Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maarquote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuld
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het losquote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja die pan van gister is dus mega aangekoekt en krijg hem zelf niet schoon met een vaatwasblokkie dr in en das JOUW schuld
Gedaan werkte niet.. Daarna met vaatwasblok gedaan zit nog vastquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het los
quote:
Dit en anders krijg je van mij een nieuwe pannensetquote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Afwasmiddel in doen met water en weer aan de kook brengen. Dan kook je het los
quote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maar
Sow. Jullie zijn snel getrouwd.quote:
Echt he, vrouwenquote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zei nog dat je het vuur niet zo hoog moest zetten, maar luisteren ho maar
Baking soda!quote:Op zondag 7 april 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Is alleen maar omdat hij geen koker isquote:Op zondag 7 april 2024 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sow. Jullie zijn snel getrouwd.
quote:Vul de pan met water en doe 2 flinke scheppen schoonmaaksoda in de pan. Breng het aan de kook en laat het nog even doorkoken. Je hoeft nauwelijks te schrobben of te poetsen, de soda zorgt ervoor dat de aangebrande resten vanzelf losweken. Giet het water af en was de pan nog even af met een afwasborstel.
Maar werkt dus blijkbaar ook pop ;Dquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Schoonmaak soda is niet hezelfde als bakingsoda liefje ;D
Waaromquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Schotel wil dat we deze maand ff overduidelijk als topwinnaar hebben
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Schotel wil dat we deze maand ff overduidelijk als topwinnaar hebben
quote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebben
Ja dan is hij van mijn gezever af en kan ik andere dingen on top doen :pquote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |