Ik was absoluut niet sarcastischquote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel of je sarcastisch bent![]()
Ik heb het Songfestival iig in mn agenda gezetdenk niet dat hij gaat winnen, maar hoop wel in de top 10, zou wel leuk zijn.
geen idee, ik was er niet bijquote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien ging mijn droom daarover
Oekraïne zal wel weer gaan winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel of je sarcastisch bent![]()
Ik heb het Songfestival iig in mn agenda gezetdenk niet dat hij gaat winnen, maar hoop wel in de top 10, zou wel leuk zijn.
Ah ok, ik weet het nooit zeker, vooral niet als er een kuikentje bij staatquote:
Hmm doen die wel mee?quote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oekraïne zal wel weer gaan winnen.
Was jij er wel bij toon je geboren werd?quote:
Oh maar ik meende het welquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ok, ik weet het nooit zeker, vooral niet als er een kuikentje bij staat
Herkenbaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:
Geen muziek voor jou is wat anders dan dat je zegt: kutmuziek.quote:Op zondag 7 april 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet ik het helemaal luisteren om te concluderen dat het geen muziek voor mij is?
Ok, ik zeg het maar gewoon als ik het niet zeker weet, dat voorkomt misverstandenquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, ik zeg het maar gewoon als ik het niet zeker weet, dat voorkomt misverstanden
mentaal niet helemaal denk ikquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was jij er wel bij toon je geboren werd?
?quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef kree het volgende:
beetje jammer is dat hier, want jah wil best wel wat maken, maar lukt niet
maar ga me niet over afzeiken over iig he dan ?
Herkenbaarquote:Op zondag 7 april 2024 00:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maak er dan wat van en denk niet dat je hier door iedereen afgezeken wordt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef kree het volgende:
beetje jammer is dat hier, want jah wil best wel wat maken, maar lukt niet
maar ga me niet over afzeiken over iig he dan ?
nou merk altijd weerstand. ik wil wel maar niemand doet met me mee?quote:
Ik weet niet eens waar je nu op doelt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
nou merk altijd weerstand. ik wil wel maar niemand doet met me mee?
wie helpt me dan?quote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er dan wat van en denk niet dat je hier door iedereen afgezeken wordt.
Godallemachtig zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |