als ik nou denk zal de enige zijn....... maar is niet zo. dus houw op met de show, je bent leuk ook zonder. maar je bent niet de "queen". hier echt niet, ook niet omdat je wel leuk bent, doe normaal idd jij. hahahaha.quote:
Doe normaal man.quote:Op zondag 7 april 2024 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
moet toch ff zeggen je irriteert me soms beetje?
Want op heel vragen reageer je neit echt? enne het irriteert me mij een beetje dat je je denkt als vrouw maar meer mag zeggen?
Je zoekt je voordeel ermee he?
niet oke dat wmb.
Kappen kree,quote:Op zondag 7 april 2024 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
als ik nou denk zal de enige zijn....... maar is niet zo. dus houw op met de show, je bent leuk ook zonder. maar je bent niet de "queen". hier echt niet, ook niet omdat je wel leuk bent, doe normaal idd jij. hahahaha.
Waar heb jij t overquote:Op zondag 7 april 2024 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
als ik nou denk zal de enige zijn....... maar is niet zo. dus houw op met de show, je bent leuk ook zonder. maar je bent niet de "queen". hier echt niet, ook niet omdat je wel leuk bent, doe normaal idd jij. hahahaha.
Pardon?quote:Op zondag 7 april 2024 01:27 schreef kree het volgende:
kies maar. haha. tis niet alleen ik die het opvalt en dat wil ik zeggen
HC doet gewoon aardig tegen je en jij begint uit het niets met je beschuldigingen. Misschien kun je beter maar even je roes uitslapen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:27 schreef kree het volgende:
kies maar. haha. tis niet alleen ik die het opvalt en dat wil ik zeggen
quote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad kree, ze is helemaal niet leuk!
Jij maakt dramaquote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef kree het volgende:
ja gaan we drama maken?
ik doe normaal het viel me op vaker al. dus tja.
Ga ff lekker olie op het vuur gooien jijquote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Inderdaad kree, ze is helemaal niet leuk!
Hou op hoorquote:Op zondag 7 april 2024 01:31 schreef kree het volgende:
ik ben gewoon aardig, maar ik merk gewoon niet eerlijk dingen of iig al sowieso niet eerlijk over zelf.
Je doet niet normaal, want je begint uit het niets te beschuldigen.quote:Op zondag 7 april 2024 01:29 schreef kree het volgende:
ja gaan we drama maken?
ik doe normaal het viel me op vaker al. dus tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |