Geen zorgen, dat loopt niemand die dat postquote:Op woensdag 17 april 2024 22:57 schreef SunZomer het volgende:
5168. Zit in mijn zwaarste trainingsweek, dan gaan de stappen meestal wat omlaag. (Sws loop ik niet de 10/20/30.000+ die hier geschreven worden)
BOOSquote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat loopt niemand die dat post
Alweer?quote:
Jijquote:Op donderdag 18 april 2024 18:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alweer?
Met stevig stampvoeten kom je er ook natuurlijk.
Zo zit mijn gezicht makkelijkerquote:Op donderdag 18 april 2024 18:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij
Boos jelly net zoals je avatar
Maar hoeveel stappen heb je nu gezet?quote:Op donderdag 18 april 2024 20:19 schreef Firuze60 het volgende:
Geen grotere haat naar stappentellers hier. Om je pols een soort enkelband die gaat piepen als je niet snel genoeg op staat. Je hele leven draait om dat middel. Ik ben ooit zo fanatiek geweest om de stappen te halen dat ik als een ijsbeer in de gang heen en weer ging lopen om die 10k maar te halen.
Mijn broer is nog erger, die heeft een halsband om die hem zegt dat ie 'slecht' geslapen heeft en wanneer welke stress ervaren heeft, alles zit in die hals-pols-enkelband en hij leeft ernaar, hij krijgt stress als de band zegt dat ie niet echt gezond heeft geleefd.
Vreselijk die dingen, heb de mijne uit het raam gesmeten en leef nog vrolijk door.
Elke dag minimaal 10k totdat mijn voet au zei. Overbelast pseudojicht.quote:Op donderdag 18 april 2024 20:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Maar hoeveel stappen heb je nu gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |