SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouhou. * SBE woostboes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ik heb altijd mijn twijfels over dingen die ik zo zeg he? jullie nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:29 schreef kree het volgende:
ik heb altijd mijn twijfels over dingen die ik zo zeg he? jullie niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
oeh ik ook, mist wil et dan ff kwijt gewoon. komt er later wel wat uit trouwensquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.Do what you love, love what you do!![]()
Soms vraag ik mij af of je weer te veel gezopen hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
oeh ik ook, mist wil et dan ff kwijt gewoon. komt er later wel wat uit trouwensActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik bolk HC nog even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds wanneer heet ik HC?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar klopt het kree? Ben je weer aan de zuip?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn Friezen trage mensen..?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.Trust nobody![]()
Jij bent zo vals soms.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.![]()
Het zijn de beste vrienden die je maar kunt wensen en in Groningen woont het beste vriendinnetje.quote:
De waarheid kan soms hard zijn.quote:
Nee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lol tis allemaal grappig die filmpjes. en mss sommige van jullie kennen het niet eens, maar moest er toch ff weer over lachen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een leuk liedje. Ik had er nog nooit van gehoord![]()
![]()
Ja moet ik zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een leuk filmpje gaan zien om het te compenserenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht er niet bij na..
En toen moest ik huilen![]()
![]()
Ach jeetje...quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toen moest ik huilen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom maar even onder mijn vleugeltje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toen moest ik huilenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net als jou hier zien.quote:![]()
Ja even zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Snel wat grappige katten filmpjes kijkenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar even onder mijn vleugeltje.![]()
Trust nobody![]()
Neem je tijd meid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een leuk liedje. Ik had er nog nooit van gehoordUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja.Neem ruim de tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neem mijn tijd om n kattenfilmpje te vinden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echte wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HC mag dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mannelijk uitspat?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
De ene keer dat hij eens mannelijk uitspat moet je hem nog ter orde roepen?Trust nobody![]()
Want jij bent zoveel beter.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
concurrentie. Maar je hebt gelijk, ik zou mijzelf niet met jou moeten vergelijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht ik al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef kree het volgende:
allemaal ff gekeken ja nog die little house?![]()
Prima knul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien kan je me even flink aanpakken zoals je altijd doetquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is hier net zo gezellie als in de COS![]()
Puzzie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is hier net zo gezellie als in de COS
Ik kijk n filmpje van n squirrelquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef kree het volgende:
allemaal ff gekeken ja nog die little house?
Trust nobody![]()
Dat doe ik wel op de plekken waar je er om vraagtquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien kan je me even flink aanpakken zoals je altijd doetMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stoort het je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Secret squirrel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje van n squirrel![]()
Jeugdsentiment.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
wat moet ik toch met jullie aan hequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje van n squirrel
Gaat niet om dingen ofzo wat er nu is, maar jullie missen soms denk het punt.Do what you love, love what you do!![]()
Oeehhhquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op de plekken waar je er om vraagt![]()
De regulars nog wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.![]()
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?quote:
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei op![]()
niet zo kortzichtig zijn jij he.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Dat mens was altijd boos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wanneer daten met kree?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die regulars hebben het zo hoog zitten met zichzelfUw ADH vitamine Worst
Die ken ik niet..quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Secret squirrel.![]()
Jeugdsentiment.Trust nobody![]()
Als er iemand niet volwassen hoeft te worden dan is het FreshFruit wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei opActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou dat is wel een goede vraag eigenlijk. Kree is wel 1 van de personen die ik het meest mag, hij is ook zo onschuldig en woont in de buurtquote:![]()
Ik wil geen filmpje kijken van n vrouw uit Kleine huis op de prairiequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat moet ik toch met jullie aan he
Gaat niet om dingen ofzo wat er nu is, maar jullie missen soms denk het punt.
Ik wil wel n filmpje kijken van n lief diertje
That's allTrust nobody![]()
Je stelt een vraag en geeft zelf antwoord.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke..quote:Op zondag 7 april 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er iemand niet volwassen hoeft te worden dan is het FreshFruit wel.![]()
Ja klopt.. groei opquote:Op zondag 7 april 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en geeft zelf antwoord.![]()
ga niet eens meer doen enzo.
Maar ok voor iedereen aan wie ik dit vroeg of quote deed ermee.
Snappen jullie wat ik er nu mee bedoel. als in de zin van.
Zou zo moeten gaan?Do what you love, love what you do!![]()
En ik alleen mag hem in de zeik nemen.quote:
doen dusquote:Op zondag 7 april 2024 00:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dat is wel een goede vraag eigenlijk. Kree is wel 1 van de personen die ik het meest mag, hij is ook zo onschuldig en woont in de buurtUw ADH vitamine Worst
Ja het zou ook zo moeten gaanquote:Op zondag 7 april 2024 00:01 schreef kree het volgende:
ga niet eens meer doen enzo.
Maar ok voor iedereen aan wie ik dit vroeg of quote deed ermee.
Snappen jullie wat ik er nu mee bedoel. als in de zin van.
Zou zo moeten gaan?![]()
ik sta open voor hoe het wel moet hoor? zeg maar........
Allemaal niemand met elkaar te maken hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Als je het snapt mag je het mij ook uitleggen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou ja ik wil graag wel een veilige publieke ruimte waar we afsprekenquote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef kree het volgende:
ik sta open voor hoe het wel moet hoor? zeg maar........
Allemaal niemand met elkaar te maken hebben?![]()
die stond wmb nog altijd over, maargoed omdat ik zoveel afgezeken werd maar laten gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het strand samen? Is aardig serieus bedoeldDo what you love, love what you do!![]()
Het is een gay ding,dat snap jij niet.quote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het snapt mag je het mij ook uitleggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
die stond wmb nog altijd over, maargoed omdat ik zoveel afgezeken werd maar laten gaan.![]()
Dat is te dicht bij mij in de buurt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?
In zijn bedrijfskleding?quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel of Katwijk. tis naast elkaar maar die lukken wmb beide.quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?Do what you love, love what you do!![]()
Vergeet de vaseline niet.quote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel of Katwijk. tis naast elkaar maar die lukken wmb beide.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mooi bedacht.quote:
b“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil je met mijn treintje komen spelen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ze is zelluf eng.
Succes met kree,wees wel een beetje lief voor hem.quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef Masberum het volgende:
Ja ik heb mijn punt, jullie zijn weer van mij af, een fijne nacht gewenst!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwa.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is geven en nemenquote:Op zondag 7 april 2024 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes met kree,wees wel een beetje lief voor hem.Uw ADH vitamine Worst
Wat n rare opmerkingquote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.Trust nobody![]()
En elkaar ontdekken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
laat ik maar zo zeggen en luister dat liedje eerst.
Ik bouw mijn zandkasteel met jullie aan zee
quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet weer drammen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.![]()
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
laat ik maar zo zeggen en luister dat liedje eerst.
Ik bouw mijn zandkasteel met jullie aan zee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar is een speciaal strand voor in noord Scheveningen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.
alleen als je het daar mee eens bent.quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.
Ik vond dat btw een onwijs mooi liedje zo gemaakt. dus als je daar al niet mee kunt leven naaaaaaaaDo what you love, love what you do!![]()
Kut muziek.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je het wel helemaal afgeluisterd?quote:
Lees het hier wel vaker: stom nummer, is niks, heb het na een halve minuut uitgezet. Ja dan weet je niet of het niks is als je het niet afluistert.![]()
Drie keer minstens.quote:Op zondag 7 april 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal afgeluisterd?
Lees het hier wel vaker: stom nummer, is niks, heb het na een halve minuut uitgezet. Ja dan weet je niet of het niks is als je het niet afluistert.
Dan weet je of je het leuk vindt of niet.![]()
![]()
Ik moest er aan wennen, maar vind het inmiddels ook een leuk nummer!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest er aan wennen, maar vind het inmiddels ook een leuk nummer!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hype alweer voorbij net als boer harm.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom moet ik het helemaal luisteren om te concluderen dat het geen muziek voor mij is?quote:Op zondag 7 april 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal afgeluisterd?
Lees het hier wel vaker: stom nummer, is niks, heb het na een halve minuut uitgezet. Ja dan weet je niet of het niks is als je het niet afluistert.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest er aan wennen, maar vind het inmiddels ook een leuk nummer!Trust nobody![]()
hoho ik heb allang aan gezegd dat ik niet dat kan zingen. muzikaal we;?quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Anders zing jij even n liedje @:kree ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik heb allang aan gezegd dat ik niet dat kan zingen. muzikaal we;?
Trust nobody![]()
Ik twijfel of je sarcastisch bentquote:![]()
Ik heb het Songfestival iig in mn agenda gezetdenk niet dat hij gaat winnen, maar hoop wel in de top 10, zou wel leuk zijn.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Misschien ging mijn droom daaroverquote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel geinig die 90s happy hardcore stijl
Trust nobody![]()
Ik was absoluut niet sarcastischquote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel of je sarcastisch bent![]()
Ik heb het Songfestival iig in mn agenda gezetdenk niet dat hij gaat winnen, maar hoop wel in de top 10, zou wel leuk zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
geen idee, ik was er niet bijquote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien ging mijn droom daarover
Uw ADH vitamine Worst
Oekraïne zal wel weer gaan winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel of je sarcastisch bent![]()
Ah ok, ik weet het nooit zeker, vooral niet als er een kuikentje bij staatquote:
Hmm doen die wel mee?quote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oekraïne zal wel weer gaan winnen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Was jij er wel bij toon je geboren werd?quote:
Oh maar ik meende het welquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet het nooit zeker, vooral niet als er een kuikentje bij staatMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet het nooit zeker, vooral niet als er een kuikentje bij staatTrust nobody![]()
Slaap lekker.quote:
Geen muziek voor jou is wat anders dan dat je zegt: kutmuziek.quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ik het helemaal luisteren om te concluderen dat het geen muziek voor mij is?
Maar maakt mij verder niet uit hoor. Ik snap ook best dat mensen het niks vinden, maar kutmuziek.![]()
Ok, ik zeg het maar gewoon als ik het niet zeker weet, dat voorkomt misverstandenquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zeg het maar gewoon als ik het niet zeker weet, dat voorkomt misverstanden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mentaal niet helemaal denk ikquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was jij er wel bij toon je geboren werd?Uw ADH vitamine Worst
beetje jammer is dat hier, want jah wil best wel wat maken, maar lukt niet
maar ga me niet over afzeiken over iig he dan ?Do what you love, love what you do!![]()
?quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef kree het volgende:
maar ga me niet over afzeiken over iig he dan ?Trust nobody![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet het nooit zeker, vooral niet als er een kuikentje bij staat![]()
![]()
![]()
Maak er dan wat van en denk niet dat je hier door iedereen afgezeken wordt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef kree het volgende:
maar ga me niet over afzeiken over iig he dan ?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
nou merk altijd weerstand. ik wil wel maar niemand doet met me mee?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens waar je nu op doelt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou merk altijd weerstand. ik wil wel maar niemand doet met me mee?Trust nobody![]()
wie helpt me dan?quote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er dan wat van en denk niet dat je hier door iedereen afgezeken wordt.Do what you love, love what you do!![]()
Godallemachtig zeg.quote:
Ik geef het op.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ik zou heel graag willen ff iemand he, die gewoon wat dingen in kan zingen. en kan onwijs nog zo via internet. maar allemaal grote verhalen. komt niet echt iets uit.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat was leuk.quote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel geinig die 90s happy hardcore stijlThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De zangeres van je band?quote:Op zondag 7 april 2024 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
met liedje of zang? en ook echt ipv idee?Trust nobody![]()
Ik heb daar geen zin in. Maar wil niet zeggen dat het om jou persoonlijk is maar gewoon geen behoefte om dat te doen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
met liedje of zang? en ook echt ipv idee?![]()
Jij had toch met braddie het dts lied gemaakt?quote:Op zondag 7 april 2024 00:43 schreef kree het volgende:
ik zou heel graag willen ff iemand he, die gewoon wat dingen in kan zingen. en kan onwijs nog zo via internet. maar allemaal grote verhalen. komt niet echt iets uit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ho, wie heeft er grote verhalen? Er is niemand die heeft gezegd dat ie iets in gaat zingen toch?quote:Op zondag 7 april 2024 00:43 schreef kree het volgende:
ik zou heel graag willen ff iemand he, die gewoon wat dingen in kan zingen. en kan onwijs nog zo via internet. maar allemaal grote verhalen. komt niet echt iets uit.![]()
nee niet met braddie en was mss nog gelukt als alles het niet zo verpest had. maar die is er wel beetje klaar mee en kan ik goed begrijpen ook. dus niet met hem./.quote:Op zondag 7 april 2024 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij had toch met braddie het dts lied gemaakt?Do what you love, love what you do!![]()
Hij zit al jaren te zeiken over zijn leven ipv dat hij zichzelf eens een schop onder zijn hol geeft en er iets van maakt.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
zeg ik ook niet, maar hoopte dat dat zou kunnen enzo en dan zou ik er wel mn best voor doenquote:Op zondag 7 april 2024 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ho, wie heeft er grote verhalen? Er is niemand die heeft gezegd dat ie iets in gaat zingen toch?Do what you love, love what you do!![]()
Hebben we t over kree? Die heeft het toch knap voor elkaar nu..quote:Op zondag 7 april 2024 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij zit al jaren te zeiken over zijn leven ipv dat hij zichzelf eens een schop onder zijn hol geeft en er iets van maakt.
Niet alles is mogelijk
En niet alles kan directTrust nobody![]()
ja en eensquote:Op zondag 7 april 2024 00:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hebben we t over kree? Die heeft het toch knap voor elkaar nu..
Niet alles is mogelijk
En niet alles kan directDo what you love, love what you do!![]()
Gisteravond een rock concert, vanmiddag circus en vanavond de opera. Morgenavond maar thuis blijven om even bij te komen.![]()
![]()
Ja natuurlijk zou je daar je best voor doen. Maar soms zijn ideeën gewoon niet haalbaar. Je moet niet altijd meegaan in als hier iemand zegt dat je wel een lied zou kunnen schrijven over DTS en er muziek over maken. Daar zijn hier gewoon de juiste mensen niet voor en weinig users in geïnteresseerd. Het is niet persoonlijk tegen jou.quote:Op zondag 7 april 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
zeg ik ook niet, maar hoopte dat dat zou kunnen enzo en dan zou ik er wel mn best voor doen![]()
het is wel mogelijk altijd, maar je demotiveerd me nu?quote:Op zondag 7 april 2024 00:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zou je daar je best voor doen. Maar soms zijn ideeën gewoon niet haalbaar. Je moet niet altijd meegaan in als hier iemand zegt dat je wel een lied zou kunnen schrijven over DTS en er muziek over maken. Daar zijn hier gewoon de juiste mensen niet voor en weinig users in geïnteresseerd. Het is niet persoonlijk tegen jou.Do what you love, love what you do!![]()
Alles is mogelijk, maar je moet wel inventariseren of er behoefte is en die is hier gewoon niet. Dat is gebleken.quote:Op zondag 7 april 2024 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel mogelijk altijd, maar je demotiveerd me nu?![]()
ik doe mee en doen er mn best voor maar het mag iets enthiousamer wel.quote:Op zondag 7 april 2024 00:53 schreef devzero het volgende:
Een DTS lied? Ja, daar zit iedereen op te wachtenDo what you love, love what you do!![]()
Het was sarcasmequote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe mee en doen er mn best voor maar het mag iets enthiousamer wel.Trust nobody![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe mee en doen er mn best voor maar het mag iets enthiousamer wel.quote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, maar je moet wel inventariseren of er behoefte is en die is hier gewoon niet. Dat is gebleken.![]()
dan moeten jullie niet vragen om te doen en onderhand het afzeiken he?quote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, maar je moet wel inventariseren of er behoefte is en die is hier gewoon niet. Dat is gebleken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe mee en doen er mn best voor maar het mag iets enthiousamer wel.
En dan Bolk Bolk Bolk ... ipv poing.
Klaar. Kan iemand even "Bolk" inspreken, dan kan de vocoder en autotune de rest doen![]()
Niemand vraagt je dat serieus toch?quote:Op zondag 7 april 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan moeten jullie niet vragen om te doen en onderhand het afzeiken he?Trust nobody![]()
nee maar leek me leuk om te doen, maar zoals altijd, ik kan niet alleen en heb hulp nodig ermee dus.quote:Op zondag 7 april 2024 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand vraagt je dat serieus toch?Do what you love, love what you do!![]()
Jullie? Ik heb jou nooit gevraagd om zoiets te doen, dus houd mij er buiten.quote:Op zondag 7 april 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan moeten jullie niet vragen om te doen en onderhand het afzeiken he?
Ik probeer het aardig te zeggen, maar je snapt het niet. Wie heeft het jou gevraagd dan? Ga daar maar zeuren.![]()
Open een topic in MUZ of FHF.quote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar leek me leuk om te doen, maar zoals altijd, ik kan niet alleen en heb hulp nodig ermee dus.![]()
Als je wilt dat zoiets gaat gebeuren, dan zul je toch echt zelf het initiatief moeten nemen en niet wachten tot anderen met dingen komen. Dan gebeurt er namelijk nooit ietsquote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar leek me leuk om te doen, maar zoals altijd, ik kan niet alleen en heb hulp nodig ermee dus.![]()
nou in zoverre ik heb heel stuk tekst al?quote:Op zondag 7 april 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je wilt dat zoiets gaat gebeuren, dan zul je toch echt zelf het initiatief moeten nemen en niet wachten tot anderen met dingen komen. Dan gebeurt er namelijk nooit iets
dus het initiatief was er wel he?Do what you love, love what you do!![]()
Wat mist er dan? Speel het in, zing een demo, post het in MUZ en wacht op suggestiesquote:Op zondag 7 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou in zoverre ik heb heel stuk tekst al?
dus het initiatief was er wel he?![]()
ja dit dus. we hebben tekst enzo, wat mist is nu het ook maken? Ik kan muziek nog stuk doen, maar moet iig iemand hebben die kan zangen of rappen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat mist er dan? Speel het in, zing een demo, post het in MUZ en wacht op suggestiesDo what you love, love what you do!![]()
Ik herinner me dat nog wel, maar dat waren allemaal stukken tekst uit al bestaande nummers die users toen als suggestie hadden gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
dus het initiatief was er wel he?![]()
zeg maar ik kan de muziek niet maken zonder iemand verder..... daar hangt t opDo what you love, love what you do!![]()
Hup!quote:Op zondag 7 april 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit dus. we hebben tekst enzo, wat mist is nu het ook maken? Ik kan muziek nog stuk doen, maar moet iig iemand hebben die kan zangen of rappen.![]()
ik doe wel, maar ff iemand die wil inzingen zo via internet hoor kan ook, want voor zover is het voor de grap. maar ik kom niet verder ff zo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hup een topic openen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel, maar ff iemand die wil inzingen zo via internet hoor kan ook, want voor zover is het voor de grap. maar ik kom niet verder ff zo?![]()
Open n topic in Muzquote:Op zondag 7 april 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel, maar ff iemand die wil inzingen zo via internet hoor kan ook, want voor zover is het voor de grap. maar ik kom niet verder ff zo?Trust nobody![]()
Die tekst heb je niet alleen gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
dus het initiatief was er wel he?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmms this voor dit als iemand wil, echt geen zin om heel topic erover te openen hoor, maar jullie vroegen, daarom lukt dat nr niet.quote:
Ik vroeg niks.quote:Op zondag 7 april 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms this voor dit als iemand wil, echt geen zin om heel topic erover te openen hoor, maar jullie vroegen, daarom lukt dat nr niet.![]()
Oké ander onderwerpquote:Op zondag 7 april 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms this voor dit als iemand wil, echt geen zin om heel topic erover te openen hoor, maar jullie vroegen, daarom lukt dat nr niet.Trust nobody![]()
nee die is van allen hier, daarom ook wil ik samen doenquote:Op zondag 7 april 2024 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tekst heb je niet alleen gedaan.
Die tekst is gewoon van al bestaande liedjes. Maar bord voor je kop. Gewoon lekker doorgaan. Niet luisteren. Er is echt niemand die het in gaat zingen.![]()
Dram. Dram. Dram.quote:Op zondag 7 april 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee die is van allen hier, daarom ook wil ik samen doen![]()
de tekst is nog best ok nl? maarja. liedje maken is raag twee, maaaaaar heeeeej he het is wat. an hiet kwam wel min of meer.Do what you love, love what you do!![]()
nee hoor, laat maar gaan ook want geen zin in topic gezeik hierover, er was wel tekst enzo. maargoed lukt niet ok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okequote:Op zondag 7 april 2024 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, laat maar gaan ook want geen zin in topic gezeik hierover, er was wel tekst enzo. maargoed lukt niet ok.
En doorTrust nobody![]()
En doorquote:Op zondag 7 april 2024 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
pijn in mijn hart dit wel,,,,,, zo jammer, maar ok.Trust nobody![]()
Ga ze kijkenquote:Op zondag 7 april 2024 01:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb dat toen gevolgd. Zijn heel veel delen van om te volgen hoe Eekie opgroeit.
Trust nobody![]()
oke dan ben het neit met iedereen eens, maar oke wat jullie denken dan he.
moet toch ff zeggen je irriteert me soms beetje?quote:
Want op heel vragen reageer je neit echt? enne het irriteert me mij een beetje dat je je denkt als vrouw maar meer mag zeggen?
Je zoekt je voordeel ermee he?
niet oke dat wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Huh waar heb je het over?quote:Op zondag 7 april 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch ff zeggen je irriteert me soms beetje?
Want op heel vragen reageer je neit echt? enne het irriteert me mij een beetje dat je je denkt als vrouw maar meer mag zeggen?
niet oke dat wmb.
Doe normaal manTrust nobody![]()
Deze manquote:Op zondag 7 april 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet oke dat wmb.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nou dat is je dingetje. maar je weet het wel toch?quote:Op zondag 7 april 2024 01:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh waar heb je het over?
Doe normaal manDo what you love, love what you do!![]()
Nee ik heb geen idee waar je t over hebtquote:Op zondag 7 april 2024 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is je dingetje. maar je weet het wel toch?
Ik probeer je te helpenTrust nobody![]()
als ik nou denk zal de enige zijn....... maar is niet zo. dus houw op met de show, je bent leuk ook zonder. maar je bent niet de "queen". hier echt niet, ook niet omdat je wel leuk bent, doe normaal idd jij. hahahaha.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Doe normaal man.quote:Op zondag 7 april 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet oke dat wmb.![]()
kies maar. haha. tis niet alleen ik die het opvalt en dat wil ik zeggenDo what you love, love what you do!![]()
Kappen kree,quote:Op zondag 7 april 2024 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
als ik nou denk zal de enige zijn....... maar is niet zo. dus houw op met de show, je bent leuk ook zonder. maar je bent niet de "queen". hier echt niet, ook niet omdat je wel leuk bent, doe normaal idd jij. hahahaha.![]()
Waar heb jij t overquote:Op zondag 7 april 2024 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
als ik nou denk zal de enige zijn....... maar is niet zo. dus houw op met de show, je bent leuk ook zonder. maar je bent niet de "queen". hier echt niet, ook niet omdat je wel leuk bent, doe normaal idd jij. hahahaha.
Doe normaalTrust nobody![]()
Pardon?quote:Op zondag 7 april 2024 01:27 schreef kree het volgende:
kies maar. haha. tis niet alleen ik die het opvalt en dat wil ik zeggenTrust nobody![]()
HC doet gewoon aardig tegen je en jij begint uit het niets met je beschuldigingen. Misschien kun je beter maar even je roes uitslapen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:27 schreef kree het volgende:
kies maar. haha. tis niet alleen ik die het opvalt en dat wil ik zeggen![]()
ja gaan we drama maken?
ik doe normaal het viel me op vaker al. dus tja.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad kree, ze is helemaal niet leuk!waarom doe je zo onaardig?.
Trust nobody![]()
Jij maakt dramaquote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef kree het volgende:
ja gaan we drama maken?
ik doe normaal het viel me op vaker al. dus tja.Trust nobody![]()
ik ben gewoon aardig, maar ik merk gewoon niet eerlijk dingen of iig al sowieso niet eerlijk over zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Ga ff lekker olie op het vuur gooien jijquote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad kree, ze is helemaal niet leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Hou op hoorquote:Op zondag 7 april 2024 01:31 schreef kree het volgende:
ik ben gewoon aardig, maar ik merk gewoon niet eerlijk dingen of iig al sowieso niet eerlijk over zelf.Trust nobody![]()
Je doet niet normaal, want je begint uit het niets te beschuldigen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef kree het volgende:
ja gaan we drama maken?
ik doe normaal het viel me op vaker al. dus tja.![]()
Misschien moet jij wat drama in je bedje gaan zoeken. Slaap lekker en tot morgenquote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef kree het volgende:
ja gaan we drama maken?
ik doe normaal het viel me op vaker al. dus tja.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: