ik doe wel mee spelletjequote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien kunnen we de bachelor naspelen en dan mag kree de bachelor zijn en roze uitdelen
Maar van ons?quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn goede tijden hangen niet af van Henk
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien kunnen we de bachelor naspelen en dan mag kree de bachelor zijn en roze uitdelen
Ik hoor hier nooit wat, ik kan hier alleen lezenquote:Op zondag 7 april 2024 18:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ik hoor het al jij staat echt op 1 bij Kree
Gaat het alweer wat beter met jouw Henk?quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn goede tijden hangen niet af van Henk
Nee hoor van de dingen die in het leven gebeuren, de dingen waar je van genieten kanquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor van de dingen die in het leven gebeuren, de dingen waar je van genieten kan
Het wisselt, maar volgens mij zit er heel voorzichtig vooruitgang isquote:Op zondag 7 april 2024 18:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaat het alweer wat beter met jouw Henk?
Doe eensquote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef kree het volgende:
of moet ik mijn lijstje ff houden wie ik echt leuk vind behalve als alleen praten dan ofzo?
Nee te vermoeiendquote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef kree het volgende:
ok ik ga iemand roosje geven zo via DM. dat ok? Jullie raden maar wie...
Het gaat met kleine stapjes, maar een klein stapje is er toch een.quote:Op zondag 7 april 2024 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wisselt, maar volgens mij zit er heel voorzichtig vooruitgang is
Donderdag naar de cardioloog en dan gaan ze geloof ik ook een echo maken om te kijken hoeveel schade het hart heeft opgelopen
De bachelor is een programma waarin een vrijgezel de keuze heeft uit een stuk of 20 damesquote:Op zondag 7 april 2024 18:44 schreef kree het volgende:
of moet ik mijn lijstje ff houden wie ik echt leuk vind behalve als alleen praten dan ofzo?
Daar is niet iedereen van gediend in Dm dus kijk maar uit daarmeequote:Op zondag 7 april 2024 18:46 schreef kree het volgende:
ok ik ga iemand roosje geven zo via DM. dat ok? Jullie raden maar wie...
gehehe ok dat gaat hem niet worden he, en denk sowieso kan het al stuk kleiner maken met kiezen.quote:Op zondag 7 april 2024 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bachelor is een programma waarin een vrijgezel de keuze heeft uit een stuk of 20 dames
Hij date een voor een met ze
Aan het eind van een periode is er een rozen ceremonie en die geeft hij aan de vrouwen waar hij mee verder wil Iedere keer vallen er 1 of meer af
Op het laatst blijft er een vrouw over waarmee hij dan in de buiten wereld verder gaat
Volgens mij is er nog niet een stel bij elkaar gebleven
Zeker weten. Het is sinds zijn darm operatie op en afquote:Op zondag 7 april 2024 18:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Het gaat met kleine stapjes, maar een klein stapje is er toch een.
Post anders ff je 'Do' & 'Don't' lijst mbt de vrouwen in deze SC. Dat schept voor iedereen helderheid.quote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ok dat gaat hem niet worden he, en denk sowieso kan het al stuk kleiner maken met kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |