Doe er je voordeel meequote:Op zondag 7 april 2024 18:28 schreef kree het volgende:
ik zit me trouwens te bedenken, ben hier in minderheid aan man. hahahaha
Op google staat wel het een en ander, het kan hoog oplopen tot aan 20.000 euro aan toequote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, ook niet helemaal legaal denk ik.
Ja je bent echt een charmeurquote:Op zondag 7 april 2024 18:29 schreef kree het volgende:
scheelt ik kan wel aardig met vrouwen opschieten over het algemeen.....
Ah, naja we zien wel hoe lang het goed gaat.quote:Op zondag 7 april 2024 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.totaaltv.nl/n(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Zal zo vaart niet lopen dan met betrappen, mochten ze er werk van maken net zoals met iemand mee kijken net Netflix dan hoor je het vanzelfquote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was nieuwsbericht dat 1 miljoen mensen daar gebruik van maken in NLDus ik dacht. Dat moet ik ook hebben.
Denk dat die 20000 euro voor de aanbieders zijn. Ik ben een eindgebruiker, een van de miljoenen. We zien wel hoe lang het goed gaat.quote:Op zondag 7 april 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op google staat wel het een en ander, het kan hoog oplopen tot aan 20.000 euro aan toe
Zal niet vaak gebeuren hang van veel dingen af.
Ik gok het er niet op
Pesten is niet okequote:Op zondag 7 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
gehehehe nah hou wel beetje van vrouwen pesten.
Precies.quote:Op zondag 7 april 2024 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal zo vaart niet lopen dan met betrappen, mochten ze er werk van maken net zoals met iemand mee kijken net Netflix dan hoor je het vanzelf
Vindt jij dat leuk of je slachtoffer?quote:
jemig zeg maak er anders drama van, je snapt toch wel beetje pesten op leuke manier?quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Vindt jij dat leuk of je slachtoffer?
Idd plagen of pesten is een wereld van verschilquote:
vrouwen plagen = kusjes vragenquote:Op zondag 7 april 2024 18:31 schreef kree het volgende:
gehehehe nah hou wel beetje van vrouwen pesten.
Ik heb thais gegeten, dus goed.quote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pompoensoepdag langharig tuig hoe maakt u het vandaag?
Hij had het ook over vrouwen niet over een monsterkoekiequote:Op zondag 7 april 2024 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar net zei die nog dat ik voor justin moest gaan.. ik snap er niks meer van
noem het plagen dan, ik bedoelde het zelfde........ weet ik veel, niet gelijk zo drama over maken hoor. bedoelde hetzelfde... \quote:Op zondag 7 april 2024 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Idd plagen of pesten is een wereld van verschil
Oow thanks voor deze verduidelijking Dot!quote:Op zondag 7 april 2024 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had het ook over vrouwen niet over een monsterkoekie
Geen dank lief koekiequote:Op zondag 7 april 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oow thanks voor deze verduidelijking Dot!
Drama is wel jouw stopwoordje. Misschien eens beter over je woordkeuze nadenken, zou ook een ootie kunnen zijn dramaqueenquote:Op zondag 7 april 2024 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
noem het plagen dan, ik bedoelde het zelfde........ weet ik veel, niet gelijk zo drama over maken hoor. bedoelde hetzelfde... \
ff denken
euhm 1/2 weg van lijst (want kunnen niet tegen een woord fout)
DTSTquote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog even is het een spaanse gtst hier
Buenos tiempos, malos tiemposquote:Op zondag 7 april 2024 18:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nog even is het een spaanse gtst hier
Goede tijden, slechte tijden doe ik niet aan die laat ik achter mijquote:
Dat zijn Dotteke's tijdenquote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot heeft anders ook goede tijden als Henk op bezoek komt
Mijn goede tijden hangen niet af van Henkquote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dot heeft anders ook goede tijden als Henk op bezoek komt
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zijn Dotteke's tijden
Als het niet Dotteke's tijden zijn, dan zijn het slechte tijden.
quote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Misschien kunnen we de bachelor naspelen en dan mag kree de bachelor zijn en roze uitdelen
O ik hoor het al jij staat echt op 1 bij Kreequote:Op zondag 7 april 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn goede tijden hangen niet af van Henk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |