oke, nou we gaan het zien wanneer degene bij wie jij dan verschil zie toehaptquote:Op zondag 7 april 2024 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet alles he,,,,, maar ok beetje onderhand zie ik wel verschil.....
O dat is niet duur en dat is legaal?quote:Op zondag 7 april 2024 18:08 schreef KoningWouter het volgende:
l
[..]
TV waarbij alles gecombineerd wordt van netflix, disney+ en alle streamingdiensten en TV aanbod (13000 zenders).
Vanmiddag Feyenoord - Ajax gekeken bv. (Ben helemaal geen voetbalfan maargoed wilde het even testen)
En dat voor 15 euro in de maand.
ik heb lijstje he. afgezien van drakin nog ookquote:Op zondag 7 april 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oke, nou we gaan het zien wanneer degene bij wie jij dan verschil zie toehapt
O dat ken ik wel is nog strafbaar ook zitten flinke boetes opquote:
Sta ik vast niet opquote:Op zondag 7 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb lijstje he. afgezien van drakin nog ook
stuk of hmmmms 5 die ik denk ok. jullie vogelen zelf maar uit wie want ik ga ze niet zeggen.....
Was nieuwsbericht dat 1 miljoen mensen daar gebruik van maken in NLquote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ken ik wel is nog strafbaar ook zitten flinke boetes op
Ja mijn dochter wilde ook zoiets gaan doen, of het IPTV was weet ik niet maar ook illegaalquote:Op zondag 7 april 2024 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Was nieuwsbericht dat 1 miljoen mensen daar gebruik van maken in NLDus ik dacht. Dat moet ik ook hebben.
Maakt mij niet uit hoor wie in jou lijstje staatquote:Op zondag 7 april 2024 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb lijstje he. afgezien van drakin nog ook
stuk of hmmmms 5 die ik denk ok. jullie vogelen zelf maar uit wie want ik ga ze niet zeggen.....
allemaal vrouwen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:14 schreef kree het volgende:
moet zeggen iig 5 hier die ik opzich leuk vind, en wil niet zeggen gelijk keiharde liefde enzo. maar die ik beter zou willen leren kennen.
Wat is flink ?quote:Op zondag 7 april 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn dochter wilde ook zoiets gaan doen, of het IPTV was weet ik niet maar ook illegaal
Tot een kennis van hun ebetrapt werd en een flinke boete kreeg
Dat zal ik haar navragen als ze weer belt, ze is nu aan het werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |