Oke..quote:Op zondag 7 april 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er iemand niet volwassen hoeft te worden dan is het FreshFruit wel.
Ja klopt.. groei opquote:Op zondag 7 april 2024 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je stelt een vraag en geeft zelf antwoord.
En ik alleen mag hem in de zeik nemen.quote:
doen dusquote:Op zondag 7 april 2024 00:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou dat is wel een goede vraag eigenlijk. Kree is wel 1 van de personen die ik het meest mag, hij is ook zo onschuldig en woont in de buurt
Ja het zou ook zo moeten gaanquote:Op zondag 7 april 2024 00:01 schreef kree het volgende:
ga niet eens meer doen enzo.
Maar ok voor iedereen aan wie ik dit vroeg of quote deed ermee.
Snappen jullie wat ik er nu mee bedoel. als in de zin van.
Zou zo moeten gaan?
Als je het snapt mag je het mij ook uitleggen.quote:
Nou ja ik wil graag wel een veilige publieke ruimte waar we afsprekenquote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef kree het volgende:
ik sta open voor hoe het wel moet hoor? zeg maar........
Allemaal niemand met elkaar te maken hebben?
die stond wmb nog altijd over, maargoed omdat ik zoveel afgezeken werd maar laten gaan.quote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar het strand samen? Is aardig serieus bedoeld
Het is een gay ding,dat snap jij niet.quote:Op zondag 7 april 2024 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je het snapt mag je het mij ook uitleggen.
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
die stond wmb nog altijd over, maargoed omdat ik zoveel afgezeken werd maar laten gaan.
Dat is te dicht bij mij in de buurt.quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou jij en ik dan.. kan je naar scheveningen komen?
In zijn bedrijfskleding?quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
jawel of Katwijk. tis naast elkaar maar die lukken wmb beide.quote:Op zondag 7 april 2024 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |