Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Volle bos haarquote:Op donderdag 4 april 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel kaal? Niets mis met kaal btw want justinK is kaal maar wel hot
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
JaaaaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
T was ook geen weer op Paaspopquote:Op donderdag 4 april 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een half jaar. Zoveel pandapunten heb ik ook weer niet.
Maar niets opgepikt op Paaspop, wist niet of @:Speklap3000 dat wel zou kunnen waarderenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
MICKYTJUH SCHIJNDEL REPRESENTquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Denken dat spekkie niet allang ALLES van jou weet :’)quote:Op donderdag 4 april 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook maar lage verwachtingen hebt![]()
Bijna eng ditquote:Op donderdag 4 april 2024 14:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat spekkie niet allang ALLES van jou weet :’)Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
En kort baardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Thanos is in NederlandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:56 schreef Speklap3000 het volgende:
En kort baardjeZeg noem je zelf van middelbareleeftijd gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zou ik toch geen volle bos haar hebben ofnie?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je ook geen fjorden op je koppie?
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Korte baard of stoppels, niet te lang.![]()
![]()
Zeg dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 4 april 2024 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg noem je zelf van middelbareleeftijd gvd
Wat is middelbare leeftijd?
Voor mij voelt dat echt nog 25 jaar wegOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zo rond je 15e zit je op de middelbarequote:Op donderdag 4 april 2024 14:59 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is middelbare leeftijd?
Voor mij voelt dat echt nog 25 jaar wegmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben met mijn 12de afgestudeerd vandaar dat ik dat niet wistquote:Op donderdag 4 april 2024 15:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zo rond je 15e zit je op de middelbareOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Jij bent altijd hooggeleid geweest en shit?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 12de afgestudeerd vandaar dat ik dat niet wistmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ik wil mezelf geen schouderklopje geven maar ik ben hooggeleid.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent altijd hooggeleid geweest en shit?
Alleen theoretisch niet zo, praktisch wel.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oeh!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je bent wel echt een boze boomer hequote:Op donderdag 4 april 2024 14:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch geen volle bos haar hebben ofnie?![]()
Zeg noem je zelf een boomer gvdquote:Op donderdag 4 april 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent wel echt een boze boomer he
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent wel echt een boze boomer he![]()
De liefde!![]()
Nee. Ik ben nog een jong bloempje. Toevallig.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeg noem je zelf een boomer gvd![]()
![]()
Ja nou dan ben ik dat ook tochquote:Op donderdag 4 april 2024 15:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog een jong bloempje. Toevallig.
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat spekkie niet allang ALLES van jou weet :’)heb je hem informatie verschaft?
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Nee spekkie kent hoog geplaatste mensenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb je hem informatie verschaft?
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij bent een boze boomer van middelbare leeftijd
nou oke danquote:Op donderdag 4 april 2024 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Garpjuhop je boze boomer snuitje
Was jij er ook?quote:
Het viel me nog alles mee, maar 1 keer echt in de regen buiten gestaan. Maar ik zag dat gewoon als een gratis douche
Ja ben ff geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij er ook?
Het viel me nog alles mee, maar 1 keer echt in de regen buiten gestaan. Maar ik zag dat gewoon als een gratis doucheOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja jezus, gewoon donkerblond.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe donkerblond? Krul of stijl?
Stijl
Pics willen we!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja jezus, gewoon donkerblond.
Stijl![]()
Dat is mooi, want mijn telefoon heeft geen macrolensquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gewoon de camera op oogje hoogte dan kijkt hij zo de lens in.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is mooi, want mijn telefoon heeft geen macrolens![]()
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodigquote:![]()
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodig![]()
Marcolens is om goed in te kunnen zoomen?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Macrolens is voor heule heule kleine dingen he.. misschien heeft aardappelschotel wel de panoramefunctie nodig
Hmm dan graag met zo'n haribo banaantje for scale
En jij weet precies hoe groot die zijn, toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Marcolens is om goed in te kunnen zoomen?
Hmm dan graag met zo'n haribo banaantje for scale![]()
Of wil je een Haribo Perzik?
Nog nooit bewijs van gezienquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheidquote:Op donderdag 4 april 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is FOK! Uiteraard hebben alle mannen de panoramafunctie nodig...![]()
Ik heb wel zin in de zoete perzik van Amy
Dat is ook altijd mijn excuusquote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheid![]()
![]()
Ik ken mijn bananen ja!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En jij weet precies hoe groot die zijn, toch?![]()
Of wil je een Haribo Perzik?
Perzikjes zijn voor de vrouwen
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spekkie dus niet.. MAAR hij compenseert wel met zijn mooie persoonlijkheiddat vind ik uiteindelijk toch het belangrijkste
Zo danquote:Op donderdag 4 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha jaaa ik heb jouw persoonlijkheid wel ns gezien
Ik had alleen niet verwacht dat @JustinK kaal was
Ik vat dit maar als een compliment opquote:Op donderdag 4 april 2024 15:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha jaaa ik heb jouw persoonlijkheid wel ns gezien![]()
![]()
mwa dat niet wel in de buurtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Smooth Criminal tochquote:Op donderdag 4 april 2024 15:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen niet verwacht dat @:justink kaal was![]()
![]()
Jawol en heul knapquote:Op donderdag 4 april 2024 15:25 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik had alleen niet verwacht dat @:justink kaal was![]()
![]()
Het gaat er niet om wie van ons twee meer van Justin houdt, maar van wie Justin meer houdtquote:
quote:
En ook nog zo'n mooi innerlijk, sommige mensen hebben ook al het gelukOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
JustinKnoepertvaneenpenisquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
JustinKnapemetmooiepersoonlijkheid :jmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
PfffOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Is welquote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ook nog zo'n mooi innerlijk, sommige mensen hebben ook al het geluk![]()
![]()
Ik heb een oude zielquote:Op donderdag 4 april 2024 15:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je begon zo goed en dan verval je toch weer in dat boomergedrag
Ik hou van jullie beiden, maar elk op een andere manierquote:Op donderdag 4 april 2024 15:27 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie van ons twee meer van Justin houdt, maar van wie Justin meer houdt![]()
![]()
![]()
het onweert hier.
Vies weer is het. Niet lekker vies.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Lekker sociaal gewenst antwoord weer dit. Maar ik doe het er mee.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hou van jullie beiden, maar elk op een andere manier![]()
Aaahhhh - mooiquote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat vind ik uiteindelijk toch het belangrijkste
![]()
Hier gruwelijke hagel ineensquote:Op donderdag 4 april 2024 15:30 schreef MizzezAmy het volgende:
het onweert hier.
Vies weer is het. Niet lekker vies.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat vind ik uiteindelijk toch het belangrijkste
Wat een bad met liefde, dat mis ik iedere x weer als ik wekenlang weg ben uit DTSOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
De Liefde, dat is toch waar DTS voor staatquote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef Filosoofert het volgende:
Wat een bad met liefde, dat mis ik iedere x weer als ik wekenlang weg ben uit DTS
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De Liefde, dat is toch waar DTS voor staat![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De Liefde, dat is toch waar DTS voor staatIk heb ook nog andere tijden meegemaakt hierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Hahaha jezus wat ging het ooit los @Jippie wittenogOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ow, hier trekt het ook ineens dicht en wordt het donker buitenquote:![]()
(kan alleen een strook van de lucht boven me zien)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En met @DvenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Daar dachten sommigen iets anders overquote:Op donderdag 4 april 2024 15:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De Liefde, dat is toch waar DTS voor staat![]()
En die mensen hadden het foutquote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar dachten sommigen iets anders over![]()
Ach, ik zie ze nog wel posten hierquote:
Ze zijn welkom, zolang ze de nieuwe realiteit van de liefde maar accepterenquote:
blok bitte schneller zij is gevaarlijkquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
De pre-SpeklapAmyJustinKoekie tijd?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook nog andere tijden meegemaakt hier![]()
![]()
Das lang geledenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
De pre-SpeklapAmyJustinKoekie tijd?![]()
Het gezeik vaak hierquote:Op donderdag 4 april 2024 15:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze zijn welkom, zolang ze de nieuwe realiteit van de liefde maar accepteren1 vd redenen dat ik zei dat ik er niet meer kwam.
Maar af en toe wel gezellig (zoals nu gewoon!![]()
)
Huh?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
blok bitte schneller zij is gevaarlijk![]()
Straks kunnen we ons eerste jubileum al gaan vierenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks kunnen we ons eerste jubileum al gaan vieren![]()
![]()
Buk maar eventjesquote:Op donderdag 4 april 2024 15:37 schreef Filosoofert het volgende:
Wat een bad met liefde, dat mis ik iedere x weer als ik wekenlang weg ben uit DTS![]()
Krijg jeuk ouwequote:Op donderdag 4 april 2024 15:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
blok je selfs de vinger in kont![]()
Ik zie altijd maar weinig gezeik, vooral van 1 persoon, dat neem ik gewoon niet serieus of negeer ik. En soms wat drama, dan pak ik de popcornquote:Op donderdag 4 april 2024 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gezeik vaak hier1 vd redenen dat ik zei dat ik er niet meer kwam.
Maar af en toe wel gezellig (zoals nu gewoon!![]()
)
Maar het is bijna altijd gezellig!
Gezelligheidquote:Op donderdag 4 april 2024 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie altijd maar weinig gezeik, vooral van 1 persoon, dat neem ik gewoon niet serieus of negeer ik. En soms wat drama, dan pak ik de popcorn
Maar het is bijna altijd gezellig!
Was al weer effe geleden hequote:Op donderdag 4 april 2024 15:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie altijd maar weinig gezeik, vooral van 1 persoon, dat neem ik gewoon niet serieus of negeer ik. En soms wat drama, dan pak ik de popcorn
Maar het is bijna altijd gezellig!![]()
Maar ik negeer meestal ook
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:42 schreef Filosoofert het volgende:
Hahaha jezus wat ging het ooit los @:jippie wittenog![]()
![]()
Laatst was je nog lekker dichtbij mequote:Op donderdag 4 april 2024 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik voel afstand tussen mij en justin![]()
![]()
Ja maar toen rende jij wegquote:Op donderdag 4 april 2024 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laatst was je nog lekker dichtbij me![]()
![]()
Wurstcurry gat in de marktquote:Op donderdag 4 april 2024 15:52 schreef Speklap3000 het volgende:
Wat is curry en wurst een goede combi![]()
![]()
Ik heb ook een beetje het idee dat Spekkie afstand van me aan het nemen isquote:Op donderdag 4 april 2024 15:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik voel afstand tussen mij en justin
quote:
Ik post al bijna 7 jaar in DTS.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Straks kunnen we ons eerste jubileum al gaan vierenIk weet niet of dat goed is
![]()
![]()
Beetje afstand, en dan heel dichtbij. En dan beetje afstand, en dan heel dichtbij.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het idee dat Spekkie afstand van me aan het nemen is
En dat vier minuten lang.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Geniet, maar bolk met maten.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik post al bijna 7 jaar in DTS.Ik weet niet of dat goed is
Jij mag dat!quote:![]()
Ik doe mee voor de klets, niet de puntjes![]()
Hij speelt hard-to-getquote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje het idee dat Spekkie afstand van me aan het nemen is![]()
![]()
hard-to-get is hard-to-want is mij geleerd.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
me blok je en hem gev je de puntenquote:
ik heb somige musikdvds van 80s hoor
maar wegen muziek en videomet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jonge doe nie zo jij hebt al gewonnenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
me blok je en hem gev je de punten
maar wegen muziek en video![]()
Gelukkig heb ik gewoon een normale studententijd gehadquote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker comazuipen in het dispuutquote:Op donderdag 4 april 2024 15:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gewoon een normale studententijd gehadmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Verkeerde account, marioquote:Op donderdag 4 april 2024 15:57 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
me blok je en hem gev je de punten
maar wegen muziek en video
Zoals het heurt.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekker comazuipen in het dispuutOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Zelfbolkjes
Blok!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zonder zelfbolk kun je iemand anders ook niet goed bolken.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
jup,quote:Op donderdag 4 april 2024 15:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
De pre-SpeklapAmyJustinKoekie tijd?Hier moest ik denkenquote:En toen viel iequote:Op donderdag 4 april 2024 15:44 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
blok bitte schneller zij is gevaarlijkOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:
Dan is ie versleten heb ik geleerdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Even het gaatje dicht makenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan is ie versleten heb ik geleerdOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
Dan wasti dat al toen ik hem kochtquote:Op donderdag 4 april 2024 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan is ie versleten heb ik geleerd![]()
Ow nee, niet dat weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Achkoop een nieuwe johquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wat een kutbhquote:Op donderdag 4 april 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan wasti dat al toen ik hem kochtOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan wasti dat al toen ik hem kocht![]()
ow - da's wel lullig ja.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zo praat je niet over @Monsterkoekie's tietquote:Op donderdag 4 april 2024 16:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan is ie versleten heb ik geleerd
Jaa ik moet eigenlijk ook gewoon uitdoenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rotdingen.
Gelukkig heb ik nu geen bh aan![]()
Whahahahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 16:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zo praat je niet over @:monsterkoekie's tiet![]()
NEE NIET DE TIET SORRY SORRY SORRY DON"T CANCEL MEquote:Op donderdag 4 april 2024 16:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zo praat je niet over @:monsterkoekie's tietOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ze heeft een perfecte tietOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Iedere tiet is mooi op haar eigen manierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
ik wil de 10 jaar halenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan mag je in POL discussiërenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 4 april 2024 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee daar kwam ik juist vandaan![]()
![]()
Glijdt zo van de bureaustoelquote:Op donderdag 4 april 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Instant nat slipje he dirtydotOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ergens ook wel #nohomoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Staat op FOK!infoserver.tkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik zou eerder kurkdroog worden een klodderslim helpt dan zelfs niet meerquote:Op donderdag 4 april 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Instant nat slipje he dirtydot
Dus wie is nu dirtykoekie
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou eerder kurkdroog worden een klodderslim helpt dan zelfs niet meer
Dus wie is nu dirtykoekie![]()
![]()
Hou op over dat slijmOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
bedankt voor je sorryOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kwijl is geilquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Bietje spuugswappen ofzoOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vroeger noemden wij dat Laaien
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Boy meets girl
You were my dream, my worldDroge boterhammentijdquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Slijmjurk heb je ook nog, die heeft @JustinK afgewisseld door zijn grapjurk en lolbroekquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben jaloers op alle aandacht die JustinK krijgt.
Heeft hij ook wel verdiend hoor! Jaloers, geen afgunst!
But I was blind
You cheated on me from behindOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Gaan jullie ooit en keer een livedate krijgenquote:
Alle aandacht? Mis ik ietsquote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
But I was blind
You cheated on me from behind![]()
![]()
Of die is al geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan jullie ooit en keer een livedate krijgen![]()
In alle verschillende topics en forums, vergeet reddit nietquote:
Die man is een god.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Je bent er ook net weer, gewoon een beetje slijmen met de dames, zeggen dat ze lief zijn.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
But I was blind
You cheated on me from behind
Kusjes geven. Je weet toch wel
Zeggen dat je de liefde komt brengen enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ergens geloof ik dat nietquote:
Vooral de aandacht van Koekie toch?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
But I was blind
You cheated on me from behind
Oh ja, je bent natuurlijk juist daarop jaloers, dat snap ik wel
Ja klopt daarom zeg ik ook hij verdiend het, ik kan jullie niet de aandacht geven die jullie toekomt.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook net weer, gewoon een beetje slijmen met de dames, zeggen dat ze lief zijn.
Zeggen dat je de liefde komt brengen enzo
So on my own
I feel so all aloneOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er ook net weer, gewoon een beetje slijmen met de dames, zeggen dat ze lief zijn.
Ik vind jullie allemaal geweldigquote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vooral de aandacht van Koekie toch?
Oh ja, je bent natuurlijk juist daarop jaloers, dat snap ik wel
@Dotteke zo goed toch?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik hoef geen aandacht, hoor althans niet dat soort aandacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja klopt daarom zeg ik ook hij verdiend het, ik kan jullie niet de aandacht geven die jullie toekomt.
So on my own
I feel so all alone
Komt vast wel Filo je bent voor hier weer versbloed
quote:Op donderdag 4 april 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overal een ander meisje?quote:Op donderdag 4 april 2024 16:29 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In alle verschillende topics en forums, vergeet reddit niet
Die man is een god.![]()
Je moet iemand speciale aandacht geven, laten zien dat zij speciaal isquote:Op donderdag 4 april 2024 16:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind jullie allemaal geweldig
@:dotteke zo goed toch?
Maar dit is een goed begin, je bent een snelle leerling
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: