SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouhou. * SBE woostboes.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ik heb altijd mijn twijfels over dingen die ik zo zeg he? jullie nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:29 schreef kree het volgende:
ik heb altijd mijn twijfels over dingen die ik zo zeg he? jullie niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
oeh ik ook, mist wil et dan ff kwijt gewoon. komt er later wel wat uit trouwensquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit.Soms zwijg ik liever.Do what you love, love what you do!![]()
Soms vraag ik mij af of je weer te veel gezopen hebt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
oeh ik ook, mist wil et dan ff kwijt gewoon. komt er later wel wat uit trouwensActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik bolk HC nog even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds wanneer heet ik HC?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar klopt het kree? Ben je weer aan de zuip?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn Friezen trage mensen..?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.Trust nobody![]()
Jij bent zo vals soms.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een Fries, hij kan er niets aan doen.![]()
Het zijn de beste vrienden die je maar kunt wensen en in Groningen woont het beste vriendinnetje.quote:
De waarheid kan soms hard zijn.quote:
Nee“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lol tis allemaal grappig die filmpjes. en mss sommige van jullie kennen het niet eens, maar moest er toch ff weer over lachen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een leuk liedje. Ik had er nog nooit van gehoord![]()
![]()
Ja moet ik zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Een leuk filmpje gaan zien om het te compenserenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht er niet bij na..
En toen moest ik huilen![]()
![]()
Ach jeetje...quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toen moest ik huilen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom maar even onder mijn vleugeltje.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En toen moest ik huilenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Net als jou hier zien.quote:![]()
Ja even zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen. Snel wat grappige katten filmpjes kijkenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom maar even onder mijn vleugeltje.![]()
Trust nobody![]()
Neem je tijd meid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een leuk liedje. Ik had er nog nooit van gehoordUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja.Neem ruim de tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neem mijn tijd om n kattenfilmpje te vinden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echte wat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HC mag dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mannelijk uitspat?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
De ene keer dat hij eens mannelijk uitspat moet je hem nog ter orde roepen?Trust nobody![]()
Want jij bent zoveel beter.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
concurrentie. Maar je hebt gelijk, ik zou mijzelf niet met jou moeten vergelijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht ik al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef kree het volgende:
allemaal ff gekeken ja nog die little house?![]()
Prima knul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien kan je me even flink aanpakken zoals je altijd doetquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is hier net zo gezellie als in de COS![]()
Puzzie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is hier net zo gezellie als in de COS
Ik kijk n filmpje van n squirrelquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef kree het volgende:
allemaal ff gekeken ja nog die little house?
Trust nobody![]()
Dat doe ik wel op de plekken waar je er om vraagtquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien kan je me even flink aanpakken zoals je altijd doetMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stoort het je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Secret squirrel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje van n squirrel![]()
Jeugdsentiment.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
wat moet ik toch met jullie aan hequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje van n squirrel
Gaat niet om dingen ofzo wat er nu is, maar jullie missen soms denk het punt.Do what you love, love what you do!![]()
Oeehhhquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op de plekken waar je er om vraagt![]()
De regulars nog wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.![]()
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?quote:
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei op![]()
niet zo kortzichtig zijn jij he.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Dat mens was altijd boos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wanneer daten met kree?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die regulars hebben het zo hoog zitten met zichzelfUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die ken ik niet..quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Secret squirrel.![]()
Jeugdsentiment.Trust nobody![]()
Als er iemand niet volwassen hoeft te worden dan is het FreshFruit wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei opActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nou dat is wel een goede vraag eigenlijk. Kree is wel 1 van de personen die ik het meest mag, hij is ook zo onschuldig en woont in de buurtquote:![]()
Ik wil geen filmpje kijken van n vrouw uit Kleine huis op de prairiequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat moet ik toch met jullie aan he
Gaat niet om dingen ofzo wat er nu is, maar jullie missen soms denk het punt.
Ik wil wel n filmpje kijken van n lief diertje
That's allTrust nobody![]()
Je stelt een vraag en geeft zelf antwoord.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: