In duikvlucht wel tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoor
zeker heb paar dagen gezien, iig jij bent niet geschikt als mod.quote:
Er is geen schuld. Het topic is gewoon nog gezellig en ok. Loslaten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef kree het volgende:
best grappig het topic was gezellig en ok. en met alles. en nou is het mijn schuld?
Hoho, jij hebt nu je eigen topic.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
zeker heb paar dagen gezien, iig jij bent niet geschikt als mod.
en jij moet niet mekkeren enzo, want je hebt er niks mee te maken.quote:
Alsof jij bepaald wanneer ik wat zeg of nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
en jij moet niet mekkeren enzo, want je hebt er niks mee te maken.
dat is ook zo, maar snap niet swj zit zich ermee te bemoeien. en ok als je mod bent dan doe je dat netjes enzo. en ok dat kan ie niet, daarom ongeschikt dusquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er is geen schuld. Het topic is gewoon nog gezellig en ok. Loslaten.
Smooth. Zo blijf je wel tot je sok veroordeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
en jij moet niet mekkeren enzo, want je hebt er niks mee te maken.
Nou, mijn heli kan een behoorlijk intense duikvlucht maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een heli gezeten. Dus ook geen duikvlucht mee gemaakt, jij wel?
Wat heb je nou niet begrepen aan loslaten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
dat is ook zo, maar snap niet swj zit zich ermee te bemoeien. en ok als je mod bent dan doe je dat netjes enzo. en ok dat kan ie niet, daarom ongeschikt dus
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo klinkt een helicopter niet hoor
Wauwquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nou, mijn heli kan een behoorlijk intense duikvlucht maken.
Los en laten, denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat heb je nou niet begrepen aan loslaten?
Ik wilde luisteren maar mijn telefoon zegt NOPEquote:
waarom kwam je hier? heb je hele dag niet gezien en er is geen probleem, niks naar gekeken ook aan moderatie. dan kom je de laatste minuut en gaat denken dat je alles maar ff kan zeggen hoe je wil, no fucking way dat al, klaar staan ga je met hoofdletters naar me schreeuwen en mij uitmaken.quote:
Is het al de laatste minuut?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
waarom kwam je hier? heb je hele dag niet gezien en er is geen probleem, niks naar gekeken ook aan moderatie. dan kom je de laatste minuut en gaat denken dat je alles maar ff kan zeggen hoe je wil, no fucking way dat al, klaar staan ga je met hoofdletters naar me schreeuwen en mij uitmaken.
\
vent , ga het puber topic maar midden ofzo. of het minder topic.
owja met opzet ff kracht woorden weg gehaald, omdat je me daar anders op banned,.
quote:
Kree. Het is een openbaar forum. Hij heeft net zoveel recht om hier te zijn als jij. Laat het los.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
waarom kwam je hier? heb je hele dag niet gezien en er is geen probleem, niks naar gekeken ook aan moderatie. dan kom je de laatste minuut en gaat denken dat je alles maar ff kan zeggen hoe je wil, no fucking way dat al, klaar staan ga je met hoofdletters naar me schreeuwen en mij uitmaken.
\
vent , ga het puber topic maar midden ofzo. of het minder topic.
owja met opzet ff kracht woorden weg gehaald, omdat je me daar anders op banned,.
nou iig ik zie geen nut in je bijdrage, het is nu alleen drama omdat je er zelf in komt..... anders was het topic gewoon rustig door gegaan,... maarja he je moest je je er ff in mengen?quote:
Heb jij eigenlijk wel bolkrechten?quote:
ja dat klopt het is openbaar en hij mag zeggen wat ie wil, probleem alleen dat ie mod is en niet eentje van ons dus.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
Kree. Het is een openbaar forum. Hij heeft net zoveel recht om hier te zijn als jij. Laat het los.
Mijn bolks tellen dubbelquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel bolkrechten?
DISCRIMINATIE!!!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt het is openbaar en hij mag zeggen wat ie wil, probleem alleen dat ie mod is en niet eentje van ons dus.....
En ok als mod moet je er boven staan denk ik, zeker als je een forum mod.
Ik zou naar het strafhof in Den Haag stappen.quote:
Nee. Gewoon nee. Klaar over. Ga ff wat anders doen. Koel af. En kom dan terug.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat klopt het is openbaar en hij mag zeggen wat ie wil, probleem alleen dat ie mod is en niet eentje van ons dus.....
En ok als mod moet je er boven staan denk ik, zeker als je een forum mod.
Wauw Kree, je gaat wel heel ver nu.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
\
vent , ga het puber topic maar modden ofzo. of het minder topic.
Beetje te ver lopen voor nuquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou naar het strafhof in Den Haag stappen.
Ik wil wel voor je gaan.quote:
Koffie drinkenquote:
Oke, dan maar gelijk aan het bier ( ik hou het wel bij sparood)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |