Jij lust wel meer hequote:Op donderdag 11 april 2024 21:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er ook wel een paar.
Is nog altijd beter dan iemand die elke dag de Nijmeegse vierdaagse op één dag loopt.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij lust wel meer he
Blijf jij maar lekker op de bank zitten en eten. Spektakel dat je bent
Tijdens mijn werk loop ik niet veel, maar toch probeer ik zoveel mogelijk op te staan. En buiten werk om loop ik altijd naar kantoor toe, loop ik weer naar huis. Ga dan bijvoorbeeld een lange run doen van 15km+. En na het avondeten nog een wandeling maken van een hele hoop kilometers. Dan gaat het toch hard hoor.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik er één van. Er gaan dagen voorbij dat ik de gehele werkdag aan het lopen ben. En zelfs dan kom je niet zomaar op de 20k.
Tja, ik ben boswachter. Lekker dagje rasters controleren, dan ben je ook continue aan de wandel. En dan vind ik het ook nog wel eens leuk om dan 's avonds bij te beunen in de bediening van een restaurant waar ik vroeger eens gewerkt heb. Enige dat ik dan zit is om even snel te eten. En dan kom ik maximaal aan 25k. Ik geloof er geen flikker van dat mensen dat als gemiddelde halen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk loop ik niet veel, maar toch probeer ik zoveel mogelijk op te staan. En buiten werk om loop ik altijd naar kantoor toe, loop ik weer naar huis. Ga dan bijvoorbeeld een lange run doen van 15km+. En na het avondeten nog een wandeling maken van een hele hoop kilometers. Dan gaat het toch hard hoor.
Als je doet hardlopen loopt het snel op jaquote:Op donderdag 11 april 2024 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tijdens mijn werk loop ik niet veel, maar toch probeer ik zoveel mogelijk op te staan. En buiten werk om loop ik altijd naar kantoor toe, loop ik weer naar huis. Ga dan bijvoorbeeld een lange run doen van 15km+. En na het avondeten nog een wandeling maken van een hele hoop kilometers. Dan gaat het toch hard hoor.
Ik beloon mezelf dagelijks met 5 grote friet satequote:Op donderdag 11 april 2024 22:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan iemand die elke dag de Nijmeegse vierdaagse op één dag loopt.
Op een dag haal je 30k wel, maar zelfs als je voor een marathon traint zullen de meeste 30k gemiddeld over een week niet halen, tenzij ze elite atleten zijn die behoorlijk onder de 3u lopen op een marathon, of als ze heel dom trainen.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je doet hardlopen loopt het snel op ja
Toen ik dat nog deed had ik ook vaker rond de 30K
Maar dat kan helemaal niet volgens sommige mensen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |