Misschien kan je me even flink aanpakken zoals je altijd doetquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is hier net zo gezellie als in de COS
Puzzie.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is hier net zo gezellie als in de COS
Ik kijk n filmpje van n squirrelquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:53 schreef kree het volgende:
allemaal ff gekeken ja nog die little house?
Dat doe ik wel op de plekken waar je er om vraagtquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Misschien kan je me even flink aanpakken zoals je altijd doet
Stoort het je?quote:
Secret squirrel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje van n squirrel
wat moet ik toch met jullie aan hequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kijk n filmpje van n squirrel
Oeehhhquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doe ik wel op de plekken waar je er om vraagt
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?quote:
niet zo kortzichtig zijn jij he.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.
Dat mens was altijd boos.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ga niet iets kijken, omdat jij dat wil. Ik ken het zo ook wel, zonder te kijken.
wanneer daten met kree?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Die regulars hebben het zo hoog zitten met zichzelf
Die ken ik niet..quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Secret squirrel.![]()
Jeugdsentiment.
Als er iemand niet volwassen hoeft te worden dan is het FreshFruit wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei op
Nou dat is wel een goede vraag eigenlijk. Kree is wel 1 van de personen die ik het meest mag, hij is ook zo onschuldig en woont in de buurtquote:
Ik wil geen filmpje kijken van n vrouw uit Kleine huis op de prairiequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat moet ik toch met jullie aan he
Gaat niet om dingen ofzo wat er nu is, maar jullie missen soms denk het punt.
Je stelt een vraag en geeft zelf antwoord.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik altijd medelijden met jou heb gehad?
Nee want je trekt je niks aan van wat ik zeg etc. en blabla. Groei op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |