Dat is te dicht bij mij in de buurt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?
In zijn bedrijfskleding?quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
jawel of Katwijk. tis naast elkaar maar die lukken wmb beide.quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vergeet de vaseline niet.quote:Op zondag 7 april 2024 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel of Katwijk. tis naast elkaar maar die lukken wmb beide.
Mooi bedacht.quote:
Wil je met mijn treintje komen spelen?quote:
Succes met kree,wees wel een beetje lief voor hem.quote:Op zondag 7 april 2024 00:11 schreef Masberum het volgende:
Ja ik heb mijn punt, jullie zijn weer van mij af, een fijne nacht gewenst!
Mwa.quote:
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.quote:
het is geven en nemenquote:Op zondag 7 april 2024 00:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Succes met kree,wees wel een beetje lief voor hem.
Wat n rare opmerkingquote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.
En elkaar ontdekken.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt wel nachtmerries van je gehad.
Niet weer drammen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
cultuur barbaar wat je ben. tis verplicht ff. kijken gewoon.
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.quote:Op zondag 7 april 2024 00:16 schreef kree het volgende:
laat ik maar zo zeggen en luister dat liedje eerst.
Ik bouw mijn zandkasteel met jullie aan zee
Daar is een speciaal strand voor in noord Scheveningen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.
alleen als je het daar mee eens bent.quote:Op zondag 7 april 2024 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna struinen in de duinen met Masrberum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |