Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maarquote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuld
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het losquote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuld
Gedaan werkte niet.. Daarna met vaatwasblok gedaan zit nog vastquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het los
quote:
Dit en anders krijg je van mij een nieuwe pannensetquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het los
quote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maar
Sow. Jullie zijn snel getrouwd.quote:
Echt he, vrouwenquote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maar
Baking soda!quote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |