Maar moeten ze daar lopend naar toe? Zijn toch weer wat extra stappen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 00:16 schreef Marsenal het volgende:
Ik gedoog dit topic maar mensen die je op willekeurige momenten ongevraagd gaan vertellen hoeveel stappen ze vandaag gezet hebben om aan te geven hoe druk ze het wel niet hadden verdienen het om tegen een muur gezet te worden.
Hoe dan? Je moet toch werken overdag? Ik loop elke dag naar t werk en daarna nog met de hond.. maar 10 gemiddeld per dag?!quote:Op vrijdag 5 april 2024 23:13 schreef Nober het volgende:
9900
Gemiddelde
12.000/afg. maand
10.800/afg. jaar
3-wandel momenten per dag en dan nog alle stappen van het koffie halen, toilet, boodschappen doen .. bijna knap om dan geen 10k te halen. Maar goed, een lunchwandeling toevoegen aan je routine is een goede manier voor extra stappen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Hoe dan? Je moet toch werken overdag? Ik loop elke dag naar t werk en daarna nog met de hond.. maar 10 gemiddeld per dag?!
Regelmatig wandelen dan wel hardlopen. Ook het fietsen geeft nog wel wat stappen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Hoe dan? Je moet toch werken overdag? Ik loop elke dag naar t werk en daarna nog met de hond.. maar 10 gemiddeld per dag?!
Er zijn ook mensen die beroepen hebben waarbij ze veel moeten lopenquote:Op donderdag 11 april 2024 19:23 schreef BlackLining het volgende:
Hier worden flink wat getallen uit de dikke duim gezogen.
Ja, en daar ben ik er één van. Er gaan dagen voorbij dat ik de gehele werkdag aan het lopen ben. En zelfs dan kom je niet zomaar op de 20k.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die beroepen hebben waarbij ze veel moeten lopen
Zo, 35k heb ik nog nooit gehaaldquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
Gewone werkdag, en toch probeer ik altijd te zorgen dat ik rond de 30k stappen zit. Tussen 25k en 35k bij voorkeur. Ook zoveel mogelijk proberen te bewegen tussendoor tijdens de werkdag, en na afloop een lange sport sessie, en savonds na het eten nog een stuk heerlijk wandelen. Dan komt het meestal wel goed.
Ik haal dat altijd met gemak, voor de middag zit ik meestal op 10K.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik er één van. Er gaan dagen voorbij dat ik de gehele werkdag aan het lopen ben. En zelfs dan kom je niet zomaar op de 20k.
Korte beentjes dan neem ik aan?quote:Op donderdag 11 april 2024 20:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik haal dat altijd met gemak, voor de middag zit ik meestal op 10K.
En dan loop ik ook nog een paar keer met de hond waarvan 1x per dag ruim een half uur.
Is ook allemaal flauwekul.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:48 schreef prunus het volgende:
[..]
Zo, 35k heb ik nog nooit gehaald. Zelfs niet tijdens een stedentrip waar ik steeds aan het lopen ben of met ronde hardlopen..
Neequote:Op donderdag 11 april 2024 21:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Korte beentjes dan neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |