DIe is overal als men mag geloven wat men zegtquote:
Wijsheid en geluk heb ik alquote:Op zondag 7 april 2024 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
voor de deur, kom u wijsheid en geluk brengen enzo....
Jullie zijn net zo samen als jullie samen zijn. beide op Fok!quote:
Nee hoor want dan lig ik tegen hem aan en dat kan nu nietquote:Op zondag 7 april 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zijn net zo samen als jullie samen zijn. beide op Fok!
om dat ik hoop met allen altijd goed gaat, nu zit clubje waarmee ik denk gaat wel ok.quote:
Wat gezellig, ik zie het al helemaal voor mijquote:Op zondag 7 april 2024 17:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hoor want dan lig ik tegen hem aan en dat kan nu niet
Kree de goede hoopquote:Op zondag 7 april 2024 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
om dat ik hoop met allen altijd goed gaat, nu zit clubje waarmee ik denk gaat wel ok.
Is welquote:Op zondag 7 april 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gezellig, ik zie het al helemaal voor mij
Met een mobiel in de handenquote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is welwant ik ben nogal hanggraag
Mijn hangbank is wel goud hoorquote:Op zondag 7 april 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een mobiel in de handen![]()
Heb je wel net op tijd je nieuwe hangbank
je vermaken met Justin????quote:Op zondag 7 april 2024 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja en wat moet ik nu tot 21 uur doen…
Wat deed je voor je ging bolken altijd dan?quote:Op zondag 7 april 2024 17:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja en wat moet ik nu tot 21 uur doen…
quote:
Een ander subforumquote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat deed je voor je ging bolken altijd dan?
quote:Op zondag 7 april 2024 17:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ja nu gaat het serieus worden want ik ga liev wel puntjes maar iedereen bokt mij
quote:
Lezen wel maar nu geen zin inquote:Op zondag 7 april 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]dan doe je beide
Maar niet een serie kijken, of iets crea doen of of lezen of zo?
Jij kan heul niet bolken!quote:Op zondag 7 april 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik bolk iedereen de moeder ook liev
Dat kan, dan moet je het niet doenquote:
waarom niet idd, jullie passen bij elkaar.....?quote:Op zondag 7 april 2024 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een setje. En ach waarom niet he?
Ja hoor ik kan wel bolken krijg alleen geen puntenquote:
De kaasmessen en Ienie passen bij elkaar?quote:Op zondag 7 april 2024 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
waarom niet idd, jullie passen bij elkaar.....?
nee hun want hoor dat nu al weken aan.quote:Op zondag 7 april 2024 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De kaasmessen en Ienie passen bij elkaar?
O ienie en Dev bedoel jequote:
nou worden wel heel veel stelletjes zo ineensquote:
Het merendeel is dtsact liefde volgens mij is alleen Justin en Koek echtquote:Op zondag 7 april 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou worden wel heel veel stelletjes zo ineens. damn wat een liefde.
Watquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel is dtsact liefde volgens mij is alleen Justin en Koek echt
Stoppen met roken is niet zo lastig. Geen nieuwe opsteken, daar zit de lastigheidquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben je al gestopt met roken dan?
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.quote:Op zondag 7 april 2024 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stoppen met roken is niet zo lastig. Geen nieuwe opsteken, daar zit de lastigheid
Van uitstel komt afstelquote:Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.
Ik twijfel ook nog bij julllie hoor denk soms nog steeds ze zitten een actje op te voerenquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Watik dacht dat dat serieus was
Ok dan is het goedquote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor ik neem het eigenlijk nog gewoon serieus ook?
Ja het is één grote actquote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog bij julllie hoor denk soms nog steeds ze zitten een actje op te voeren
Waarom zou ik?quote:Op zondag 7 april 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog bij julllie hoor denk soms nog steeds ze zitten een actje op te voeren
ALs je echt echt graag wil stop je gelijk zo van kijk meid ik wil echt ik gooi de peuken wegquote:Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
doe het wel, maar begreep had ff tijd ervoor ook. hahaha. dus niet helemaal gelijk gestart ermee.
Op een serieuze noot. Wellicht kan afbouwen helpen.quote:Op zondag 7 april 2024 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
ZIe je wel dacht ik al. Was er bijna ingetraptquote:
Doe Dot toch, zo makkelijk voor de gek te houdenquote:Op zondag 7 april 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je wel dacht ik al. Was er bijna ingetrapt
Hij was sarcastischquote:Op zondag 7 april 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe je wel dacht ik al. Was er bijna ingetrapt
Dev en ik is for realzquote:Op zondag 7 april 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het merendeel is dtsact liefde volgens mij is alleen Justin en Koek echt
lol. ja in feite heb je gelijk, maargoed had al gezegd ga niet binnen een week stoppen ermee. En date met drakin wil ik natuurlijk. Maar die kan toch pas over paar maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je echt echt graag wil stop je gelijk zo van kijk meid ik wil echt ik gooi de peuken weg
Om hier fun te hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |