Maar moeten ze daar lopend naar toe? Zijn toch weer wat extra stappen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik gedoog dit topic maar mensen die je op willekeurige momenten ongevraagd gaan vertellen hoeveel stappen ze vandaag gezet hebben om aan te geven hoe druk ze het wel niet hadden verdienen het om tegen een muur gezet te worden.
Hoe dan? Je moet toch werken overdag? Ik loop elke dag naar t werk en daarna nog met de hond.. maar 10 gemiddeld per dag?!quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:13 schreef Nober het volgende:
9900
Gemiddelde
12.000/afg. maand
10.800/afg. jaar
3-wandel momenten per dag en dan nog alle stappen van het koffie halen, toilet, boodschappen doen .. bijna knap om dan geen 10k te halen. Maar goed, een lunchwandeling toevoegen aan je routine is een goede manier voor extra stappen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Hoe dan? Je moet toch werken overdag? Ik loop elke dag naar t werk en daarna nog met de hond.. maar 10 gemiddeld per dag?!
Regelmatig wandelen dan wel hardlopen. Ook het fietsen geeft nog wel wat stappen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Hoe dan? Je moet toch werken overdag? Ik loop elke dag naar t werk en daarna nog met de hond.. maar 10 gemiddeld per dag?!
Er zijn ook mensen die beroepen hebben waarbij ze veel moeten lopenquote:Op donderdag 11 april 2024 19:23 schreef BlackLining het volgende:
Hier worden flink wat getallen uit de dikke duim gezogen.
Ja, en daar ben ik er één van. Er gaan dagen voorbij dat ik de gehele werkdag aan het lopen ben. En zelfs dan kom je niet zomaar op de 20k.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die beroepen hebben waarbij ze veel moeten lopen
Zo, 35k heb ik nog nooit gehaaldquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Gewone werkdag, en toch probeer ik altijd te zorgen dat ik rond de 30k stappen zit. Tussen 25k en 35k bij voorkeur. Ook zoveel mogelijk proberen te bewegen tussendoor tijdens de werkdag, en na afloop een lange sport sessie, en savonds na het eten nog een stuk heerlijk wandelen. Dan komt het meestal wel goed.
Ik haal dat altijd met gemak, voor de middag zit ik meestal op 10K.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik er één van. Er gaan dagen voorbij dat ik de gehele werkdag aan het lopen ben. En zelfs dan kom je niet zomaar op de 20k.
Korte beentjes dan neem ik aan?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik haal dat altijd met gemak, voor de middag zit ik meestal op 10K.
En dan loop ik ook nog een paar keer met de hond waarvan 1x per dag ruim een half uur.
Is ook allemaal flauwekul.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:48 schreef prunus het volgende:
[..]
Zo, 35k heb ik nog nooit gehaald. Zelfs niet tijdens een stedentrip waar ik steeds aan het lopen ben of met ronde hardlopen..
Neequote:Op donderdag 11 april 2024 21:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Korte beentjes dan neem ik aan?
Jij lust wel meer hequote:Op donderdag 11 april 2024 21:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook wel een paar.
Is nog altijd beter dan iemand die elke dag de Nijmeegse vierdaagse op één dag loopt.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij lust wel meer he
Blijf jij maar lekker op de bank zitten en eten. Spektakel dat je bent
Tijdens mijn werk loop ik niet veel, maar toch probeer ik zoveel mogelijk op te staan. En buiten werk om loop ik altijd naar kantoor toe, loop ik weer naar huis. Ga dan bijvoorbeeld een lange run doen van 15km+. En na het avondeten nog een wandeling maken van een hele hoop kilometers. Dan gaat het toch hard hoor.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik er één van. Er gaan dagen voorbij dat ik de gehele werkdag aan het lopen ben. En zelfs dan kom je niet zomaar op de 20k.
Tja, ik ben boswachter. Lekker dagje rasters controleren, dan ben je ook continue aan de wandel. En dan vind ik het ook nog wel eens leuk om dan 's avonds bij te beunen in de bediening van een restaurant waar ik vroeger eens gewerkt heb. Enige dat ik dan zit is om even snel te eten. En dan kom ik maximaal aan 25k. Ik geloof er geen flikker van dat mensen dat als gemiddelde halen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk loop ik niet veel, maar toch probeer ik zoveel mogelijk op te staan. En buiten werk om loop ik altijd naar kantoor toe, loop ik weer naar huis. Ga dan bijvoorbeeld een lange run doen van 15km+. En na het avondeten nog een wandeling maken van een hele hoop kilometers. Dan gaat het toch hard hoor.
Als je doet hardlopen loopt het snel op jaquote:Op donderdag 11 april 2024 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk loop ik niet veel, maar toch probeer ik zoveel mogelijk op te staan. En buiten werk om loop ik altijd naar kantoor toe, loop ik weer naar huis. Ga dan bijvoorbeeld een lange run doen van 15km+. En na het avondeten nog een wandeling maken van een hele hoop kilometers. Dan gaat het toch hard hoor.
Ik beloon mezelf dagelijks met 5 grote friet satequote:Op donderdag 11 april 2024 22:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan iemand die elke dag de Nijmeegse vierdaagse op één dag loopt.
Op een dag haal je 30k wel, maar zelfs als je voor een marathon traint zullen de meeste 30k gemiddeld over een week niet halen, tenzij ze elite atleten zijn die behoorlijk onder de 3u lopen op een marathon, of als ze heel dom trainen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je doet hardlopen loopt het snel op ja
Toen ik dat nog deed had ik ook vaker rond de 30K
Maar dat kan helemaal niet volgens sommige mensen hier
Geen zorgen, dat loopt niemand die dat postquote:Op woensdag 17 april 2024 22:57 schreef SunZomer het volgende:
5168. Zit in mijn zwaarste trainingsweek, dan gaan de stappen meestal wat omlaag. (Sws loop ik niet de 10/20/30.000+ die hier geschreven worden)
BOOSquote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat loopt niemand die dat post
Alweer?quote:
Jijquote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alweer?
Met stevig stampvoeten kom je er ook natuurlijk.
Zo zit mijn gezicht makkelijkerquote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij
Boos jelly net zoals je avatar
Maar hoeveel stappen heb je nu gezet?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
Geen grotere haat naar stappentellers hier. Om je pols een soort enkelband die gaat piepen als je niet snel genoeg op staat. Je hele leven draait om dat middel. Ik ben ooit zo fanatiek geweest om de stappen te halen dat ik als een ijsbeer in de gang heen en weer ging lopen om die 10k maar te halen.
Mijn broer is nog erger, die heeft een halsband om die hem zegt dat ie 'slecht' geslapen heeft en wanneer welke stress ervaren heeft, alles zit in die hals-pols-enkelband en hij leeft ernaar, hij krijgt stress als de band zegt dat ie niet echt gezond heeft geleefd.
Vreselijk die dingen, heb de mijne uit het raam gesmeten en leef nog vrolijk door.
Elke dag minimaal 10k totdat mijn voet au zei. Overbelast pseudojicht.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar hoeveel stappen heb je nu gezet?
Zaterdag 28.190 (lange duurloop gedaan), zondag 17.945 (gewandeld), gister 14.734 (10k hardgelopen)quote:Op maandag 22 april 2024 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kuttopic, mensen posten hier alleen als ze een keer een dagje met veel stappen hebben.
Om er dan ook nog maar een paar duizend bovenop te bluffenquote:Op maandag 22 april 2024 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kuttopic, mensen posten hier alleen als ze een keer een dagje met veel stappen hebben.
Stats don't liequote:Op woensdag 24 april 2024 20:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Om er dan ook nog maar een paar duizend bovenop te bluffen
Dat heb ik uitgebreid getest en dat levert nauwelijks stappen opquote:Op donderdag 25 april 2024 13:54 schreef BlackLining het volgende:
Jaja. Jullie zitten gewoon te rukken met je smartwatch om. Zo kan ik het ook.
Gmta broerquote:Op maandag 17 juni 2024 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ben benieuwd naar het aantal van @:fok-it
Zat al in mn huispakquote:Op maandag 17 juni 2024 23:44 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Nog even snel wat stappen zetten dan!
6500 maar ga nu gym just komt nog veel bijquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit op 13.600 en daar gaat nog 1000 bijkomen denk ik.![]()
Graag jullie update @:kingroland @:fok-it @:mortaxx @:aberkullie
Graag update na de gymquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
6500 maar ga nu gym just komt nog veel bij
12kquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit op 13.600 en daar gaat nog 1000 bijkomen denk ik.![]()
Graag jullie update @:kingroland @:fok-it @:mortaxx @:aberkullie
Ik zit op 13140.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
een schamele 6500 vandaag @:tjacka
@:coco @:pisces29 @:mizzezamy @:sapstengel hoe staat het bij jullie hiermee
11.642quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Vind het erg jammer dat hij het als een wedstrijd ziet en niet gewoon gezellig meedoetquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
11.642
Op hoeveel zit de naam die niet genoemd mag worden?
Zou hij niet boven de 100 komen?quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het erg jammer dat hij het als een wedstrijd ziet en niet gewoon gezellig meedoet
1030, maar had mn horloge vandaag niet om. Morgen zal ik een betere poging wagen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben wel ongeveer klaar voor vandaag en sta op 7099quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:23 schreef Tjacka het volgende:
15070
@:mortaxx @:vrijgevochten @:fok-it @:bezsen @:aberkullie
ik ga lekker naar het bankje. dus mijn dag zit er op. wat hebben jullie vrienden?
Ik vind stappen bijhouden voor proleten, dus ik heb een pittige meningquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:23 schreef Tjacka het volgende:
15070
@:mortaxx @:vrijgevochten @:fok-it @:bezsen @:aberkullie
ik ga lekker naar het bankje. dus mijn dag zit er op. wat hebben jullie vrienden?
Volgens mij verwar jij je pittige mening met je kort pittige kapsel en kek blauw kleurtje.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 05:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik vind stappen bijhouden voor proleten, dus ik heb een pittige mening
Blauw heb ik nog niet gehad!quote:Op vrijdag 21 juni 2024 05:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij verwar jij je pittige mening met je kort pittige kapsel en kek blauw kleurtje.
Zat je aan de pillen?quote:Op zondag 30 juni 2024 16:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
17.455 om precies te zijn gisteren. Had ook eene norm drukke dag en was op een festival
paracetamol maar dat is vandaagquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
9368 en zal niet veel meer bijkomen vanavond
@:tjacka @:bezsen @:fok-it @:oriente
Telefoon vandaag thuis laten liggenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:00 schreef Tjacka het volgende:
9200 na de wedstrijd maak ik er 10000 van
mij wel lekker met links afgetrokken dus die twintig stapjes moeten er nog van af
@:bezsen @:mortaxx @:kingroland @:chevycaprice @:fok-it
Hoe kan dit gebeuren?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
[..]
Telefoon vandaag thuis laten liggen
😂quote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
39.469
Dat zijn er een kleine 10.000 te weinig
Er komen er slechts nog 2000 bij voor het laatste rondje met de hond vannacht
Ik wil ook graag week updatequote:Op zondag 7 juli 2024 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Is weer even geleden dus dan maar een week update @:fok-it @:tjacka @:bezsen @:madame_paon
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2024 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
Is weer even geleden dus dan maar een week update @:fok-it @:tjacka @:bezsen @:madame_paon
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |