SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat ik het anders verwoorden: het geflirt tussen mij en dev is echt. Geen act.
Mijn verkering met monitor is wel een act.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Doe Dot toch?quote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe Dot toch, zo makkelijk voor de gek te houden![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou klinkt het nog gekkerquote:
Gaat vanzelfquote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je je bureau al omhoog gezet?![]()
![]()
Einde bericht. Het is stoffig in huis. De man des huizes zo maar eens even aanknallenTrotste mama van Ambar
koek lol je snapt best wat ik bedoel, is het nu kusje kroel of niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Meer bolkje bolkquote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
koek lol je snapt best wat ik bedoel, is het nu kusje kroel of niet?![]()
Robbiequote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Einde bericht. Het is stoffig in huis. De man des huizes zo maar eens even aanknallen![]()
we vieren het altijd he als er stelletje is ineens, traditie in dit topic.
Do what you love, love what you do!![]()
Je wil gewoon weten of Justin vrij is he?quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
koek lol je snapt best wat ik bedoel, is het nu kusje kroel of niet?![]()
Liefde van mijn leven totdat ik een andere man vindt die voor mij schoonmaaktquote:Trotste mama van Ambar
neeeeee maar wel of jullie daten want lees al een week van die verhalen, dus zeg het is het waar of nietquote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten of Justin vrij is he?
Nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik hier zitquote:Op zondag 7 april 2024 17:44 schreef kree het volgende:
we vieren het altijd he als er stelletje is ineens, traditie in dit topic.Maak jij er een eigen feestje van?
Ik noem hem ook Robbie en mijn kleindochter (2) ook alquote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liefde van mijn leven totdat ik een andere man vindt die voor mij schoonmaakt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hahahaha nee zuig dit ook echt uit m'n dikke duim. maar traditie vanaf nu dan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik hier zitMaak jij er een eigen feestje van?
Als ze ja zegt weet je niet of het klopt, als ze nee zegt ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee maar wel of jullie daten want lees al een week van die verhalen, dus zeg het is het waar of niet
NOu maak er maar een feestje van danquote:Op zondag 7 april 2024 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha nee zuig dit ook echt uit m'n dikke duim. maar traditie vanaf nu dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou ik durf te stellen kwam veel eerder op fok als meesten van jullie......?
er kwamen echt wel stelletjes hoor uit topics, dus echt raar is het niet? sterker nog hoop het.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja weet het, zijn er zelfd die kindjes hebben samenquote:Op zondag 7 april 2024 17:50 schreef kree het volgende:
nou ik durf te stellen kwam veel eerder op fok als meesten van jullie......?
er kwamen echt wel stelletjes hoor uit topics, dus echt raar is het niet? sterker nog hoop het.
Ik kan mij daar nooit iets bij voorstellen dat je zo verliefd kan worden opelkaar..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
euhm ik wel maar lees het allemaal al langer mee,. kan het mee best wel voorstellen eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet het, zijn er zelfd die kindjes hebben samen
Ik kan mij daar nooit iets bij voorstellen dat je zo verliefd kan worden opelkaar..Do what you love, love what you do!![]()
O je je bent een tweedekeus Fokker Justing
Ik ken m'n plekquote:Op zondag 7 april 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
O je je bent een tweedekeus Fokker Justing![]()
![]()
Ja jij bent snel hoteldebotel door vrouwen hierquote:Op zondag 7 april 2024 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ik wel maar lees het allemaal al langer mee,. kan het mee best wel voorstellen eigenlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha niet? ben best kritisch, maar zal niet ontkennen dat ik sommige wel leuk vind.quote:Op zondag 7 april 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jij bent snel hoteldebotel door vrouwen hierDo what you love, love what you do!![]()
En tussendoor niemand meer gehad?quote:Op zondag 7 april 2024 17:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nee nee die relatie strande op mijn 28ste ik ben nu 35Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waaraan vindt je die dan leukquote:Op zondag 7 april 2024 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha niet? ben best kritisch, maar zal niet ontkennen dat ik sommige wel leuk vind.
Ik vind sommmige ook leuk posten en kan ik om lachen, maar om te date nee dat dan weer niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohquote:Op zondag 7 april 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waaraan vindt je die dan leuk
Ik vind sommmige ook leuk posten en kan ik om lachen, maar om te date nee dat dan weer niet.![]()
![]()
Alleen de piemel maar verder nietsquote:Op zondag 7 april 2024 17:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee alleen wat gedate maar geen connectie gehad
Iedereen is daar anders in he, de een voelt dat wel de ander nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik alleen af en toequote:
euhms ik heb verschil tussen die ik leuk vind en met posten of zeg maar leuk - leuk ?quote:Op zondag 7 april 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waaraan vindt je die dan leuk
Ik vind sommmige ook leuk posten en kan ik om lachen, maar om te date nee dat dan weer niet.
Heel veel hier vind ik heel aardig ook, laat ik het zo maar noemen en maken we mooie dingen mee zo online etc. Maar dat is weer anders als echtttttttt leuk vinden als zin van zou wel eens willen daten?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan was het toch de afstandsbediening![]()
Maar waarom vind je ze dan echt leuk leuk, door wat ze posten, de woorden of wat?quote:Op zondag 7 april 2024 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
euhms ik heb verschil tussen die ik leuk vind en met posten of zeg maar leuk - leuk ?
Heel veel hier vind ik heel aardig ook, laat ik het zo maar noemen en maken we mooie dingen mee zo online etc. Maar dat is weer anders als echtttttttt leuk vinden als zin van zou wel eens willen daten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga even ieni dmen voor alternatieve straffenquote:Op zondag 7 april 2024 17:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dan was het toch de afstandsbediening![]()
wie is ze?quote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom vind je ze dan echt leuk leuk, door wat ze posten, de woorden of wat?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga even ieni dmen voor alternatieve straffen![]()
![]()
Nouja ik had met spekkie en justin ook meteen een klik ofzo is lastig uit te leggenquote:Op zondag 7 april 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom vind je ze dan echt leuk leuk, door wat ze posten, de woorden of wat?![]()
Je zegtquote:
euhms ik heb verschil tussen die ik leuk vind en met posten of zeg maar leuk - leuk
Dus ik vraag wat het verschil dan is tussen leuk en leuke leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Haha dank je @kree .quote:Op zondag 7 april 2024 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
avond koning, welkom in het dating topic.![]()
owh zo, ja die is wel lastig uit te leggen, kweet niet gevoel ofzo. maaregoed kan ik ook 100x verkeerd mee zitten denk.quote:Op zondag 7 april 2024 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zegt
euhms ik heb verschil tussen die ik leuk vind en met posten of zeg maar leuk - leuk
Dus ik vraag wat het verschil dan is tussen leuk en leuke leukDo what you love, love what you do!![]()
Rennen want dat kan niet op een volle maag en wat ontken je niet?quote:Op zondag 7 april 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
En weer thuis. Zal ik eerst gaan rennen of eerst eten?
En ik ontken nietsTrotste mama van Ambar
Het geflirt tussen onsquote:Op zondag 7 april 2024 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rennen want dat kan niet op een volle maag en wat ontken je niet?![]()
![]()
Maar dat is dus waar ik benieuwd naar ben, heb je dan gevoel over wat iemand post?quote:Op zondag 7 april 2024 18:02 schreef kree het volgende:
[..]
owh zo, ja die is wel lastig uit te leggen, kweet niet gevoel ofzo. maaregoed kan ik ook 100x verkeerd mee zitten denk.
Kan mij daar nl niets b ij voorstellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn klef en maken andere mensen gekquote:
Trotste mama van Ambar
manier van meer eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is dus waar ik benieuwd naar ben, heb je dan gevoel over wat iemand post?
Kan mij daar nl niets b ij voorstellenDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb sinds gisteren IPTV. Wat een verademing is dat zeg.
Alle films
Alle series
Alle zenders
BB streams![]()
In het vorige topic staat nog ergens dat je nooit straf verdient. Die zou ik opslaan voor de toekomstquote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
Ik lees nooit terug, op het huidige topic na. Moet ik dat ook nog geen doen?Trotste mama van Ambar
ik ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef devzero het volgende:
Ik lees nooit terug, op het huidige topic na. Moet ik dat ook nog geen doen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zijn klef en maken andere mensen gek![]()
![]()
Maar wat kan je hier nu meer zien dan alleen de woorden die getikt wordenquote:
IPTV wat is dat?quote:Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb sinds gisteren IPTV. Wat een verademing is dat zeg.
Alle films
Alle series
Alle zenders
BB streamsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet me gewoon goed gedragenquote:Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het vorige topic staat nog ergens dat je nooit straf verdient. Die zou ik opslaan voor de toekomst![]()
niet alles he,,,,, maar ok beetje onderhand zie ik wel verschil.....quote:Op zondag 7 april 2024 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wat kan je hier nu meer zien dan alleen de woorden die getikt wordenDo what you love, love what you do!![]()
ik kan natuurlijk niet zeggen he hoe ik dat beoordeel, want dan gaan mensen erop in spelen. en dan is het gelijk al niet eerlijk meer. maar zie t wie leuk zijn of niet, daar hou ik het opDo what you love, love what you do!![]()
TV waarbij alles gecombineerd wordt van netflix, disney+ en alle streamingdiensten en TV aanbod (13000 zendersquote:).
Vanmiddag Feyenoord - Ajax gekeken bv. (Ben helemaal geen voetbalfan maargoed wilde het even testen)
En dat voor 15 euro in de maand.![]()
Dat is een koopjequote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
TV waarbij alles gecombineerd wordt van netflix, disney+ en alle streamingdiensten en TV aanbod (13000 zenders).
Vanmiddag Feyenoord - Ajax gekeken bv. (Ben helemaal geen voetbalfan maargoed wilde het even testen)
En dat voor 15 euro in de maand.![]()
![]()
oke, nou we gaan het zien wanneer degene bij wie jij dan verschil zie toehaptquote:Op zondag 7 april 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet alles he,,,,, maar ok beetje onderhand zie ik wel verschil.....
O dat is niet duur en dat is legaal?quote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
l
[..]
TV waarbij alles gecombineerd wordt van netflix, disney+ en alle streamingdiensten en TV aanbod (13000 zenders).
En dat voor 15 euro in de maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb lijstje he. afgezien van drakin nog ookquote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, nou we gaan het zien wanneer degene bij wie jij dan verschil zie toehapt
stuk of hmmmms 5 die ik denk ok. jullie vogelen zelf maar uit wie want ik ga ze niet zeggen.....Do what you love, love what you do!![]()
O dat ken ik wel is nog strafbaar ook zitten flinke boetes opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sta ik vast niet opquote:Op zondag 7 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb lijstje he. afgezien van drakin nog ook
stuk of hmmmms 5 die ik denk ok. jullie vogelen zelf maar uit wie want ik ga ze niet zeggen.....![]()
Was nieuwsbericht dat 1 miljoen mensen daar gebruik van maken in NLquote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ken ik wel is nog strafbaar ook zitten flinke boetes opDus ik dacht. Dat moet ik ook hebben.
![]()
![]()
Ja mijn dochter wilde ook zoiets gaan doen, of het IPTV was weet ik niet maar ook illegaalquote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was nieuwsbericht dat 1 miljoen mensen daar gebruik van maken in NLDus ik dacht. Dat moet ik ook hebben.
Tot een kennis van hun ebetrapt werd en een flinke boete kreegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet zeggen iig 5 hier die ik opzich leuk vind, en wil niet zeggen gelijk keiharde liefde enzo. maar die ik beter zou willen leren kennen.Do what you love, love what you do!![]()
Maakt mij niet uit hoor wie in jou lijstje staatquote:Op zondag 7 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb lijstje he. afgezien van drakin nog ook
stuk of hmmmms 5 die ik denk ok. jullie vogelen zelf maar uit wie want ik ga ze niet zeggen.....
allemaal vrouwen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:14 schreef kree het volgende:
moet zeggen iig 5 hier die ik opzich leuk vind, en wil niet zeggen gelijk keiharde liefde enzo. maar die ik beter zou willen leren kennen.![]()
Wat is flink ?quote:Op zondag 7 april 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn dochter wilde ook zoiets gaan doen, of het IPTV was weet ik niet maar ook illegaal
Tot een kennis van hun ebetrapt werd en een flinke boete kreeg![]()
tenminste mannen hier ook hoor, maar meer als gaan we tripje maken keertje ofzo, no gay LOLDo what you love, love what you do!![]()
Dat zal ik haar navragen als ze weer belt, ze is nu aan het werkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hebben jullie dat niet dan. beetje soort van eigen lijstje wie je wel of niet leuk vind?Do what you love, love what you do!![]()
Denk trouwens dat je het over Popcorn Time hebt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal ik haar navragen als ze weer belt, ze is nu aan het werk
Dat was via torrents en daar kun je inderdaad op betrapt worden. Bij dit gaan ze vooral achter de aanbieders aan. Dus per maand betalen want als ze de aanbieder offline halen dan is je geld weg.![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
@:speklap3000 is gewild bij man en vrouw![]()
![]()
Ja nouja alle opties openhouden hequote:Op zondag 7 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij een weet, voor jou een vraag. hahahaha![]()
Heb ik geen lijstje voor nodig weet zo wel wie ik leuk om mee te praten vind of nietquote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
hebben jullie dat niet dan. beetje soort van eigen lijstje wie je wel of niet leuk vind?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Drakin op 1 lezen wat hij schrijft Monsterquote:
ik zou met je op date gaan sowieso maar heb je uitgesloten ivm al dik aan met justin?quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja alle opties openhouden heDo what you love, love what you do!![]()
Ja maar ik ga het niet vertellen want dan ga je je er na gedragen en dat is niet leuk voor justinquote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
hebben jullie dat niet dan. beetje soort van eigen lijstje wie je wel of niet leuk vind?![]()
Hebben jullie nu verkering?quote:Op zondag 7 april 2024 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik ga het niet vertellen want dan ga je je er na gedragen en dat is niet leuk voor justin![]()
ja hoor leuk met te praten jullie allen? en zeker jij, weet je. maar date lijstje hou ik maar geheimquote:Op zondag 7 april 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen lijstje voor nodig weet zo wel wie ik leuk om mee te praten vind of niet
Nee jij en Justin.quote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie kree en justin? Denk het niet kree speelt hard to get![]()
ja @kree is me er eentjequote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie kree en justin? Denk het niet kree speelt hard to get![]()
![]()
dan moet je niet zeiken, ga met hem knuffelen joh. enzoooooquote:Op zondag 7 april 2024 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik ga het niet vertellen want dan ga je je er na gedragen en dat is niet leuk voor justinDo what you love, love what you do!![]()
Goed om te wetenquote:Op zondag 7 april 2024 18:15 schreef devzero het volgende:
Over precies 33 dagen, stap ik nu in mijn auto
Trotste mama van Ambar
Oh oke, bedankt voor je advies Kree!quote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken, ga met hem knuffelen joh. enzooooo![]()
je weet het als er ff liefde is dan koppel ik graag.quote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh oke, bedankt voor je advies Kree!Do what you love, love what you do!![]()
Ja merk het!quote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
je weet het als er ff liefde is dan koppel ik graag.![]()
https://www.totaaltv.nl/n(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, ook niet helemaal legaal denk ik.![]()
ik zit me trouwens te bedenken, ben hier in minderheid aan man. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Doe er je voordeel meequote:Op zondag 7 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
ik zit me trouwens te bedenken, ben hier in minderheid aan man. hahahahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
scheelt ik kan wel aardig met vrouwen opschieten over het algemeen.....Do what you love, love what you do!![]()
Op google staat wel het een en ander, het kan hoog oplopen tot aan 20.000 euro aan toequote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, ook niet helemaal legaal denk ik.
Zal niet vaak gebeuren hang van veel dingen af.
Ik gok het er niet op
Ja je bent echt een charmeurquote:Op zondag 7 april 2024 18:29 schreef kree het volgende:
scheelt ik kan wel aardig met vrouwen opschieten over het algemeen.....![]()
Ah, naja we zien wel hoe lang het goed gaat.quote:Op zondag 7 april 2024 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)F%2Fwww.google.nl%2FVind het wel een uitkomst zo alles in 1 app.
![]()
Zal zo vaart niet lopen dan met betrappen, mochten ze er werk van maken net zoals met iemand mee kijken net Netflix dan hoor je het vanzelfquote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was nieuwsbericht dat 1 miljoen mensen daar gebruik van maken in NLDus ik dacht. Dat moet ik ook hebben.
Denk dat die 20000 euro voor de aanbieders zijn. Ik ben een eindgebruiker, een van de miljoenen. We zien wel hoe lang het goed gaat.quote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op google staat wel het een en ander, het kan hoog oplopen tot aan 20.000 euro aan toe
Zal niet vaak gebeuren hang van veel dingen af.
Ik gok het er niet op![]()
![]()
Pesten is niet okequote:Op zondag 7 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
gehehehe nah hou wel beetje van vrouwen pesten.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Precies.quote:Op zondag 7 april 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal zo vaart niet lopen dan met betrappen, mochten ze er werk van maken net zoals met iemand mee kijken net Netflix dan hoor je het vanzelf![]()
![]()
Vindt jij dat leuk of je slachtoffer?quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
jemig zeg maak er anders drama van, je snapt toch wel beetje pesten op leuke manier?quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Vindt jij dat leuk of je slachtoffer?
Damn. gelijk rest er weer bij ook, mag ik niet nog ff alleen met de vrouwen?Do what you love, love what you do!![]()
Idd plagen of pesten is een wereld van verschilquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
vrouwen plagen = kusjes vragenquote:Op zondag 7 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
gehehehe nah hou wel beetje van vrouwen pesten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb thais gegeten, dus goed.quote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pompoensoepdag langharig tuig hoe maakt u het vandaag?
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hij had het ook over vrouwen niet over een monsterkoekiequote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar net zei die nog dat ik voor justin moest gaan.. ik snap er niks meer van
noem het plagen dan, ik bedoelde het zelfde........ weet ik veel, niet gelijk zo drama over maken hoor. bedoelde hetzelfde... \quote:Op zondag 7 april 2024 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd plagen of pesten is een wereld van verschil
ff denken
euhm 1/2 weg van lijst (want kunnen niet tegen een woord fout) / gelijk drama maken over iets.Do what you love, love what you do!![]()
Oow thanks voor deze verduidelijking Dot!quote:Op zondag 7 april 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had het ook over vrouwen niet over een monsterkoekie![]()
Wel leuke ontwikkelingen hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen dank lief koekiequote:Op zondag 7 april 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oow thanks voor deze verduidelijking Dot!
Drama is wel jouw stopwoordje. Misschien eens beter over je woordkeuze nadenken, zou ook een ootie kunnen zijn dramaqueenquote:Op zondag 7 april 2024 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
noem het plagen dan, ik bedoelde het zelfde........ weet ik veel, niet gelijk zo drama over maken hoor. bedoelde hetzelfde... \
ff denken
euhm 1/2 weg van lijst (want kunnen niet tegen een woord fout)Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
DTSTquote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog even is het een spaanse gtst hier
Buenos tiempos, malos tiemposquote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog even is het een spaanse gtst hiermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Goede tijden, slechte tijden doe ik niet aan die laat ik achter mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn Dotteke's tijdenquote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot heeft anders ook goede tijden als Henk op bezoek komt
Als het niet Dotteke's tijden zijn, dan zijn het slechte tijden.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Mijn goede tijden hangen niet af van Henkquote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot heeft anders ook goede tijden als Henk op bezoek komt
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zijn Dotteke's tijden
Als het niet Dotteke's tijden zijn, dan zijn het slechte tijden.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien kunnen we de bachelor naspelen en dan mag kree de bachelor zijn en roze uitdelen![]()
O ik hoor het al jij staat echt op 1 bij Kreequote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn goede tijden hangen niet af van Henk![]()
ik doe wel mee spelletjequote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien kunnen we de bachelor naspelen en dan mag kree de bachelor zijn en roze uitdelen
Maar van ons?quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn goede tijden hangen niet af van Henk![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien kunnen we de bachelor naspelen en dan mag kree de bachelor zijn en roze uitdelen
Ik hoor hier nooit wat, ik kan hier alleen lezenquote:Op zondag 7 april 2024 18:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ik hoor het al jij staat echt op 1 bij Kree
Gaat het alweer wat beter met jouw Henk?quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn goede tijden hangen niet af van HenkHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nee hoor van de dingen die in het leven gebeuren, de dingen waar je van genieten kanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor van de dingen die in het leven gebeuren, de dingen waar je van genieten kan![]()
![]()
![]()
of moet ik mijn lijstje ff houden wie ik echt leuk vind behalve als alleen praten dan ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Het wisselt, maar volgens mij zit er heel voorzichtig vooruitgang isquote:Op zondag 7 april 2024 18:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaat het alweer wat beter met jouw Henk?
Donderdag naar de cardioloog en dan gaan ze geloof ik ook een echo maken om te kijken hoeveel schade het hart heeft opgelopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ex on the beach vanavond @kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doe eensquote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef kree het volgende:
of moet ik mijn lijstje ff houden wie ik echt leuk vind behalve als alleen praten dan ofzo?![]()
ok ik ga iemand roosje geven zo via DM. dat ok? Jullie raden maar wie...Do what you love, love what you do!![]()
Nee te vermoeiendquote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef kree het volgende:
ok ik ga iemand roosje geven zo via DM. dat ok? Jullie raden maar wie...![]()
Het gaat met kleine stapjes, maar een klein stapje is er toch een.quote:Op zondag 7 april 2024 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wisselt, maar volgens mij zit er heel voorzichtig vooruitgang is
Donderdag naar de cardioloog en dan gaan ze geloof ik ook een echo maken om te kijken hoeveel schade het hart heeft opgelopen
De bachelor is een programma waarin een vrijgezel de keuze heeft uit een stuk of 20 damesquote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef kree het volgende:
of moet ik mijn lijstje ff houden wie ik echt leuk vind behalve als alleen praten dan ofzo?
Hij date een voor een met ze
Aan het eind van een periode is er een rozen ceremonie en die geeft hij aan de vrouwen waar hij mee verder wil Iedere keer vallen er 1 of meer af
Op het laatst blijft er een vrouw over waarmee hij dan in de buiten wereld verder gaat
Volgens mij is er nog niet een stel bij elkaar geblevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is niet iedereen van gediend in Dm dus kijk maar uit daarmeequote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef kree het volgende:
ok ik ga iemand roosje geven zo via DM. dat ok? Jullie raden maar wie...
gehehe ok dat gaat hem niet worden he, en denk sowieso kan het al stuk kleiner maken met kiezen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bachelor is een programma waarin een vrijgezel de keuze heeft uit een stuk of 20 dames
Hij date een voor een met ze
Aan het eind van een periode is er een rozen ceremonie en die geeft hij aan de vrouwen waar hij mee verder wil Iedere keer vallen er 1 of meer af
Op het laatst blijft er een vrouw over waarmee hij dan in de buiten wereld verder gaat
Volgens mij is er nog niet een stel bij elkaar geblevenDo what you love, love what you do!![]()
Zeker weten. Het is sinds zijn darm operatie op en afquote:Op zondag 7 april 2024 18:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Het gaat met kleine stapjes, maar een klein stapje is er toch een.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kree lijkt me hier wel uitermate voor geschikt ja. Alle meiden in deze SC zwijmelen over hem
Post anders ff je 'Do' & 'Don't' lijst mbt de vrouwen in deze SC. Dat schept voor iedereen helderheid.quote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok dat gaat hem niet worden he, en denk sowieso kan het al stuk kleiner maken met kiezen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dickpic kan je beter doen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef kree het volgende:
ok ik ga iemand roosje geven zo via DM. dat ok? Jullie raden maar wie...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker weten. Het is sinds zijn darm operatie op en afHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Of zal ik hem gewoon hier in het topic posten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je laatst al gestuurdquote:Op zondag 7 april 2024 18:50 schreef Speklap3000 het volgende:
Wie wil een dickpic van mij ontvangen?![]()
![]()
ok dat is geregeld enzo. nu nog ff kijken wie ik echt lief vind.Do what you love, love what you do!![]()
Wie weet krijg jij dan ook een “roosje”quote:Op zondag 7 april 2024 18:50 schreef Speklap3000 het volgende:
Of zal ik hem gewoon hier in het topic posten?
Zou spek een hele bos geven ipv 1 roosquote:Op zondag 7 april 2024 18:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Wie weet krijg jij dan ook een “roosje”![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zou spek een hele bos geven ipv 1 roos
Mijn dick picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
als je denkt helpt ga je gang en ga er niet eens tr over doen. Maargoed. het zal mij niet warm of koud laten.quote:
Vooruit dan maarquote:Op zondag 7 april 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin weet er van hoor, hij is er ok meemet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dank jequote:
Al gedaanquote:Op zondag 7 april 2024 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kan altijd een dick pic sturen voor de zekerheid
Helpt wel, je weet dan meteen wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op zondag 7 april 2024 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je kan altijd een dick pic sturen voor de zekerheid![]()
quote:
dus hier moet ik wel even aan denken voor jou enzo????quote:Op zondag 7 april 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helpt wel, je weet dan meteen wat voor vlees je in de kuip hebtDo what you love, love what you do!![]()
Ik had toch gezegd dat ik een groeier benquote:Op zondag 7 april 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helpt wel, je weet dan meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
quote:Op zondag 7 april 2024 18:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Mijn dick picIk had een speklap met een dikke zwoerd verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuip, die naam gebruik ik er eigenlijk nooit voor.quote:Op zondag 7 april 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helpt wel, je weet dan meteen wat voor vlees je in de kuip hebt![]()
![]()
Sowieso.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
dus hier moet ik wel even aan denken voor jou enzo????![]()
En iemand bij Justin in het oor fluitsteren mag dan niet, das dan flauwquote:Op zondag 7 april 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin weet er van hoor, hij is er ok mee
quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kuip, die naam gebruik ik er eigenlijk nooit voor.hoort toch een beetje bij een bangalist
![]()
tis long long. zo long zoals je in je slechtste gedachte niet kunt voorstellen......quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik had de koekenpan al hoog op het vuur staan.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een speklap met een dikke zwoerd verwacht
Ik blijf hier lerenquote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]hoort toch een beetje bij een bangalist
![]()
![]()
Te lui om te zoeken.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een speklap met een dikke zwoerd verwacht
Maar nu we het toch over Dick hebben.
(oud) voetbaltrainer Martin Jol heeft twee broers. Weet je hoe die heten?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Kom maar doorquote:Op zondag 7 april 2024 18:50 schreef Speklap3000 het volgende:
Wie wil een dickpic van mij ontvangen?![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef kree het volgende:
krijg helemaal slechte gedachtes enzo door jullie.
Maar je mocht hem wel lenen voor een stevige massage en dat wilde je ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand bij Justin in het oor fluitsteren mag dan niet, das dan flauw![]()
Er is weinig slecht als het maar tussen twee instemmende volwassenen gebeurt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef kree het volgende:
krijg helemaal slechte gedachtes enzo door jullie.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ik zweer het je als je de humor ff niet kunt zien. streep je af./. 4 over.quote:
Ja ik dacht een lekker stukje vlees in de pan en dan lekker smullenquote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik had de koekenpan al hoog op het vuur staan.
muisje, koekie, amy en dot?quote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik zweer het je als je de humor ff niet kunt zien. streep je af./. 4 over.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geen idee ken die hele man nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das ook weer waarquote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar je mocht hem wel lenen voor een stevige massage en dat wilde je ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drakin, dot, spekkie en AS! Ja he?quote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik zweer het je als je de humor ff niet kunt zien. streep je af./. 4 over.![]()
Dus niet alleen Dick Jol.
MAAR OOK COCK JOL
En jezusquote:Op zondag 7 april 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Drakin, dot, spekkie en AS! Ja he?![]()
![]()
Heeft ie vast wat opmerkingen over gehad toen ie in Engeland werkte
Alsof ik op een lijstje wil staan. Gelukkig ben ik getrouwd met een hele leuke man.quote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik zweer het je als je de humor ff niet kunt zien. streep je af./. 4 over.
nou drakin hou ik er ff buiten. maar even voor de rest nog 4 danquote:Op zondag 7 april 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Drakin, dot, spekkie en AS! Ja he?Do what you love, love what you do!![]()
Shit, niet tegen hem zeggen dat ik je een dickpic heb gestuurdquote:Op zondag 7 april 2024 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Alsof ik op een lijstje wil staan. Gelukkig ben ik getrouwd met een hele leuke man.
Hij weet van niksquote:Op zondag 7 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Shit, niet tegen hem zeggen dat ik je een dickpic heb gestuurd
Heb je een huisdier? Als je daarop gaat trommen heb je ook een trompetquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een huisdier? Als je daarop gaat trommen heb je ook een trompet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: