dan moeten jullie niet vragen om te doen en onderhand het afzeiken he?quote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, maar je moet wel inventariseren of er behoefte is en die is hier gewoon niet. Dat is gebleken.
quote:Op zondag 7 april 2024 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe mee en doen er mn best voor maar het mag iets enthiousamer wel.
Niemand vraagt je dat serieus toch?quote:Op zondag 7 april 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan moeten jullie niet vragen om te doen en onderhand het afzeiken he?
nee maar leek me leuk om te doen, maar zoals altijd, ik kan niet alleen en heb hulp nodig ermee dus.quote:Op zondag 7 april 2024 00:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand vraagt je dat serieus toch?
Jullie? Ik heb jou nooit gevraagd om zoiets te doen, dus houd mij er buiten.quote:Op zondag 7 april 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan moeten jullie niet vragen om te doen en onderhand het afzeiken he?
Open een topic in MUZ of FHF.quote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar leek me leuk om te doen, maar zoals altijd, ik kan niet alleen en heb hulp nodig ermee dus.
Als je wilt dat zoiets gaat gebeuren, dan zul je toch echt zelf het initiatief moeten nemen en niet wachten tot anderen met dingen komen. Dan gebeurt er namelijk nooit ietsquote:Op zondag 7 april 2024 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar leek me leuk om te doen, maar zoals altijd, ik kan niet alleen en heb hulp nodig ermee dus.
nou in zoverre ik heb heel stuk tekst al?quote:Op zondag 7 april 2024 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je wilt dat zoiets gaat gebeuren, dan zul je toch echt zelf het initiatief moeten nemen en niet wachten tot anderen met dingen komen. Dan gebeurt er namelijk nooit iets
Wat mist er dan? Speel het in, zing een demo, post het in MUZ en wacht op suggestiesquote:Op zondag 7 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou in zoverre ik heb heel stuk tekst al?
dus het initiatief was er wel he?
ja dit dus. we hebben tekst enzo, wat mist is nu het ook maken? Ik kan muziek nog stuk doen, maar moet iig iemand hebben die kan zangen of rappen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat mist er dan? Speel het in, zing een demo, post het in MUZ en wacht op suggesties
Ik herinner me dat nog wel, maar dat waren allemaal stukken tekst uit al bestaande nummers die users toen als suggestie hadden gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hup!quote:Op zondag 7 april 2024 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit dus. we hebben tekst enzo, wat mist is nu het ook maken? Ik kan muziek nog stuk doen, maar moet iig iemand hebben die kan zangen of rappen.
ik doe wel, maar ff iemand die wil inzingen zo via internet hoor kan ook, want voor zover is het voor de grap. maar ik kom niet verder ff zo?quote:
Hup een topic openen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel, maar ff iemand die wil inzingen zo via internet hoor kan ook, want voor zover is het voor de grap. maar ik kom niet verder ff zo?
Open n topic in Muzquote:Op zondag 7 april 2024 01:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe wel, maar ff iemand die wil inzingen zo via internet hoor kan ook, want voor zover is het voor de grap. maar ik kom niet verder ff zo?
Die tekst heb je niet alleen gedaan.quote:Op zondag 7 april 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms this voor dit als iemand wil, echt geen zin om heel topic erover te openen hoor, maar jullie vroegen, daarom lukt dat nr niet.quote:
Ik vroeg niks.quote:Op zondag 7 april 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms this voor dit als iemand wil, echt geen zin om heel topic erover te openen hoor, maar jullie vroegen, daarom lukt dat nr niet.
Oké ander onderwerpquote:Op zondag 7 april 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms this voor dit als iemand wil, echt geen zin om heel topic erover te openen hoor, maar jullie vroegen, daarom lukt dat nr niet.
nee die is van allen hier, daarom ook wil ik samen doenquote:Op zondag 7 april 2024 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die tekst heb je niet alleen gedaan.
Dram. Dram. Dram.quote:Op zondag 7 april 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee die is van allen hier, daarom ook wil ik samen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |