SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouhou. * SBE woostboes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ik heb altijd mijn twijfels over dingen die ik zo zeg he? jullie nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:29 schreef kree het volgende:
ik heb altijd mijn twijfels over dingen die ik zo zeg he? jullie niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
oeh ik ook, mist wil et dan ff kwijt gewoon. komt er later wel wat uit trouwensquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.Do what you love, love what you do!![]()
Soms vraag ik mij af of je weer te veel gezopen hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
oeh ik ook, mist wil et dan ff kwijt gewoon. komt er later wel wat uit trouwensActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik bolk HC nog even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds wanneer heet ik HC?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar klopt het kree? Ben je weer aan de zuip?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn Friezen trage mensen..?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.Trust nobody![]()
Jij bent zo vals soms.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.![]()
Het zijn de beste vrienden die je maar kunt wensen en in Groningen woont het beste vriendinnetje.quote:
De waarheid kan soms hard zijn.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: