weer opgeknapt was. Wens hem maar beterschap.
Zijn jullie wel samen dan zodat je hem lekker kan verwennen?![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bed![]()
![]()
lolol zo ging het trouwens nier helemaal, maaaaaaaaar okquote:
ik heb er echt geen problemen mee om te vertellen hoor.
liet me fff gaan sorryDo what you love, love what you do!![]()
O, dat is helemaal vervelend. Doe hem maar een dikke knuffel van mij als je hem spreekt. En voor jou ook een dikke knuffelquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah dit is meer een ander soort niet lekker in je vel zitten, heeft ff tijd nodig om wat dingen te verwerken. Ik ben thuis en hij is in zijn eigen huis.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
Waterbed?
Uitkijken dat je er geen gaatje in brandt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is helemaal vervelend. Doe hem maar een dikke knuffel van mij als je hem spreekt. En voor jou ook een dikke knuffel![]()
![]()
tja hahaha weet ik was zo groen als gras toen enzo. weet ik veel ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo komt die date met Drakin nooitDo what you love, love what you do!![]()
oja daar, ok als jullie het aan kunnen we gaan ff stapje terug dus nog voor de amazone enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was bijna aan het verdrinken door die rivier in je bedDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: