Ik had toch gezegd dat ik een groeier benquote:Op zondag 7 april 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helpt wel, je weet dan meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
quote:Op zondag 7 april 2024 18:53 schreef Speklap3000 het volgende:
Mijn dick picIk had een speklap met een dikke zwoerd verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kuip, die naam gebruik ik er eigenlijk nooit voor.quote:Op zondag 7 april 2024 18:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Helpt wel, je weet dan meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
Sowieso.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
dus hier moet ik wel even aan denken voor jou enzo????
En iemand bij Justin in het oor fluitsteren mag dan niet, das dan flauwquote:Op zondag 7 april 2024 18:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Justin weet er van hoor, hij is er ok mee
quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kuip, die naam gebruik ik er eigenlijk nooit voor.
tis long long. zo long zoals je in je slechtste gedachte niet kunt voorstellen......quote:
Ja ik had de koekenpan al hoog op het vuur staan.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een speklap met een dikke zwoerd verwacht
Ik blijf hier lerenquote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]hoort toch een beetje bij een bangalist
Te lui om te zoeken.quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had een speklap met een dikke zwoerd verwacht
Kom maar doorquote:Op zondag 7 april 2024 18:50 schreef Speklap3000 het volgende:
Wie wil een dickpic van mij ontvangen?
quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef kree het volgende:
krijg helemaal slechte gedachtes enzo door jullie.
Maar je mocht hem wel lenen voor een stevige massage en dat wilde je ook nietquote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En iemand bij Justin in het oor fluitsteren mag dan niet, das dan flauw
Er is weinig slecht als het maar tussen twee instemmende volwassenen gebeurt.quote:Op zondag 7 april 2024 18:58 schreef kree het volgende:
krijg helemaal slechte gedachtes enzo door jullie.
ik zweer het je als je de humor ff niet kunt zien. streep je af./. 4 over.quote:
Ja ik dacht een lekker stukje vlees in de pan en dan lekker smullenquote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik had de koekenpan al hoog op het vuur staan.
muisje, koekie, amy en dot?quote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik zweer het je als je de humor ff niet kunt zien. streep je af./. 4 over.
Geen idee ken die hele man nietquote:
Das ook weer waarquote:Op zondag 7 april 2024 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar je mocht hem wel lenen voor een stevige massage en dat wilde je ook niet
Drakin, dot, spekkie en AS! Ja he?quote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
En jezusquote:Op zondag 7 april 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Drakin, dot, spekkie en AS! Ja he?
Alsof ik op een lijstje wil staan. Gelukkig ben ik getrouwd met een hele leuke man.quote:Op zondag 7 april 2024 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou drakin hou ik er ff buiten. maar even voor de rest nog 4 danquote:Op zondag 7 april 2024 19:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Drakin, dot, spekkie en AS! Ja he?
Shit, niet tegen hem zeggen dat ik je een dickpic heb gestuurdquote:Op zondag 7 april 2024 19:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Alsof ik op een lijstje wil staan. Gelukkig ben ik getrouwd met een hele leuke man.
Hij weet van niksquote:Op zondag 7 april 2024 19:04 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Shit, niet tegen hem zeggen dat ik je een dickpic heb gestuurd
Heb je een huisdier? Als je daarop gaat trommen heb je ook een trompetquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je een huisdier? Als je daarop gaat trommen heb je ook een trompet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |