Denk trouwens dat je het over Popcorn Time hebt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal ik haar navragen als ze weer belt, ze is nu aan het werk
quote:Op zondag 7 april 2024 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
@:speklap3000 is gewild bij man en vrouw
Ja nouja alle opties openhouden hequote:Op zondag 7 april 2024 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij een weet, voor jou een vraag. hahahaha
Heb ik geen lijstje voor nodig weet zo wel wie ik leuk om mee te praten vind of nietquote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
hebben jullie dat niet dan. beetje soort van eigen lijstje wie je wel of niet leuk vind?
Nee Drakin op 1 lezen wat hij schrijft Monsterquote:
ik zou met je op date gaan sowieso maar heb je uitgesloten ivm al dik aan met justin?quote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nouja alle opties openhouden he
Ja maar ik ga het niet vertellen want dan ga je je er na gedragen en dat is niet leuk voor justinquote:Op zondag 7 april 2024 18:18 schreef kree het volgende:
hebben jullie dat niet dan. beetje soort van eigen lijstje wie je wel of niet leuk vind?
Hebben jullie nu verkering?quote:Op zondag 7 april 2024 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik ga het niet vertellen want dan ga je je er na gedragen en dat is niet leuk voor justin
ja hoor leuk met te praten jullie allen? en zeker jij, weet je. maar date lijstje hou ik maar geheimquote:Op zondag 7 april 2024 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen lijstje voor nodig weet zo wel wie ik leuk om mee te praten vind of niet
Nee jij en Justin.quote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie kree en justin? Denk het niet kree speelt hard to get
ja @kree is me er eentjequote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie kree en justin? Denk het niet kree speelt hard to get
dan moet je niet zeiken, ga met hem knuffelen joh. enzoooooquote:Op zondag 7 april 2024 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar ik ga het niet vertellen want dan ga je je er na gedragen en dat is niet leuk voor justin
Goed om te wetenquote:Op zondag 7 april 2024 18:15 schreef devzero het volgende:
Over precies 33 dagen, stap ik nu in mijn auto
Oh oke, bedankt voor je advies Kree!quote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
dan moet je niet zeiken, ga met hem knuffelen joh. enzooooo
je weet het als er ff liefde is dan koppel ik graag.quote:Op zondag 7 april 2024 18:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh oke, bedankt voor je advies Kree!
Ja merk het!quote:Op zondag 7 april 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
je weet het als er ff liefde is dan koppel ik graag.
https://www.totaaltv.nl/n(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, ook niet helemaal legaal denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |