SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat ik het anders verwoorden: het geflirt tussen mij en dev is echt. Geen act.
Mijn verkering met monitor is wel een act.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Doe Dot toch?quote:Op zondag 7 april 2024 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe Dot toch, zo makkelijk voor de gek te houden![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou klinkt het nog gekkerquote:
Gaat vanzelfquote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je je bureau al omhoog gezet?![]()
![]()
Einde bericht. Het is stoffig in huis. De man des huizes zo maar eens even aanknallenTrotste mama van Ambar
koek lol je snapt best wat ik bedoel, is het nu kusje kroel of niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Meer bolkje bolkquote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
koek lol je snapt best wat ik bedoel, is het nu kusje kroel of niet?![]()
Robbiequote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Einde bericht. Het is stoffig in huis. De man des huizes zo maar eens even aanknallen![]()
we vieren het altijd he als er stelletje is ineens, traditie in dit topic.
Do what you love, love what you do!![]()
Je wil gewoon weten of Justin vrij is he?quote:Op zondag 7 april 2024 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
koek lol je snapt best wat ik bedoel, is het nu kusje kroel of niet?![]()
Liefde van mijn leven totdat ik een andere man vindt die voor mij schoonmaaktquote:Trotste mama van Ambar
neeeeee maar wel of jullie daten want lees al een week van die verhalen, dus zeg het is het waar of nietquote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je wil gewoon weten of Justin vrij is he?
Do what you love, love what you do!![]()
Nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik hier zitquote:Op zondag 7 april 2024 17:44 schreef kree het volgende:
we vieren het altijd he als er stelletje is ineens, traditie in dit topic.Maak jij er een eigen feestje van?
Ik noem hem ook Robbie en mijn kleindochter (2) ook alquote:Op zondag 7 april 2024 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Liefde van mijn leven totdat ik een andere man vindt die voor mij schoonmaakt
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: