quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.
Niet weer drammen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
laat ik maar zo zeggen en luister dat liedje eerst.
Ik bouw mijn zandkasteel met jullie aan zee
Daar is een speciaal strand voor in noord Scheveningen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.
alleen als je het daar mee eens bent.quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.
Heb je het wel helemaal afgeluisterd?quote:
Drie keer minstens.quote:Op zondag 7 april 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal afgeluisterd?
Lees het hier wel vaker: stom nummer, is niks, heb het na een halve minuut uitgezet. Ja dan weet je niet of het niks is als je het niet afluistert.
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest er aan wennen, maar vind het inmiddels ook een leuk nummer!
Waarom moet ik het helemaal luisteren om te concluderen dat het geen muziek voor mij is?quote:Op zondag 7 april 2024 00:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je het wel helemaal afgeluisterd?
Lees het hier wel vaker: stom nummer, is niks, heb het na een halve minuut uitgezet. Ja dan weet je niet of het niks is als je het niet afluistert.
Ik ookquote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik moest er aan wennen, maar vind het inmiddels ook een leuk nummer!
hoho ik heb allang aan gezegd dat ik niet dat kan zingen. muzikaal we;?quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Anders zing jij even n liedje @:kree ?
quote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
hoho ik heb allang aan gezegd dat ik niet dat kan zingen. muzikaal we;?
Ik twijfel of je sarcastisch bentquote:
Misschien ging mijn droom daaroverquote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel geinig die 90s happy hardcore stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |