SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ik heb dus een hele grote puist op mijn gezicht en daarmee heb ik in de IKEA gelopen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is dammen een erge sport tegenwoordigquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En hij is niet ontploft?quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb dus een hele grote puist op mijn gezicht en daarmee heb ik in de IKEA gelopen![]()
6-0
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beter gaan we een leuk potje Dammen dan een potje Drammen![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dr. Pimplepopper tegengekomen?quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb dus een hele grote puist op mijn gezicht en daarmee heb ik in de IKEA gelopen![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef DerRabbit het volgende:
Beter gaan we een leuk potje Dammen dan een potje Drammen![]()
![]()
Ik wel, de geur van een gegrilde kippenpoot hangt hier al in huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lekker van genieten straksquote:Op zondag 7 april 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wel, de geur van een gegrilde kippenpoot hangt hier al in huis![]()
Het is altijd zo weer op Het hangt langer in je neus( de geur) dan de poot op je bord ligtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mini hapjes nemen dot lekker lang van genieten. Ik gun jullie allemaal een heerlijke langdradig diner ver van fok vandaan![]()
Mooie uitslagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb hem thuis even uitgeknepen en zinkzalf gesmeerdTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Als er veel uitkomt ja?quote:Op zondag 7 april 2024 16:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
Oh jammer. Ik ga daar echt te goed op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: