Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Volle bos haarquote:Op donderdag 4 april 2024 14:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel kaal? Niets mis met kaal btw want justinK is kaal maar wel hot
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
JaaaaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
T was ook geen weer op Paaspopquote:Op donderdag 4 april 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een half jaar. Zoveel pandapunten heb ik ook weer niet.
Maar niets opgepikt op Paaspop, wist niet of @:Speklap3000 dat wel zou kunnen waarderenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
MICKYTJUH SCHIJNDEL REPRESENTquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Denken dat spekkie niet allang ALLES van jou weet :’)quote:Op donderdag 4 april 2024 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook maar lage verwachtingen hebt![]()
Bijna eng ditquote:Op donderdag 4 april 2024 14:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat spekkie niet allang ALLES van jou weet :’)Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
En kort baardjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Thanos is in NederlandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:56 schreef Speklap3000 het volgende:
En kort baardjeZeg noem je zelf van middelbareleeftijd gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zou ik toch geen volle bos haar hebben ofnie?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je ook geen fjorden op je koppie?
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Korte baard of stoppels, niet te lang.![]()
![]()
Zeg dat doe ik toch ookquote:Op donderdag 4 april 2024 14:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeg noem je zelf van middelbareleeftijd gvd
Wat is middelbare leeftijd?
Voor mij voelt dat echt nog 25 jaar wegOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zo rond je 15e zit je op de middelbarequote:Op donderdag 4 april 2024 14:59 schreef Filosoofert het volgende:
Wat is middelbare leeftijd?
Voor mij voelt dat echt nog 25 jaar wegmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik ben met mijn 12de afgestudeerd vandaar dat ik dat niet wistquote:Op donderdag 4 april 2024 15:00 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zo rond je 15e zit je op de middelbareOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Jij bent altijd hooggeleid geweest en shit?quote:Op donderdag 4 april 2024 15:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 12de afgestudeerd vandaar dat ik dat niet wistmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja ik wil mezelf geen schouderklopje geven maar ik ben hooggeleid.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij bent altijd hooggeleid geweest en shit?
Alleen theoretisch niet zo, praktisch wel.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oeh!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je bent wel echt een boze boomer hequote:Op donderdag 4 april 2024 14:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch geen volle bos haar hebben ofnie?![]()
Zeg noem je zelf een boomer gvdquote:Op donderdag 4 april 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent wel echt een boze boomer he
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je bent wel echt een boze boomer he![]()
De liefde!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee. Ik ben nog een jong bloempje. Toevallig.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:03 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zeg noem je zelf een boomer gvd![]()
![]()
Ja nou dan ben ik dat ook tochquote:Op donderdag 4 april 2024 15:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog een jong bloempje. Toevallig.
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denken dat spekkie niet allang ALLES van jou weet :’)heb je hem informatie verschaft?
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Nee spekkie kent hoog geplaatste mensenquote:Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb je hem informatie verschaft?
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij bent een boze boomer van middelbare leeftijd
nou oke danquote:Op donderdag 4 april 2024 15:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Garpjuhop je boze boomer snuitje
Was jij er ook?quote:
Het viel me nog alles mee, maar 1 keer echt in de regen buiten gestaan. Maar ik zag dat gewoon als een gratis douche
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja ben ff geweestquote:Op donderdag 4 april 2024 15:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij er ook?
Het viel me nog alles mee, maar 1 keer echt in de regen buiten gestaan. Maar ik zag dat gewoon als een gratis doucheOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja jezus, gewoon donkerblond.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe donkerblond? Krul of stijl?
Stijl
Pics willen we!quote:Op donderdag 4 april 2024 15:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja jezus, gewoon donkerblond.
Stijl
Forum Opties Forumhop: Hop naar: