SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ik heb dus een hele grote puist op mijn gezicht en daarmee heb ik in de IKEA gelopen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is dammen een erge sport tegenwoordigquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En hij is niet ontploft?quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb dus een hele grote puist op mijn gezicht en daarmee heb ik in de IKEA gelopen![]()
6-0
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beter gaan we een leuk potje Dammen dan een potje Drammen![]()
Dr. Pimplepopper tegengekomen?quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb dus een hele grote puist op mijn gezicht en daarmee heb ik in de IKEA gelopen![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Beter gaan we een leuk potje Dammen dan een potje Drammen![]()
![]()
Ik wel, de geur van een gegrilde kippenpoot hangt hier al in huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker van genieten straksquote:Op zondag 7 april 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, de geur van een gegrilde kippenpoot hangt hier al in huis![]()
Het is altijd zo weer op Het hangt langer in je neus( de geur) dan de poot op je bord ligtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mini hapjes nemen dot lekker lang van genieten. Ik gun jullie allemaal een heerlijke langdradig diner ver van fok vandaan![]()
Mooie uitslagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb hem thuis even uitgeknepen en zinkzalf gesmeerdTrotste mama van Ambar
Als er veel uitkomt ja?quote:Op zondag 7 april 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oh jammer. Ik ga daar echt te goed op![]()
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuld![]()
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maarquote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuld![]()
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het losquote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuldTrotste mama van Ambar
Gedaan werkte niet.. Daarna met vaatwasblok gedaan zit nog vastquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het los![]()
![]()
quote:Dit en anders krijg je van mij een nieuwe pannensetquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het los![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuldquote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maarSow. Jullie zijn snel getrouwd.quote:![]()
![]()
Echt he, vrouwenquote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maar![]()
Baking soda!quote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Is alleen maar omdat hij geen koker isquote:Op zondag 7 april 2024 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sow. Jullie zijn snel getrouwd.![]()
![]()
quote:Vul de pan met water en doe 2 flinke scheppen schoonmaaksoda in de pan. Breng het aan de kook en laat het nog even doorkoken. Je hoeft nauwelijks te schrobben of te poetsen, de soda zorgt ervoor dat de aangebrande resten vanzelf losweken. Giet het water af en was de pan nog even af met een afwasborstel.![]()
Maar werkt dus blijkbaar ook pop ;Dquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schoonmaak soda is niet hezelfde als bakingsoda liefje ;D![]()
Waaromquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Schotel wil dat we deze maand ff overduidelijk als topwinnaar hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Schotel wil dat we deze maand ff overduidelijk als topwinnaar hebben![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebben![]()
Ja dan is hij van mijn gezever af en kan ik andere dingen on top doen :pquote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebben![]()
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en spekkie dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2024 16:52:04 ]![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en die andere dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont![]()
![]()
Iedereen bolken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Amy en spekkie helpen mij niet hoorquote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en spekkie dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Amy en spekkie helpen mij niet hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan is hij van mijn gezever af en kan ik andere dingen on top doen :p![]()
![]()
6 maanden pikstraf, denk ikquote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Justin bolkte zijn dame omdat hij gauw op mij moest reageren![]()
Klopt welquote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Justin bolkte zijn dame omdat hij gauw op mij moest reageren![]()
![]()
I'm running towards nothing
Again
Again
And againTrotste mama van Ambar
Er zijn wel betere straffen te bedenken dat pikstrafTrotste mama van Ambar
Jouw kennende zijn dat pijnlijke straffenquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn wel betere straffen te bedenken dat pikstraf![]()
![]()
Gun ik jou ook en dat je daarna lekker in slaapt valt tot morgenochtend 8 uurquote:Op zondag 7 april 2024 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mini hapjes nemen dot lekker lang van genieten. Ik gun jullie allemaal een heerlijke langdradig diner ver van fok vandaan
Ik uit mij er niet over uit. Dev leest ook meequote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw kennende zijn dat pijnlijke straffenTrotste mama van Ambar
Verstandig welquote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik uit mij er niet over uit. Dev leest ook mee![]()
Tikfoutquote:zie ninja edit kut autocorrectie op telefoon
Trotste mama van Ambar
Ik dacht alquote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tikfoutzie ninja edit kut autocorrectie op telefoon
![]()
![]()
Noh dat hoop ik niet want dan heb ik een meetingquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun ik jou ook en dat je daarna lekker in slaapt valt tot morgenochtend 8 uur![]()
![]()
Ik heb je gezegd die ga je niet inhalenquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Schotel wil dat we deze maand ff overduidelijk als topwinnaar hebben
Wij van wc eend staan achter ons productquote:Op zondag 7 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd die ga je niet inhalenen strijden tot het bittere eind
![]()
En ik bolk iedereen de moeder ook lievquote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en spekkie dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont
Bolk!!!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
om 8 uur al?quote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh dat hoop ik niet want dan heb ik een meeting
Ik had morgen om 10 uur een vergadering in Apeldoorn, Net afgezegd
Heb vrijdag veevoederzout gestrooid in de tuin en mijn rug bestraft mij daar gelijk voorKan bijna geen stap verzetten
![]()
Ow wat klote Dotquote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om 8 uur al?
Heb vrijdag veevoederzout gestrooid in de tuin en mijn rug bestraft mij daar gelijk voorKan bijna geen stap verzetten
![]()
![]()
Ja om 8 uur.. JustinK kan goed masserenquote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om 8 uur al?
![]()
![]()
Ja meer dan klote kan mij amper bewegenquote:![]()
Maar goed, ff geduld en dan is het weer oke
Getverdorie is mijn fysio ook nog met vakantie die heeft het altijd zo weer voor elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als hij nog bij jou was geweest was het dicht bijquote:Op zondag 7 april 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja om 8 uur.. JustinK kan goed masseren![]()
Maar het is een zenuw die klem zit, dit krijgt Justin niet goed
En als jij fluisteren in het oor al item vind dan is een massage iets intiemerderderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
opa opa opaquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij nog bij jou was geweest was het dicht bij![]()
Maar het is een zenuw die klem zit, dit krijgt Justin niet goed
En als jij fluisteren in het oor al item vind dan is een massage iets intiemerderder![]()
![]()
Waren het maar klotenquote:
Zet maar in de gangquote:
Naast Jezus?quote:I'm surrounded by morons!
Geenpik-straf @ieniminimuisquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw kennende zijn dat pijnlijke straffen![]()
DIe is overal als men mag geloven wat men zegtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hele kast ingericht met schoenen zag ik ineens nog meer schoenen staan
Trotste mama van Ambar
Wijsheid en geluk heb ik alquote:Op zondag 7 april 2024 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
voor de deur, kom u wijsheid en geluk brengen enzo....
Jullie zijn net zo samen als jullie samen zijn. beide op Fok!quote:
ja maak er dan geen drama van stelletje.
ik gelijk bezorgt enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Bezorgd om wat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor want dan lig ik tegen hem aan en dat kan nu nietquote:Op zondag 7 april 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zijn net zo samen als jullie samen zijn. beide op Fok!![]()
![]()
om dat ik hoop met allen altijd goed gaat, nu zit clubje waarmee ik denk gaat wel ok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wat gezellig, ik zie het al helemaal voor mijquote:Op zondag 7 april 2024 17:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor want dan lig ik tegen hem aan en dat kan nu niet
Kree de goede hoopquote:Op zondag 7 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
om dat ik hoop met allen altijd goed gaat, nu zit clubje waarmee ik denk gaat wel ok.
Is welquote:Op zondag 7 april 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gezellig, ik zie het al helemaal voor mijwant ik ben nogal hanggraag
![]()
Met een mobiel in de handenquote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is welwant ik ben nogal hanggraag
![]()
Heb je wel net op tijd je nieuwe hangbank
Mijn hangbank is wel goud hoorquote:Op zondag 7 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een mobiel in de handen![]()
Heb je wel net op tijd je nieuwe hangbank![]()
![]()
je vermaken met Justin????quote:Op zondag 7 april 2024 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja en wat moet ik nu tot 21 uur doen…Do what you love, love what you do!![]()
Wat deed je voor je ging bolken altijd dan?quote:Op zondag 7 april 2024 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja en wat moet ik nu tot 21 uur doen…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Een ander subforumquote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat deed je voor je ging bolken altijd dan?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja nu gaat het serieus worden want ik ga liev wel puntjes maar iedereen bokt mij![]()
![]()
thats de game, de game is bolken niet gunnen
quote:dan doe je beide
Maar niet een serie kijken, of iets crea doen of of lezen of zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lezen wel maar nu geen zin inquote:Op zondag 7 april 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]dan doe je beide
Maar niet een serie kijken, of iets crea doen of of lezen of zo?![]()
Jij kan heul niet bolken!quote:Op zondag 7 april 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik bolk iedereen de moeder ook liev![]()
Dat kan, dan moet je het niet doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom niet idd, jullie passen bij elkaar.....?quote:Op zondag 7 april 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een setje. En ach waarom niet he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja hoor ik kan wel bolken krijg alleen geen puntenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kaasmessen en Ienie passen bij elkaar?quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
waarom niet idd, jullie passen bij elkaar.....?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hun want hoor dat nu al weken aan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kaasmessen en Ienie passen bij elkaar?
Do what you love, love what you do!![]()
O ienie en Dev bedoel jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou worden wel heel veel stelletjes zo ineensquote:. damn wat een liefde.
Het merendeel is dtsact liefde volgens mij is alleen Justin en Koek echtquote:Op zondag 7 april 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou worden wel heel veel stelletjes zo ineens. damn wat een liefde.
Watquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel is dtsact liefde volgens mij is alleen Justin en Koek echtik dacht dat dat serieus was
![]()
Stoppen met roken is niet zo lastig. Geen nieuwe opsteken, daar zit de lastigheidquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben je al gestopt met roken dan?
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.quote:Op zondag 7 april 2024 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stoppen met roken is niet zo lastig. Geen nieuwe opsteken, daar zit de lastigheid
Van uitstel komt afstelquote:Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.![]()
Ik twijfel ook nog bij julllie hoor denk soms nog steeds ze zitten een actje op te voerenquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Watik dacht dat dat serieus was
Ok dan is het goedquote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik neem het eigenlijk nog gewoon serieus ook?![]()
![]()
Ja het is één grote actquote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog bij julllie hoor denk soms nog steeds ze zitten een actje op te voeren![]()
![]()
Waarom zou ik?quote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog bij julllie hoor denk soms nog steeds ze zitten een actje op te voeren![]()
ALs je echt echt graag wil stop je gelijk zo van kijk meid ik wil echt ik gooi de peuken wegquote:Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een serieuze noot. Wellicht kan afbouwen helpen.quote:Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.
Uit mijn ervaring rook je op bepaalde momenten en tijdens bepaalde ritueeltjes. Als je jezelf voorneemt tijdens enkele van die momenten niet meer te roken en op andere wel nog kun je het langzaam afbouwen. Wellicht kan dat je helpen om het structureel te minderen en dichter bij stoppen te brengen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ZIe je wel dacht ik al. Was er bijna ingetraptquote:
Doe Dot toch, zo makkelijk voor de gek te houdenquote:Op zondag 7 april 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je wel dacht ik al. Was er bijna ingetrapt![]()
![]()
Hij was sarcastischquote:Op zondag 7 april 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je wel dacht ik al. Was er bijna ingetrapt![]()
![]()
Dev en ik is for realzquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel is dtsact liefde volgens mij is alleen Justin en Koek echtTrotste mama van Ambar
lol. ja in feite heb je gelijk, maargoed had al gezegd ga niet binnen een week stoppen ermee. En date met drakin wil ik natuurlijk. Maar die kan toch pas over paar maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je echt echt graag wil stop je gelijk zo van kijk meid ik wil echt ik gooi de peuken wegDo what you love, love what you do!![]()
Om hier fun te hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: