quote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebben
Ja dan is hij van mijn gezever af en kan ik andere dingen on top doen :pquote:Op zondag 7 april 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
JustinK wil dat we deze maand Koekie overduidelijk als topwinnaar hebben
quote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en die andere dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont
Amy en spekkie helpen mij niet hoorquote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en spekkie dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont
quote:Op zondag 7 april 2024 16:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Amy en spekkie helpen mij niet hoor
quote:Op zondag 7 april 2024 16:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja dan is hij van mijn gezever af en kan ik andere dingen on top doen :p
6 maanden pikstraf, denk ikquote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Justin bolkte zijn dame omdat hij gauw op mij moest reageren
Klopt welquote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Justin bolkte zijn dame omdat hij gauw op mij moest reageren
Jouw kennende zijn dat pijnlijke straffenquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn wel betere straffen te bedenken dat pikstraf
Gun ik jou ook en dat je daarna lekker in slaapt valt tot morgenochtend 8 uurquote:Op zondag 7 april 2024 16:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Mini hapjes nemen dot lekker lang van genieten. Ik gun jullie allemaal een heerlijke langdradig diner ver van fok vandaan
Ik uit mij er niet over uit. Dev leest ook meequote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw kennende zijn dat pijnlijke straffen
Verstandig welquote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik uit mij er niet over uit. Dev leest ook mee
Tikfoutquote:
Ik dacht alquote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tikfoutzie ninja edit kut autocorrectie op telefoon
Noh dat hoop ik niet want dan heb ik een meetingquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun ik jou ook en dat je daarna lekker in slaapt valt tot morgenochtend 8 uur
Ik heb je gezegd die ga je niet inhalenquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
Schotel wil dat we deze maand ff overduidelijk als topwinnaar hebben
Wij van wc eend staan achter ons productquote:Op zondag 7 april 2024 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je gezegd die ga je niet inhalen
En ik bolk iedereen de moeder ook lievquote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
En dan heb je ook nog hulp van Mizz en spekkie dus ik bolk gewoon iedereen (behalve Liev) de moeder, de kad en de hont
quote:
om 8 uur al?quote:Op zondag 7 april 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh dat hoop ik niet want dan heb ik een meeting
Ow wat klote Dotquote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om 8 uur al?
Ik had morgen om 10 uur een vergadering in Apeldoorn, Net afgezegd
Heb vrijdag veevoederzout gestrooid in de tuin en mijn rug bestraft mij daar gelijk voorKan bijna geen stap verzetten
Ja om 8 uur.. JustinK kan goed masserenquote:Op zondag 7 april 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
om 8 uur al?
Ik had morgen om 10 uur een vergadering in Apeldoorn, Net afgezegd
Heb vrijdag veevoederzout gestrooid in de tuin en mijn rug bestraft mij daar gelijk voorKan bijna geen stap verzetten
Ja meer dan klote kan mij amper bewegenquote:
Als hij nog bij jou was geweest was het dicht bijquote:Op zondag 7 april 2024 17:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja om 8 uur.. JustinK kan goed masseren
opa opa opaquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij nog bij jou was geweest was het dicht bij![]()
Maar het is een zenuw die klem zit, dit krijgt Justin niet goed
En als jij fluisteren in het oor al item vind dan is een massage iets intiemerderder
Waren het maar klotenquote:
Zet maar in de gangquote:
Naast Jezus?quote:
Geenpik-straf @ieniminimuisquote:Op zondag 7 april 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw kennende zijn dat pijnlijke straffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |